Kimsebimse

DIY fill-in gæstebog.

62 indlæg i dette emne

Hej Kimie..

Hold nu op en flot bog :)

Og sikke fantastiske sider..

Er der mulighed for at du vil maile dem til mig ? :) Jeg har brug for at få dem presset lidt sammen i bredden og lidt i højden, så de passer i en bog jeg selv er ved at lave.. Ved du om man kan det ? Jeg har ikke adobe illustrator nemlig..

Mvh Karina :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gæstebog - den rigtige:

Så kom min DIY gæstebog med posten :loveshower: . Jeg er super tilfreds med resultatet. Jeg valgte én lidt dyrere bog, hvor siderne er ekstra tykke og bogen kan "åbnes helt" .. Photoxbox havde 50%, så alt i alt kostede bogen 379kr (med 70sider, ekstra tykke sider, mat-look, m.m.)

Fill-in siderne har jeg lavet i draw coral og formateret til jpg. billede. Jeg har lavet 7 forskellige sider ialt.

Lækker gæstebog :)

Vil du smide et link til der hvor du har købt den ??

0

Del dette indlæg

Hvor er det dog bare en fed ide :-D

Jeg nupper lige idéen - må lige ind på den hjemmeside og se om jeg kan finde ud af det

Men virkelig fed ide med at de skal udfylde en side fremfor de typiske ting man skriver i en gæstebog

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Kimie..

Hold nu op en flot bog

Og sikke fantastiske sider..

Er der mulighed for at du vil maile dem til mig ? Jeg har brug for at få dem presset lidt sammen i bredden og lidt i højden, så de passer i en bog jeg selv er ved at lave.. Ved du om man kan det ? Jeg har ikke adobe illustrator nemlig..

Mvh Karina

Hej Karina.

Beklager meget mit sene svar, har ingen notifikation fået om at der var skrevet nyt indlæg på tråden :(

Som jeg også har skrevet i tråden tidligere så har jeg desværre ikke de oprindelige filer mere. Kun jpg. billederne som ligger her på tråden.

Du skal bruge programmet for at ændre i det..

Knus Kimie

Gæstebog - den rigtige:

Så kom min DIY gæstebog med posten . Jeg er super tilfreds med resultatet. Jeg valgte én lidt dyrere bog, hvor siderne er ekstra tykke og bogen kan "åbnes helt" .. Photoxbox havde 50%, så alt i alt kostede bogen 379kr (med 70sider, ekstra tykke sider, mat-look, m.m.)

Fill-in siderne har jeg lavet i draw coral og formateret til jpg. billede. Jeg har lavet 7 forskellige sider ialt.

Lækker gæstebog :)

Vil du smide et link til der hvor du har købt den ??

Beklager mit sene svar. Her er link http://www.photobox.dk/fotoservice/fotobog/layflat-photobook#page=details ..

Hvor er det dog bare en fed ide :-D

Jeg nupper lige idéen - må lige ind på den hjemmeside og se om jeg kan finde ud af det

Men virkelig fed ide med at de skal udfylde en side fremfor de typiske ting man skriver i en gæstebog

Mange tak :biggrin:

For søren det fedt lavet, tror jeg bliver nød til at "stjæle" noget fra din ide. :wink:

Hehe, gør du endelig det :floejt:

Hej. Jeg er helt vild med din gæstebog. Jeg har kigget inde på photobox - synes dog ikke helt jeg kan finde den model du har brugt... Har du evt. et link til din bog? :)

Hejsa. det kan du tro jeg har - link kommer her http://www.photobox.dk/fotoservice/fotobog/layflat-photobook#page=details

Hvor er din gæstebog bare super flot :-) Vil du også sende lidt mere inspiration til mig på annsorensen1985@hotmail.com ? Mange tak på forhånd!

Hej igen,

Kom til at se du ikke længere har filerne :( Vil du sende et link til det program du har brugt til at lave siderne? Hvor har du fundet alle de fine rammer og "tegninger"? Håber du har tid at svare for har brug for inspiration :-)

Jeg har brugt et program der hedder "Coral Draw" det er ligesom illustrator. Dog et betalings program. Jeg har fundet tingene på google - jeg skrev bare "clip art frame" "clip art heart" osv osv :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer