RikkeMy

Rikke-My & Mr. D - Beretningen fra vores store dag

800 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hold nu op, hvor er jeres invitationer blevet flotte :loveshower: Lækkert at de er færdige :wink: Jeg glæder mig også til at vi er færdige med vores :blink:

Takker :biggrin: Det er super lækkert og ret lettende, at være så tæt på at være done med dem !

hvor er jeres indbydelser blevet flotte :loveshower::loveshower:

Tak søde :)

Det er blevet rigtig flot med jeres invitationer. Flot skrifttype i har valgt. Jeg elsker lidt snørklet uden det er så meget at man ikke kan læse det. :thumbsupsmileyanim:

Takker, det er også lige præcis derfor jeg har valgt den skrifttype… Jeg er jo lidt nørdet med sådan noget :floejt:, så har brugt en del tid på at udvælge skrifttyper, matche dem med hinanden osv.

Teksten inden i er mere simpel, men stadig med nogle små finesser, så den ikke bliver for ordinær.. Samtidigt skulle det være en skrifttype som både kan bruges til dansk æ ø å og de serbiske tegn som fx i min H2Bs navn Draženko :wink:

wow hvor er de blevet gode... :loveshower: dejligt de er færdige nu.... :wink:

Taaak - Det er så dejligt!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal lave 36 invitationer, og vi er i forberedelses fasen.

VI skal lave vinflaskerne, som jeg har set herinde på BK. Så der er meget forberedelse i dem, nu skal de egentligt bare samles - og så skal de afleveres. VI ahr afleveret 1 indtil videre:-)

Jeg skal nok huske billeder. Jeg skal generelt bare huske at skrive i min tråd, men jeg har haft så travlt, så jeg har ikke fået sat mig ned og gøre det. Men jeg er alene hjemme i weekenden, så mon ikke jeg får opdateret lidt der.

Indbydelserne laves først når min kæreste og jeg kan gøre det sammen - det er ret hyggeligt, og han syntes også det er temmeligt hyggeligt - så det er meget fedt:-)

0

Del dette indlæg

Vi skal lave 36 invitationer, og vi er i forberedelses fasen.

VI skal lave vinflaskerne, som jeg har set herinde på BK. Så der er meget forberedelse i dem, nu skal de egentligt bare samles - og så skal de afleveres. VI ahr afleveret 1 indtil videre:-)

Jeg skal nok huske billeder. Jeg skal generelt bare huske at skrive i min tråd, men jeg har haft så travlt, så jeg har ikke fået sat mig ned og gøre det. Men jeg er alene hjemme i weekenden, så mon ikke jeg får opdateret lidt der.

Indbydelserne laves først når min kæreste og jeg kan gøre det sammen - det er ret hyggeligt, og han syntes også det er temmeligt hyggeligt - så det er meget fedt:-)

Det er også super hyggeligt at lave sammen. MIn H2B mente ikke han kunne finde ud af det, men da alt var klippet ud og hjerterne sat sammen, gik har klister-amok og lavede nærmest alle invitationerne færdig :thumbsupsmileyanim: Så så skidt var han alligevel ikke til det ...

Glæder mig til at se mere fra jeres planlægning :)

Ja, det er da noget af en blærerække! De er blevet super fine :thumbsupsmileyanim:

Taaak søde :loveshower:

0

Del dette indlæg

Hvor er de blevet flotte - både invitationer og kuverterne! :cheerleader3: Elsker den lille detalje med "lykken er...." :thumbsupsmileyanim:

Hvorfor har I ikke skrevet mobilportoen på inde på computeren? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov din tråd har jeg vist ikk set før..

Super smuk kjole du har fundet.!

Og datoen for jeres bryllup er jo den helt perfekte dato.

Vi har 5 års dag den dag og derfr blev det også vores dato

Hvornår sender i jeres invitationer ud.?

Hej med dig, velkommen til min tråd :)

Tak for ros om kjolen, er også super tilfreds med mit valg :) Den er lige mig!

Og så er vi tillige datosøstre, hvor er det fint! Det bliver en god dag, det kan jeg mærke :loveshower:

Vi sender invitationer ud lige om snart.. Jeg mangler lige at finpudse hjemmesiden og så skal der sættes portokoder på de invitationer som skal sendes, så regner med det bliver i denne uge. Hvad med jer? Og hvor langt er I generelt nået med jeres planlægning?

0

Del dette indlæg

Hvor er de blevet flotte - både invitationer og kuverterne! :cheerleader3: Elsker den lille detalje med "lykken er...." :thumbsupsmileyanim:

Hvorfor har I ikke skrevet mobilportoen på inde på computeren? :)

Takker :loveshower: Det er også min yndlingsdetalje!

Det er ikke skrevet på på computeren, da der er tidsfrist på portokoderne og vi ikke vidste med sikkerhed om vi kunne nå at sende dem inden den frist...

Jeg overvejer at printe små "frimærker" med portokoder på noget glimmerpapir og klistre på svarende til frimærket på kuverterne - det ser bare lige lidt bedre ud, at der ikke bliver skrevet på dem i hånden...

0

Del dette indlæg

Og så er vi tillige datosøstre, hvor er det fint! Det bliver en god dag, det kan jeg mærke :loveshower:

Vi sender invitationer ud lige om snart.. Jeg mangler lige at finpudse hjemmesiden og så skal der sættes portokoder på de invitationer som skal sendes, så regner med det bliver i denne uge. Hvad med jer? Og hvor langt er I generelt nået med jeres planlægning?

vi er rimelig langt med planlægning.

glemmer bare hele tiden at få skrevet inde i min planlægningstråd :wink:

er så meget i tvivl om hvornår de skal sendes.

så beroligere mig meget at du sender dine ud nu her.

syntes der er så mange der siger det er for tidligt.

men vil bare så gerne have sendt dem afsted. :loveshower:

0

Del dette indlæg

vi er rimelig langt med planlægning.

glemmer bare hele tiden at få skrevet inde i min planlægningstråd :wink:

er så meget i tvivl om hvornår de skal sendes.

så beroligere mig meget at du sender dine ud nu her.

syntes der er så mange der siger det er for tidligt.

men vil bare så gerne have sendt dem afsted. :loveshower:

Jeg synes der er så mange som har alt for mange holdninger til alt muligt mærkeligt, så jeg har besluttet at gøre lidt "som det passer mig" :tunge:

Vi vil gerne have s.u. i maj md. så vi har 3 mdr. til at planlægge resten i, og så synes jeg vi bør sende dem ud senest her i marts md.

Hvornår har I s.u. ? Er der billeder af invitationerne på din tråd?

og kan du evt. linke til din tråd, så man kan følge med ? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh de er da blevet SÅ FLOTTE! :-)))

Årh, tak tak :) Er også selv ret tilfreds! Jeg er ikke normalt særlig kreativ, så det er ret store sager for mig :wink:

Vi har S.U. d. 1. juli 2014 :)

Men fik svar fra stort set alle med det samme.

Det er dejligt at høre, håber også vi får svar snart! :bunny_4: Vi sendte dem i går! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak dejlige damer!

De virker først lidt stive i det men efter at have haft dem på i flere timer her til aften har jeg ændret mening. De er faktisk rigtig behagelige at have på og gå rundt i, kan godt bruges til dans men jeg overvejer at købe disse, med bred hæl, til at danse i :) måske moderere med en masse rhinesten :) :)

http://m.zalando.dk/tamaris-sandaler-hvid-ta111l00b-a11.html

Redigeret af RikkeMy
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer