Kimsebimse

DIY fill-in gæstebog.

62 posts in this topic

Gæstebog - den rigtige:

Så kom min DIY gæstebog med posten :loveshower: . Jeg er super tilfreds med resultatet. Jeg valgte én lidt dyrere bog, hvor siderne er ekstra tykke og bogen kan "åbnes helt" .. Photoxbox havde 50%, så alt i alt kostede bogen 379kr (med 70sider, ekstra tykke sider, mat-look, m.m.)

Fill-in siderne har jeg lavet i draw coral og formateret til jpg. billede. Jeg har lavet 7 forskellige sider ialt.

post-69556-0-81260800-1383661084_thumb.j

post-69556-0-59783100-1383661144_thumb.j

post-69556-0-79952800-1383661164_thumb.j

post-69556-0-54972600-1383661202_thumb.j

post-69556-0-15302900-1383661214_thumb.j

2

Annonce ♥

Hvor er den bare fin!

Kunne det måske være, at jeg kunne få dig til at sende de sider til mig? Jeg havde selv tænkt noget i samme stil, men er overhovedet ikke kreativ nok til at kunne lave sådan noget :blush:

Hvis der er, er min mail camillams@hotmail.com :)

0

Annonce ♥

Hvor er den bare fin!

Kunne det måske være, at jeg kunne få dig til at sende de sider til mig? Jeg havde selv tænkt noget i samme stil, men er overhovedet ikke kreativ nok til at kunne lave sådan noget :blush:

Selvfølgelig ka' du det :-)

Fill-in siderne ligger inde på min planlægningsråd ... Hvis ikke de er store nok i format, så skriv igen, så sender jeg dem i pdf-fil. :-)

0

Hvor er den bare fin!

Selvfølgelig ka' du det :-)

Fill-in siderne ligger inde på min planlægningsråd ... Hvis ikke de er store nok i format, så skriv igen, så sender jeg dem i pdf-fil. :-)

Tak, det tjekker jeg lige :) Edited by Camils
0

hvor er den super super flot og anderledes på den fede måde.... :cheerleader3::cheerleader3: Den bliver et kæmpe hit det er jeg sikker på :loveshower:

Det er jeg bare super glad for du synes :loveshower: ja tænkt sig, gæstebogen færdig 10 måneder før. jeg er stolt :cheerleader3::cheerleader3:

Nu skal jeg bare på jagt efter en speciel kuglepen der ka' skrive på fotopapir :shopping:

0

Annonce ♥

Ja, det bliver da meget spændende! Jeg synes generelt sådan en slags gæstebog er en rigtig god idé, for så kan man ligesom guide lidt til, hvad folk kan skrive i den. Ellers tror jeg nemt, at folk (jeg ved at jeg selv ville have det sådan) ville kunne have svært ved at finde på noget at skrive, som der ikke allerede er skrevet flere gange før :)

0

Annonce ♥

Wauv den er da virkelig flot lavet - der var da lige lidt inspiration til vores gæstebog - synes det kan være lidt svært at finde på teksten til fill-in siderne, så låner nok lidt fra dig :wink:

0

Annonce ♥

I'm in looooove :loveboard: er forsat helt vild med jeres gæstebog

Kunne man evt få lov til at låne .... fil in siderne er helt vild med jeres Quiz

marie@diceman.dk

ØV! Jeg har slet ikke modtaget notifikation på at der var besvarelse på tråden :td: ..

Tak for roserne :loveflag: Det er altid rart..

Selvfølgelig vil jeg sende PDF - de ligger dog på H2B's bærbar så bliver lige i løbet af weekenden .. :loveshower:

0

Hold nu fast hvor er den blevet god!!! Det er daelme godt lavet :super:

Tak :loveshower: Jeg håber gæsterne ka' lide den . Jeg valgte et træ med en hund som forside - da H2B og jeg har en lille hund som er med overalt. Synes det var lidt sødt :tunge:

Wauv den er da virkelig flot lavet - der var da lige lidt inspiration til vores gæstebog - synes det kan være lidt svært at finde på teksten til fill-in siderne, så låner nok lidt fra dig :wink:

Du er mere end velkommen :cheerleader3: Jeg fik selv inspiration herinde fra - og lavede siderne om så de passede til os.

Hvor er den bare sindssyg flot og hvor er du kreativ!! :)

Nu må jeg også spørge om jeg må låne? Og om du måske kunne sende siderne til mig, således at jeg kan låne nogle af billederne m.v.? Det ville være en stoor hjælp! :)

halla_allie@hotmail.com

Tak :loveshower:

Selvfølgelig vil jeg det. Vil du have siderne i pdf-fil eller som billede format? :wink: Jeg købte bogen ved photobox.dk - og hold da fast den er lækker.

Er vild med din gæstebog!! Den er vildt flot!!

Hvilket program har du brugt? Hvordan har du fx skrevet inde i rammerne??

Må jeg få dem på pdf? Min mail er janne1804@gmail.com

Jeg har brugt Coral Draw - men pdf-filerne kan også rettes i illustrator :)

Selvfølgelig må du det :loveflag: Jeg sender i løbet af weekenden ..

0

Annonce ♥

Jeg er virkelig også vild med din gæstebog.. Så flot arbejde.. Kan det lade sig gøre at du også sender mig en mail, så jeg kan få lidt inspiration og hjælp til vores gæstebog? Min mail er camillamunk87@gmail.com

Tusinde tak :cheerleader3: ...

De er sendt ..

Hold op det den er flot. Hvis du gider må du meget gerne sende det til mig i jpg billede format ;-) email: cindie.christensen.cc@gmail.com

Så de sendt :loveshower:

Wow hvor er den flot. Du må også gerne sende pdf-filerne til mig på janni.uden.e@gmail.com. Hvordan fandt du tilbuddet på photobox?

Tak :tunge: .. Du har fået mail..

Photobox kører ofte med gode tilbud - pt er der som førstegangs køber derinde 30% :cheerleader3:

0

Gæstebog - den rigtige:

Så kom min DIY gæstebog med posten :loveshower: . Jeg er super tilfreds med resultatet. Jeg valgte én lidt dyrere bog, hvor siderne er ekstra tykke og bogen kan "åbnes helt" .. Photoxbox havde 50%, så alt i alt kostede bogen 379kr (med 70sider, ekstra tykke sider, mat-look, m.m.)

Fill-in siderne har jeg lavet i draw coral og formateret til jpg. billede. Jeg har lavet 7 forskellige sider ialt.

Må man tyv-stjæle? Du har jo lavet et genialt stykke arbejde der :)

0