Hnissen

Mintgrøn sko

15 indlæg i dette emne

Har forelsket mig i disse sko fra Seychelles - kan forestille mig at have dem på sammen med en brudebuket der matcher til i farven:-)

Overvejer virkelig at bestille disse sko- og hvis de alligevel ikke bliver som brudesko, so what,- jeg kan bare bruge dem til andre lejligheder! :rolleyes:

Man kan også få dem i en anden farve som bestemt også er mulig brudesko til mig:-) se sidste billede:-)

post-68624-0-05159200-1384526236_thumb.j

post-68624-0-56155600-1384526286_thumb.j

post-68624-0-61083500-1384526615_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak:-) Jeg er ved at spørge en i USA som jeg kender igennem min H2B,- jeg håber, hun vil modtage dem og tage dem med, når hun skal hjem til DK maj næste år.

Det koster nemlig 166 kr i forsendelse til DK - og så ved jeg jo ikke om der skal lægges told oveni?

0

Del dette indlæg

Tænkt!

Jeg har lige bestilt disse sko!!! Kun 550 DDK inkl. forsendelse til vedkommende i USA som vil tage dem med hjem til DK, næste gang hun skal hjem.

Håber meget, at skoene passer! :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak:-)

Nu skal jeg bare vente 1/2 år,- det er den længeste ventetid efter en bestilling jeg har haft:-) :blush: men håber de er ventetiden værd! :-) :c166:

Vil gerne lægge et par billeder ind så snart jeg har dem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også købt mint sko :) Godt nok en anden stil - men jeg synes farven er yndig!!

Tak:-) Må jeg se dine sko? Prøvede at komme ind på din planlægningstråd, men kunne ikke finde den?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

375,- kostede de. Nu håber jeg bare jeg kan passe dem :unsure: De står hos en veninde pga. vores "skimmelsvampehus" - men regner da med at jeg skal ha dem prøvet i weekenden :rolleyes:

Hej. Ja, har læst i din tråd, sikke noget med jeres hus. :td:

375 kr? det var et godt kup;-) du er heldig at kunne prøve dem snart:) jeg skal jo vente i mindst 1/2 år :wink:

Håber, at du kan passe dem og at det skal være dem til brylluppet!

0

Del dette indlæg

Ja for pokker - det håber jeg også :rolleyes:

Skal nok huske at tage kameraet med derover :wink:

Mine er sådan lidt "rock 'n roll". Dine er mere klassiske - og tidløse. Og yndige :loveflag: Jeg tror du bliver kisteglad for dem. Og ellers kan du bare få adressen, hvor du kan stille dem (UDENFOR døren, tak :lol) :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer