Guest Forlovet i Las Vegas

14.06.14 55K - Takkekort :)

1,575 indlæg i dette emne

Tillykke med job og RINGE!!

Hvor de de flotte! - og særligt din... Jeg synes det er en virkelig god idé det med de 10 sten for de 10 år...

Tak :)

Ja, og jeg kan endda give H2B 'skylden' for den idé :wink:

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor de de flotte! - og særligt din... Jeg synes det er en virkelig god idé det med de 10 sten for de 10 år...

Tak :) Ja, og jeg kan endda give H2B 'skylden' for den idé :)

Sikke en dejlig mand... Ideer med flere sten til sin kommende brud går jeg også og drømmer om :tunge: Som om de 5 jeg har i forvejen ikke er nok.... Men når man først er startet...

0

Del dette indlæg

Sikke en dejlig mand... Ideer med flere sten til sin kommende brud går jeg også og drømmer om :tunge: Som om de 5 jeg har i forvejen ikke er nok.... Men når man først er startet...

Hehe, det var også ham der stod fast på at den sorte skulle være 1 karat :a1221:

Han ville faktisk gerne have haft at jeg fik sten hele vejen rundt, men 1) jeg er slet ikke så bling 2) det blev lige lovligt dyrt :floejt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, det var også ham der stod fast på at den sorte skulle være 1 karat :a1221:

Han ville faktisk gerne have haft at jeg fik sten hele vejen rundt, men 1) jeg er slet ikke så bling 2) det blev lige lovligt dyrt :floejt:

Man ser jo heller ikke rigtig dem på bagsiden... Så hvorfor bruge penge på dem - så kan det måske være man kan få en ring mere en anden gang :floejt:

0

Del dette indlæg

En tanke - som pludselig fylder meget...

Min barndomsveninde har tidligere sunget på proffeionelt plan, men har nu valgt at gå andre karriereveje. Jeg har længe tænkt, at når jeg skal giftes kunne det være smukt at gå ind i kirken til 'I østen stiger solen op' sunget af hende - i stedet for den traditionelle indgangsmusik 'here comes the bride'.

Mine overvejelser går på at ville overraske H2B med dette, da jeg ved at han vil være skeptisk på forhånd, men vil blive betaget af det når vi står i situationen.

Jeg har endnu ikke spurgt hende da hun ikke har sunget et par år - tænker samtidig at jeg skal have spurgt hende snarest således stemmen kan blive trænet op igen, hvis hun siger ja...

Men hvad kommer først - hønen eller ægget?

Skal jeg spørge min veninde først og derefter præsten/kirken eller omvendt?

Ved ikke om nogen af jer kan huske dette indlæg fra først i min tråd :floejt:

Der er nu kommet afklaring...

Min barndomsveninde kan ikke nå at træne sig op således hun føler sig tryg ved at synge foran en masse mennesker, men tilgengæld har hun spurgt sin far og han er meget beæret over at skulle synge i kirken :loveshower:

Så nu er det aftalt at han skal spille på sin guitar og synge en kærlighedsang mens jeg går ind i kirken... Vi har aftalt at snakke nærmere om sangvalget snarest...

Og har talt med præsten - og som forventet synes hun det er en helt fantastisk idé - så nu er det i hus :7himmel::loveshower::cheerleader3::a1221::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En tanke - som pludselig fylder meget...

Min barndomsveninde har tidligere sunget på proffeionelt plan, men har nu valgt at gå andre karriereveje. Jeg har længe tænkt, at når jeg skal giftes kunne det være smukt at gå ind i kirken til 'I østen stiger solen op' sunget af hende - i stedet for den traditionelle indgangsmusik 'here comes the bride'.

Mine overvejelser går på at ville overraske H2B med dette, da jeg ved at han vil være skeptisk på forhånd, men vil blive betaget af det når vi står i situationen.

Jeg har endnu ikke spurgt hende da hun ikke har sunget et par år - tænker samtidig at jeg skal have spurgt hende snarest således stemmen kan blive trænet op igen, hvis hun siger ja...

Men hvad kommer først - hønen eller ægget?

Skal jeg spørge min veninde først og derefter præsten/kirken eller omvendt?

Ved ikke om nogen af jer kan huske dette indlæg fra først i min tråd :floejt:

Der er nu kommet afklaring...

Min barndomsveninde kan ikke nå at træne sig op således hun føler sig tryg ved at synge foran en masse mennesker, men tilgengæld har hun spurgt sin far og han er meget beæret over at skulle synge i kirken :loveshower:

Så nu er det aftalt at han skal spille på sin guitar og synge en kærlighedsang mens jeg går ind i kirken... Vi har aftalt at snakke nærmere om sangvalget snarest...

Og har talt med præsten - og som forventet synes hun det er en helt fantastisk idé - så nu er det i hus :7himmel::loveshower::cheerleader3::a1221::thumbsupsmileyanim:

det lyder så romantisk. Hvis jeg kendte nogle der kunne synge, så var det helt sikkert også noget vi gjorde

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smukke vielsesringe I har fået valgt! :) Er de indgraveret når I får dem?

Dejligt det kunne lade sig gøre med sanger i kirken, selvom det ikke blev som først ventet :) Jeg får også en pige og hendes veninde på guitar til at spille "vores sang" i kirken... det glæder jeg mig SÅ meget til, da det også er en overraskelse for manden :loveshower:

0

Del dette indlæg

Dumme dumme mig :pokey:

Tror I jeg kunne holde min kæft over for H2B? Næ nej, jeg er ved at boble over af alle de små lækre overraskelser jeg planlægger til ham i forbindelse med brylluppet...

Så her til aften røg det lige ud af munden på mig at jeg vil gå ind til en akustisk kærlighedssang sunget af min barndomsvenindes far.
Han var dog ikke afvisende - heller ikke jublende. Han er meget traditionel hvad det angår. Han er bange for at en sanger vil tage opmærksomheden fra mig...
Han er rigtig glad for at vide det, i stedet for at få det som en overraskelse, men han er usikker på om han skal synge - han er helt klar på guitarspillet... bum bum...

Nu skal det så bare lige blive helt enige og koordinere det med ham - og så skal det være vores overraskelse til resten af gæsterne :a1221:

0

Del dette indlæg

Jeg får også en pige og hendes veninde på guitar til at spille "vores sang" i kirken... det glæder jeg mig SÅ meget til, da det også er en overraskelse for manden :loveshower:

Hvor lækkert :)

Det gør bare det hele meget mere personligt, synes jeg.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dumme dumme mig :pokey:

Tror I jeg kunne holde min kæft over for H2B? Næ nej, jeg er ved at boble over af alle de små lækre overraskelser jeg planlægger til ham i forbindelse med brylluppet...

Så her til aften røg det lige ud af munden på mig at jeg vil gå ind til en akustisk kærlighedssang sunget af min barndomsvenindes far.

Han var dog ikke afvisende - heller ikke jublende. Han er meget traditionel hvad det angår. Han er bange for at en sanger vil tage opmærksomheden fra mig...

Han er rigtig glad for at vide det, i stedet for at få det som en overraskelse, men han er usikker på om han skal synge - han er helt klar på guitarspillet... bum bum...

Nu skal det så bare lige blive helt enige og koordinere det med ham - og så skal det være vores overraskelse til resten af gæsterne :a1221:

Åh sådan nogle overraskelser man virkelig glæder sig til kan være svære at holde på...

Men når han nu er lidt tøvende ved ideen kan det jo være meget godt at han lige får tid til at tænke over sagen - men bare rolig - ingen sang vil kunne tage opmærksomheden fra dig den dag!! Det kan måske tvært imod være folk ikke engang 100% opdager at musikken er live - fordi de er så spændte på at se dig :) .

0

Del dette indlæg

Spændende med livemusik, det bliver da rigtig fint.

Hemmeligheder kan være så svære at holde på og man har lyst til at bruse ud med dem til alle og enhver. Men når nu din h2b tøver så er det måske meget godt i sidste ende at du ikke kunne holde på hemligheden :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende med livemusik, det bliver da rigtig fint.

Hemmeligheder kan være så svære at holde på og man har lyst til at bruse ud med dem til alle og enhver. Men når nu din h2b tøver så er det måske meget godt i sidste ende at du ikke kunne holde på hemligheden :)

Lige præcis :)

Vi er helt enige om at jeg skal gå ind til guitar spil - der er ingen tøven. Det eneste der diskuteres er hvor vidt han også skal synge...

0

Del dette indlæg

Kender følelsen. Martin har allerede fået sin morgengave. Jeg kan heller ikke holde sådan noget for mig selv

Hehe, blev han glad for det?

Finder du så en anden lille ting til ham som han får i morgengave?

0

Del dette indlæg

Det lyder lige som mig, når jeg har købt en gave til min kæreste. Jeg kan slet ikke vente med, at han skal have den. Jeg vil altid overraske ham, men det ender altid med, at jeg har fortalt ham det inden han kommer hjem, og så står jeg klar med gaven i døren, så han kan pakke den op med det samme. :-D

Men synes ellers, at det lyder som en fantastisk dejlig ide. Ville også gerne have en til at synge en sang eller to for os i kirken, men budgettet bliver ved med at skride lidt, så indtil videre er der ingen planer om dette.

0

Del dette indlæg

:loveshower: TILLYKKE MED VORES 100 DAGES MILEPÆL!! :loveshower: Vildt vi nu begynder på de tociferede tal :o

ærgerligt du fik afsløret hemmeligheden, men måske alligevel meget godt han er forberedt på det, hvis han forventede den klassiske "here comes the bride" :)

Jeg har godt nok også været tæt på tit at røbe noget om kjolen, sløret, skoene.... you name it....og ja også sangerinden i kirken! :biggrin:

1

Del dette indlæg

Gud er der kun 100 dage tilbage - det havde jeg slet ikke tænkt over :pokey: Havde kun tænkt at der på næste fredag kun var 3 mdr. tilbage...

Tillykke til os - og tak for at du minder mig om det :7himmel:

Hmm, har røbet lidt om min kjole, men ikke meget - og ikke noget der gør at han regne ud hvordan den ser ud :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer