Guest Forlovet i Las Vegas

14.06.14 55K - Takkekort :)

1,575 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa!

Først vil jeg sige stort tillykke til jer!

Det ser ud til at i har det meste på plads og at jeres store dag, nok skal blive unik.

Jeg vil dog stadig gerne komme med fest underholdningen i form af lækre drinks og godt humør!

Hvad siger i til det? Kvalitets cocktails med smil!

Send mig en mail på Contact@GetBartender.com og i får 10 % rabat på vores normal priser.

I er selvfølgelig velkomne til at læse mere om os på: http://getbartender.com/

Uanset hvad, så håber jeg at jeres dag bliver uforglemmelig!

Skål herfra!

Bedste Hilsner

Rasmus Damgaard

Takker pænt nej tak:

1) har vi et rimelig skrabet budget

2) det at der skrives direkte på min profil bryder jeg mig ikke om - alene det vil få mig til at sige nej tak, om vi så havde overvejet at have bartender

Jeg tænker præcis det samme. Det er bare alt for anmassende at skrive i din tråd på den måde :shooter::sm:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Frisør...

Hmm... Havde egentlig først bestemt mig for at jeg sagtens selv kunne klare at sætte mit hår på dagen, men har nu ændret mening. Jeg tror jeg har så mange tanker den dag, så jeg er bekymret for om jeg kan få mit hår til at makke ret :wink:

Jeg har derfor aftalt med DahlCoiffeur i Aarhus at hun skal sætte mit hår på dagen.

Hun er en personlig bekendt og har ordnet mit hår de sidste knap 4 år.

Vi har arbejdet med farven de seneste 10 måneder, så den ender med at blive helt rigtig til brylluppet - og klipningen arbejdes hen mod den frisure jeg skal have.

Hendes eneste svagheder for mig er at hun i hverdagen er forsinket med sine kunder, og engang imellem kan det gå lige lovligt stærkt.

Hun ved godt at jeg synes det er et problem og hun har lovet ikke at være forsinket den dag (jeg er første kunde) og hun har lovet at tage sig god tid.

Ved at der er en bruger herinde der ikke bryder sig om hende, men med mit hår har hun altid været rigtig dygtig, så har ingen bekymringer ved at bruge hende til min store dag :loveshower: Vil til enhver tid anbefale hende til andre.

Har valgt at få håret ordnet i hendes salon, da den kun ligger 2 min. fra min far, hvor jeg skal gøre mig klar - og så får jeg lige halvanden time helt for mig selv den dag :7himmel:

0

Del dette indlæg

Med eller uden slør...

Havde først besluttet mig for at jeg gerne ville have slør, så købte et af en tidligere brud. Det var så ikke helt rigitg når det kom til stykket :pokey:

Så ændrede jeg mening og synes det var mere chik uden slør - og fik heldgvis solgt det slør jeg havde købt med marginalt tab...

Har så på det seneste drømt om et helt bestemt slør fra Lilly, men vores budget er simpelthen ikke til at give 1200kr. for noget jeg har på under vielsen + halvdelen af fotosession.

Så i går aftes skrev jeg til den skønne Miss-Lena om hun kunne hjælpe - og det kunne hun :loveshower:

Har nu bestilt et hoftelangt, ivory, 1 lags slør med små 'glas'perler rundt i kanten. Det minder utrolig meget om drømmen fra Lilly. Nu glæder jeg mig til at modtage det om ca, 14 dage :cheerleader3:

post-69231-0-36095500-1393619126_thumb.j

0

Del dette indlæg

Ups... så blev kageopsatsen lagt i kurven og købt :floejt:

Kunne simplethen ikke risikere at den pludselig ikke længere var at få... Om ikke finder vi noget andet at bruge den til :wink:

Har nu modtaget dette utrolig skønne kagefad.

Det er desværre for lille til bryllupskagen, men så finder vi noget andet at bruge det til. Tror dog ikke det vil blive brugt til brylluppet.

post-69231-0-97819900-1393619275_thumb.j

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan rigtig godt lide kanten på sløret, er sikker på det kommer til at glimte flot i solens stråler :):thumbsupsmileyanim:

Hvorfor vil du ikke have det på igennem bryllupsfesten?

Redigeret af Celi
0

Del dette indlæg

Kan rigtig godt lide kanten på sløret, er sikker på det kommer til at glimte flot i solens stråler :):thumbsupsmileyanim:

Hmm, det ved jeg ikke... Har bare altid tænkt at det ku tilhørte den kirkelige handling - men jeg når nok at ændre mening 100 gange inden juni :help:

Tænkte ikke da jeg startede herinde at jeg ville gå op i alle detaljer om pynt, bordpynt og alt det andet vi snakker om - men se, nu går jeg op i selv kageopsatser og har booket frisør :floejt:

0

Del dette indlæg

Hmm, det ved jeg ikke... Har bare altid tænkt at det ku tilhørte den kirkelige handling - men jeg når nok at ændre mening 100 gange inden juni :help:

Tænkte ikke da jeg startede herinde at jeg ville gå op i alle detaljer om pynt, bordpynt og alt det andet vi snakker om - men se, nu går jeg op i selv kageopsatser og har booket frisør :floejt:

Ville bare selv synes det ville være lidt mærkeligt, hvis jeg kun havde sløret på 1/3 del af dagen, og der så på billederne fra festen ikke er et eneste billede med slør på :huh: Mit er så gulvlangt, men vil prøve at have det på så længe som muligt, ellers kan det faktisk bindes op... det er jo trods alt den eneste dag i ens liv, hvor man kommer til at bære slør...

Hehe ja ens indre bridezilla begynder pludselig at dukke frem og have en mening om alle de små detaljer! :biggrin: Tror virkelig du bliver super glad for at have booket frisør, det bliver så dejligt for dig at kunne få lov til at slappe af og blive nusset om :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kang virkelig godt fælge dig i din tvivl omkring slør. Jeg er endnu ikke afklaret på det punkt

Det er jeg heller ikke, men nu har jeg da købt et :wink: Hellere det end at stå på dagen og have et brændene ønske om at have slør på.

Kloge ord :)

0

Del dette indlæg

Nye moodboards... Spisningen og festen...

I har efterhånden set mine moodboards et par gange, men her kommer de igen...

Har valgt at dele moodboardet op i to.

1) Selve oppyntningen til festen inkl bordpynt

2) Friske sommer indslag til når der skal festes efter den 'formelle' spisning er overstået :wink:

post-69231-0-28442700-1393658814_thumb.j

post-69231-0-27368200-1393662276_thumb.j

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer