tiggi

Feststed på fyn

17 posts in this topic

Hej kommende og tidligere brude:).

Vi leder efter et feststed på fyn, og håbede at I kunne hjælpe.

Vi bliver gift i Årslev på fyn og holder receptionen i et festtelt i en have.

Men fra kl 18 ca. ville vi gerne finde en resturant eller lignende og kunne holde middagen.

Kriterier:

Max pris: 750 kr. ink drikkevarer

Location: Fyn, så er vi ret åbne, men gerne tæt på overnatningsmuligheder for gæsterne.

Plads til 40-50 mennesker.

min. 8 timers arrangement

Vi kiggede på skovkanten i Odense, men læste så noget dårlig kritik af dem så ved ikke

Så hvilke steder kan i anbefale indenfor vores prisramme, og hvilke vil i fraråde os?

0

Annonce ♥

Prøv at kigge på Ellinge Forsamlingshus. Jeg vil ikke hænges op på det men jeg syntes jeg hørte noget om en kuvertpris på 400 DKK inkl. alt og der er en pæn stor festsal hvor der er rigeligt med plads.

Derudover er der jo Skovbakken Zoo i Odense. Jeg ved ikke hvad det koster og det er heller ikke sådan et sted hvor man holder fest til 3-4 om natten (mener de lukker kl. 1 eller 2) men det er et rigtig godt sted.

0

min søste holdt bryllup på skovkanten, men havde så en anden til at lave mad... Der er super hyggeligt derude...hvis ikke det var fordi der var så langt derud, så kunne jeg godt tænke mig at holde festen derude...

Langt derud?:) Selve vores bryllup er 10 km uden for Odense så jeg vil mene at det er tæt på byen, men ja er jo smag og behag:).

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi holdt vores bryllup på Skovkanten med mad leveret fra Odense Golf Klub Restaurant. Det var SUPERgodt. Der er rigtig hyggeligt. Vi fik ALTING lige som vi ville have det. Og både vi og gæsterne har rost det til skyerne lige siden. Vi var meget tilfredse !

0

Odense Golfklubs restaurant har jeg faktisk spillet i et par gange for nogle lokale Odense stamkunder og når du siger at maden var super god så tror jeg det gerne. Det var også det indtryk jeg fik (og smagte) :lol:

0

Vi holdt vores bryllup på Skovkanten med mad leveret fra Odense Golf Klub Restaurant. Det var SUPERgodt. Der er rigtig hyggeligt. Vi fik ALTING lige som vi ville have det. Og både vi og gæsterne har rost det til skyerne lige siden. Vi var meget tilfredse !

Hvorfor holdte I det ikke bare på Odense Golf Klub når I fik maden derfra ?:)

0

Annonce ♥

Sortebro kro

Mums!

Muligvis, men koster 1300 pr. person så er ikke ligefrem indenfor budgettet.....

Uf,- !!

Har I talt m dem om det? Ved bare at nogle bekendte havde betalt deres datters bryllup derinde (hvem der havde den slags forældre...) og det var ikke til den kuvertpris.

Så er der den gamle kro i overgade.

Edited by dorte s.
0

Annonce ♥

Sortebro kro

Mums!

Muligvis, men koster 1300 pr. person så er ikke ligefrem indenfor budgettet.....
Uf,- !!

Har I talt m dem om det? Ved bare at nogle bekendte havde betalt deres datters bryllup derinde (hvem der havde den slags forældre...) og det var ikke til den kuvertpris.

Så er der den gamle kro i overgade.

Nej har ikke talt med dem, har bare tjekket deres hjemmeside... men tvivler stærkt på at de går ned fra 1300 til 700 pr. kuvert..

Vi vi kigge lidt videre på den gamle kro :)

0