Guest Forlovet i Las Vegas

14.06.14 55K - Takkekort :)

1,575 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak - og nej. Der er i princippet ikke rigtig noget derinde fra vi mangler :oops:

- og på den anden side tænkte jeg så på chaircovers, men der skal vi lægge for meget oveni selv... Så nu må vi se hvad det bliver til :wink:

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg

Så har jeg fået købt ind ved CTI :loveshower:
Har købt følgende til brylluppet:

• kagekniv og kagespartel til bryllupskagen
  • holder til vielsesattest
  • 80 stk. sorte organza poser som vi vil bruge som risposer
  • 20 stk. ruller sort organza som vi vil bruge til at binde sløjfer om stolene med (vi skal leje stole og de bliver enten grå eller sorte - derfor valgte vi sort organza)
  • 20 stk. rispapirs lanterner til at stå ved indgangen til forsamlingshuset sammen med den røde løber vi har købt i Netto
  • 20 stk. kuglelys med 10 timers brændetid til at sætte i lanterne
  • 100 stk. 30 cl plastik glas til drinks sidst på aftenen hvis vi løber tør for rene glas

Derudover har vi købt 20 ekstra lanterner og lidt ekstra kuglelys for at fylde beløbet ud - det vil vi så bruge til nogle af sommerens fester.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak, glæder mig rigtig meget til at det hele kommer :cheerleader3:

Det bedste er næsten at vi fik pynt til stolene og lanterner til at stille ude foran. Vi havde nok fundet en løsning ifht. lanternerne uanser om vi havde vundet eller ej, men stolepynt ville vi ikke bruge penge på... Men det kommer til at blive så godt og lige løfte det hele lige det ekstra :bunny_4:

- OG selvfølgelig kommer der billeder når det hele kommer ind ad døren...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig gode køb! :) Kan du evt. linke til de der rispapirs lanterner?

Tillykke med du vandt, ville ønske det var mig :wink:

super fine køb :cheerleader3::cheerleader3:

Lækker præmie. Og dejlige ting du har fået købt. Det bliver spændende at høre om, når det lander hos dig. :-)

Tak :)

Hermed link: http://www.ctiparty.dk/shop/kinesiske-papirlanterner-3028p.html

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Iiiih, hvor er det fint… Har du ikke et billede af de cremefarvet balloner.. Jeg er så meget i tvivl om jeg skal købe creme eller hvid nemlig .. :) Er de i perlemor?

Ellers SUPER fine køb! :cheerleader3: og sikke fint slør .. :))))

Uuuuh, hvor er det bare dejligt! Det er bare så meget mere virkeligt når man har den ikke? :-)

0

Del dette indlæg

Iiiih, hvor er det fint… Har du ikke et billede af de cremefarvet balloner.. Jeg er så meget i tvivl om jeg skal købe creme eller hvid nemlig .. :) Er de i perlemor?

Uuuuh, hvor er det bare dejligt! Det er bare så meget mere virkeligt når man har den ikke? :-)

Ballonerne kom i et samlet sæt - så farverne kunne man ikke vælge... Ved ikke om de er i perlemor - men kan tage et billede af de creme når jeg har spist :wink:

Og JA - det bliver meget mere virkeligt!!

1

Del dette indlæg

Ballonerne kom i et samlet sæt - så farverne kunne man ikke vælge... Ved ikke om de er i perlemor - men kan tage et billede af de creme når jeg har spist :wink:

Og JA - det bliver meget mere virkeligt!!

Ih hvor er du sød … :D

0

Del dette indlæg

Sikke en dejlig gaveregn at få på vores :cheerleader3:3 MÅNEDERS MILEPÆL :cheerleader3:

Hvor er det bare et fint slør! :loveshower: er kanten med bling og perler? Hvor langt går det ned?

Jeg har da fuldstændig mistet momentum i forhold til at følge med på vores milepæle :wink: -og lige over :a1221:

Kanten er gennemsigtige perler og jeg har købt det hofte langt :loveshower:

Miss Lena kan bare det der :a1221:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer