Guest Forlovet i Las Vegas

14.06.14 55K - Takkekort :)

1,575 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Endelig tidsplan...

Vielse kl. 14.00

Riskast+billeder v. kirke kl. 15.00

Afgang fra kirken for brudepar kl. 15.15

Igang med fotosession kl. 15.45/16

Afgang fra fotosession kl. 17

Ankomst til feststedet 17.15

Gaveoppakning kl. 17.45

Til bords kl. 18.30

Kaffe inkl. bryllupskage kl. 22.30

Brudevals kl. 23.15

Live musik 23.30-01.30

Natmad kl. 01.45

Herefter fest til den lyse morgen med playliste på computeren...

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er min sidste auktion i denne omgang slut og betalt. Nu skal jeg blot vente på at de sidste 4 pakker sendes afsted - man kan jo håbe at sælger er smart og sender disse samlet. Og de to første pakker er sendt af sted, så dem skal jeg bare vente på dukker op. Skønt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Først vil jeg sige stort tillykke til jer!

Det ser ud til at i har det meste på plads og at jeres store dag, nok skal blive unik.

Jeg vil dog stadig gerne komme med fest underholdningen i form af lækre drinks og godt humør!

Hvad siger i til det? Kvalitets cocktails med smil!

Send mig en mail på Contact@GetBartender.com og i får 10 % rabat på vores normal priser.

I er selvfølgelig velkomne til at læse mere om os på: http://getbartender.com/

Uanset hvad, så håber jeg at jeres dag bliver uforglemmelig!

Skål herfra!

Bedste Hilsner

Rasmus Damgaard

0

Del dette indlæg

Update på morgengaven...

Jeg skal som bekendt have taget boudoir billeder til H2B i morgengave. I det tilbud jeg har købt, får jeg to billeder i hard copy - og jeg har derfor valgt at jeg kun vil bruge 2 sæt på til fotoshootet.

Det ene sæt bliver mit lingeri til bryllupsdagen, mit hairpiece til brylluppet, mit sorte blonde strømpebånd og mine brude stiltetter.

Min H2B og jeg selv er store AGF-fans (vi ser ret meget sport og specielt superliga), så har købt hjemmebanetrøjen og arrangeret at få alle spillernes autografer på.

Mit andet sæt bliver derfor AGF hjemmebane trøje inkl. autografer, sorte blonde hipster, løst hår og sorte stiltetter.

Derudover får han selvfølgelig også den signerede trøje i morgengave :loveshower:

post-69231-0-19423500-1393416197_thumb.p

post-69231-0-92430800-1393416398_thumb.j

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Først vil jeg sige stort tillykke til jer!

Det ser ud til at i har det meste på plads og at jeres store dag, nok skal blive unik.

Jeg vil dog stadig gerne komme med fest underholdningen i form af lækre drinks og godt humør!

Hvad siger i til det? Kvalitets cocktails med smil!

Send mig en mail på Contact@GetBartender.com og i får 10 % rabat på vores normal priser.

I er selvfølgelig velkomne til at læse mere om os på: http://getbartender.com/

Uanset hvad, så håber jeg at jeres dag bliver uforglemmelig!

Skål herfra!

Bedste Hilsner

Rasmus Damgaard

Takker pænt nej tak:

1) har vi et rimelig skrabet budget

2) det at der skrives direkte på min profil bryder jeg mig ikke om - alene det vil få mig til at sige nej tak, om vi så havde overvejet at have bartender

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det bare en skøn morgengave på flere måder. Skønt med billeder af dig og fedt for ham, at få en fodboldtrøje også, som altid vil være et godt minde.

Havde jeg haft kroppen til det, så var jeg også stemt på boudoir, men en graviditet satte lige nogle skønne mærker på min krop, så det er ikke lige det jeg har lyst til. :blush:

Skulle lige til at spørge om man må se et sneak peak af billederne, men det er alligevel for mærkeligt. :lol:

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare en skøn morgengave på flere måder. Skønt med billeder af dig og fedt for ham, at få en fodboldtrøje også, som altid vil være et godt minde.

Havde jeg haft kroppen til det, så var jeg også stemt på boudoir, men en graviditet satte lige nogle skønne mærker på min krop, så det er ikke lige det jeg har lyst til. :blush:

Skulle lige til at spørge om man må se et sneak peak af billederne, men det er alligevel for mærkeligt. :lol:

Nu skal jeg først have taget billederne d. 10/4 - men et sneak peak vil jeg ikke udelukke...

Victoria.11 have hendes uploadet kortvarigt - og hvis jeg er tilfreds nok med mine vil jeg ikke udelukke at jeg kunne finde på at uploade dem kortvarigt. Nu skal jeg jo heller ikke være nøgen - kommer til at have en del på, specielt med fodboldtrøjen :wink:

0

Del dette indlæg

Nu skal jeg først have taget billederne d. 10/4 - men et sneak peak vil jeg ikke udelukke...

Victoria.11 have hendes uploadet kortvarigt - og hvis jeg er tilfreds nok med mine vil jeg ikke udelukke at jeg kunne finde på at uploade dem kortvarigt. Nu skal jeg jo heller ikke være nøgen - kommer til at have en del på, specielt med fodboldtrøjen :wink:

Så krydser jeg fingre for det. Men de skal da helt sikkert nok blive rigtig flotte. :)

0

Del dette indlæg

Super fed gave! Og elsker den røde tråd med, at han også får trøjen bagefter :)

Ja, synes selv det er det der gør det ekstrem fedt! :wink:

Detaljen er så at han får trøje nr. 10

Det er for det første hans ynglingsspiller, for det andet har vi 10 årsdag nogle få dage efter bryluppet. Synes det hele går op i en højere enhed :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer