Narjar

Familiedramaer?!

31 indlæg i dette emne

Kender det alt for godt, min mand og hans far taler ikke så tit sammen men vi valgte alligevel at inviterer ham og hans kone, men vi slap for at bruge penge på dem for de valgte at takke nej ( må sige jeg på den ene side var rasende rasende at han ikke ville deltage, men på den anden side lettet over ikke at skulle have dem med ), men heldigvis var min mand afklaret og de har ikke snakket sammen siden..så kender lidt til det du skriver, det er svært når det nu er familien..

Håber det bedste og måske er de så gamle at de går tidligt hjem :-)

Redigeret af ceto2012
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er ikke noget som familiedramaer. Jeg kan virkelig godt følge dig i din modvilje til at invitere hende.
Og kan også følge dig i, at det jo nærmest er at skulle vælge mellem pest eller kolera. Invitere hende med kontra at såre svigerfar.

Synes forslagene om at invitere hende, placere hende så langt væk som over hovedet muligt og ellers undgå hende hele dagen.

Og hvem ved, måske er hun virkelig så ligeglad med din H2B og hans familie, at hun takker nej.

Takker hun ja, så bør hun jo opføre sig ordenligt - hvis hun ellers besidder den mindste smule pli.

Håber virkelig for Jer, at I når frem til en løsning der passer for JER. For det er jo jeres dag.

0

Del dette indlæg

Øv det er så mega træls at den slags dejlige dage i ens liv skal ødelægges af familiedramer!

Jeg tilslutter mig de andre og foreslår, at I inviterer dem begge og så må de selv rode med, om de kan finde ud af at møde op og opføre sig ordentligt.

Min bror og far snakker heller ikke sammen, så det er også lidt af en krise og uanset hvordan man vender og drejer det, så lægger det altså bare en dæmper på glæden.

Håber I finder en løsning :)

0

Del dette indlæg

Hvis det var mig, tror jeg, at jeg ville tage en snak med svigerfar om, at I ikke inviterer farmor med af de grunde I nævner. Så er han forberedt på det. Jeg synes ikke, man kan tillade at være sur over, hvordan andre ønsker deres fest. Jeg tænker, at han på dagen ikke skænker det større tanker.

Vi kender lidt til det samme, for vi vil gerne have naboerne fra vores vej med, men der er én af dem som er enlig, gammel pebermø og hun er bare sådan et surt løg, at vi overvejer ikke at invitere hende med. Vi håber dog hun bliver væk, for vi gider ikke hverken se eller betale for et surt fjæs på vores store dag.

På den anden side kan man sige, at det måske kunne bringe jer lidt tættere, til famoren, at hun oplever jeres kærlighed, fejringen af jeres store dag og lærer jer lidt bedre at kende. Hvis ikke, så er bordplanen jeres løsning.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes, at det er vigtigt, at du tænker på, at dette er dit og din kommende mands bryllup, og at det dermed er jer, der bestemmer, hvem der skal med og hvem I ønsker at dele denne særlige dag med. Hvis din svigerfar ønsker hele familien samlet, står det ham jo frit for at invitere til familiesammenkomster i anden anledning. I skal vælge det, der gør jer mest glade og giver jer mest ro i sindet. Personligt ville jeg nok vælge at invitere hende med, da hun er en del af den nærmeste familie, men placere hende hvor jeg ser hende mindst muligt. Held og lykke med gæstelisten :)

0

Del dette indlæg

Når I nu ved hvordan jeres svigerfar har det, ville jeg nok bide i det sure æble og inviterer hende med, håbe på hun takker nej og ellers placerer hende så langt væk for jer som muligt. Hvis det vil ende med et stort drama med svigerfar, hvis farmor ikke er inviteret, ville jeg ikke synes at det var det værd. Men det er bare mig og jeg er også lidt konfliktsky.

Det er jeres bryllup og I skal gøre hvad I føler og hvis I tror jeg bryllupsdag bliver direkte dårligere af at have hende med, så skal hun selvfølgelig ikke inviteres

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer