Charlotte Nielsen

frisør og makeup i Aalborg

13 indlæg i dette emne

Jeg skal giftes næste sommer og er i gang med at lede efter frisør og kosmetolog/makeupartist. Er der nogen, der kan anbefale nogen i Aalborg, der ikke koster en formue? Jeg har overvejet at få lagt makeup hos MAC i Salling, da det er ok billigt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg følger lige med her da jeg også er Aalborg brud :)

Frisør har jeg styr på. Det er en veninde som gør det istedet for at komme med gave, så det er jo fantastisk.

Make-up skal jeg have hjælp til, da jeg ikke er så god til det. Jeg bruger kun mascara og cremepudder til hverdag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg har en superdygtig veninde, som starter i Aalborg for sig selv pr. 1. januar 2014. Hun er pt. partner i en salon, men ønsker at arbejde hjemmefra, hvilket er grunden. Hun har mange års erfaring som frisør, og jeg kan på det varmeste anbefale hende. Da hun har alt på plads endnu, kan jeg ikke henvise til hendes hjemmeside el. lignende. Du er meget velkommen til at kontate mig, hvis du er interesseret.

Jeg har selv en webshop, hvorfra der sælges brudetilbehør til håret. Så dermed kan vi supplere hinanden lidt :-) - men som sagt, er du interesseret, er du meget velkommen til at skrive til mig.

Mvh

Lone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan varmt anbefale "Klip og Form" i Aalborg. Jeg er blevet klippet der, så længe jeg kan huske og kunne ikke forestille mig, at andre end Vivi (ejer), skulle lave mit brudehår. Hun er simpelthen så dygtig. Fik sat hår kl. 9.00, og da jeg kl. 5 næste morgen gik i seng, sad det stadig perfekt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer