Guest Forlovet i Las Vegas

14.06.14 55K - Takkekort :)

1,575 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold nu op en masse fine ting du har fået styr på...

Elsker dit moodboard, er sikker på det bliver rigtig smukt... :loveshower: og er vild med fotobogen du har lavet, den er rigtig fin... :wink:

lækker rød løber :loveshower: hvor er jeres skilte blevet fine :loveshower::loveshower:

Lækkert moodboard og fine ting du har fået indkøbt.

Endnu engang tak :loveshower:

0

Del dette indlæg

Indkøb - snack bægere...

Var et smut forbi Tiger igår.

Faldt over disse snack bægere. Vi vil bruge de stribede til at servere chips i til brylluppet, når natmaden er spist og der rigtig skal festes :bunny_4:

Kunne man få bægerne i andre farver? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Indkøb - snack bægere...

Var et smut forbi Tiger igår.

Faldt over disse snack bægere. Vi vil bruge de stribede til at servere chips i til brylluppet, når natmaden er spist og der rigtig skal festes :bunny_4:

Kunne man få bægerne i andre farver? :)
Det lagde jeg faktisk ikke mærke til...
0

Del dette indlæg

En helt fantastisk dag...

H2B er pt. ansat på en projektkontrakt som udløber pr. 1/7.

Her til morgen skulle han så til performancesamtale - og det gik over forventning.

Hans nuværende chef har fået budget til at oprette en helt ny stilling til H2B som projektleder/logistikudvikler under hans afdeling - og med en lønforhøjelse pr. 1/1-14 (altså med tilbagevirkende kræft) pga. hans høje performance :cheerleader3:

Så nu har vi købt nye vielsesringe :7himmel:

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
1

Del dette indlæg

Nye vielsesringe :loveshower:

Så har vi bestilt ved 123gold.de.

Min er 14 karat glatpoleret guld, 3 mm. bred, 1,6 mm. tyk, med 10 stk. tw, vs brillianter til en samlet ct. på 0,15 :7himmel:

(Vi har valgt at jeg skal have 10 stk. brillianter i ringen, da vi bliver gift nogle få dage før vores 10 års dag)

H2B's er 14 karat glatpoleret guld, 4 mm. bred, 1,6 mm. tyk.

I'm in love :a1221:

post-69231-0-21520200-1393869609_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min er 14 karat glatpoleret guld, 3 mm. bred, 1,6 mm. tyk, med 10 stk. tw, vs brillianter til en samlet ct. på 0,15 :7himmel:

(Vi har valgt at jeg skal have 10 stk. brillianter i ringen, da vi bliver gift nogle få dage før vores 10 års dag)

WOW! Smukke smukke RINGE! <3 :loveshower:

Og stort tillykke med H2B - Det er da bare SUPER fantastisk! :cheerleader3::loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW! Smukke smukke RINGE! <3 :loveshower:

Og stort tillykke med H2B - Det er da bare SUPER fantastisk! :cheerleader3::loveshower:

:loveshower::cheerleader3::loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med de nye ringe og din H2B!! 10 brillianter er da også helt Ok;) Hvad gør i så med de gamle?

Tak :)

Min den gamle fortsætter jeg med at have på venstre hånd. Den er dog meget tynd, så vi påtænker at smelte H2B's og min sammen således min bliver forstærket og H2B's ikke 'går til spilde'. Fatningen bliver skåret af og påsættes den 'nye' ring, så jeg stadig har min smukke sorte diamant :7himmel:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer