WeddingPlanneR2

Brudetasker hvad synes I?

15 indlæg i dette emne

Hej skønne brude og kommende brude

Kunne I tænke jer at give jeres kommentarer på disse brudetasker? Jeg har prøvet et finde nogle lidt moderne sammenlignet med de andre jeg kan finde på diverse websites.

Eller er I mest til de traditionelle modeller?

Jeg har nummeret dem fra 1 til 9.

Knus Mette

ps. I er meget velkomne til selv at uploade billeder af skønnetasker :c166:

post-70509-0-96881700-1383311695_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har det ligesom gybbelgobbel, jeg ville heller ikke købe nogen af dem. Personligt er jeg mere til tasker der ikke er alt hvor stive og har en rem, som gerne må ses - dvs. ikke er ren kæde.

Jeg kan godt lide ideen med nr. 3, men jeg synes generelt der foregår for meget på dem. Hvis du vil markedsføre dem til brude, så regn gerne med, at der foregår noget på deres kjole, i deres hår, på deres slør (hvis de har et) og der er også smykker, som en faktor. En "vild" taske vil måske ikke passe helt ind i dette. Er man derimod en mere simpel brud, hvor der ikke sker det store på kjole osv. vil en taske som de viste måske passe bedre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det ligesom gybbelgobbel, jeg ville heller ikke købe nogen af dem. Personligt er jeg mere til tasker der ikke er alt hvor stive og har en rem, som gerne må ses - dvs. ikke er ren kæde.

Jeg kan godt lide ideen med nr. 3, men jeg synes generelt der foregår for meget på dem. Hvis du vil markedsføre dem til brude, så regn gerne med, at der foregår noget på deres kjole, i deres hår, på deres slør (hvis de har et) og der er også smykker, som en faktor. En "vild" taske vil måske ikke passe helt ind i dette. Er man derimod en mere simpel brud, hvor der ikke sker det store på kjole osv. vil en taske som de viste måske passe bedre.

Mange tak for dit input

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes klart du mangler noget som skiller sig ud :-) Her tænker jeg på det med at brude kan få medbestemmelse i farve på foerstof og tasken, så den passer lige til kjolen.

Se evt. www.coldingoxholm.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer