Rose90

Teltudlejning i Nordsjælland

10 indlæg i dette emne

Hej derude :lol:

Min forlovede og jeg skal giftes her til sommer :heart::) Vores plan er at holde festen på mine forældres grund i nordsjælland. Til det skal vi jo så bruge et telt :biggrin:

Vi er begge studerende og vil derfor gerne finde et teltudlejningsfirma som kan levere telt, gulv, stole, borde, service mm, til omkring 10.000-12.000 kroner.

Vi kigger bl.a. på Udlejningskompagniet, som er ret billige :thumbsupsmileyanim: Jeg har søgt på nettet, men jeg kan ikke finde nogen udtalelser om dem. Er der nogen af jer, som har nogle erfaringer med dem eller andre?

Mange tak!

:loveshower:

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er godt nok fra Nordsjælland men de eneste jeg lige kan komme i tanke om er Tune Festudlejning fordi vi var naboer på en messe for nogle år siden. De virkede meget fair og nede på jorden både som personer og prismæssigt. Geografisk har det ikke meget at sige.

0

Del dette indlæg

Vi vil leje lidt fra Udlejningskompagniet i forbindelse med receptionen inden festen. Mine svigerforældre har gode erfaringer med dem. Jeg vil dog sige, at de aldrig har lejet et stort telt etc, men nærmere alle de mindre ting som man lige mangler af service etc. Vi skal selv bruge cafeborde, service etc derfra i april.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I forbindelse med vores datters barnedåb, som vi fejrede i haven, så lejede vi telt incl gulv og opsætning/nedtagning fra fredag til søndag for 4500 kr. Dette var hos Frederiksværk serviceudlejning, hvor man også kan leje stole, borde, duge, service mm til fair priser. De var meget søde og venlige.

Håber at det kan hjælpe jer lidt :)

0

Del dette indlæg

Hvis det er et egentligt festtelt (hvad det angiveligt er når det er med gulv m.v.) så er det en rigtig god pris. En ting man så også skal huske er noget opvarmning. Selvom det er sommer så bliver det stadig fugtigt og koldt i nattetimerne. Der kan også godt ligge en udfordring i det når du siger en grund, idet der jo bør være køkken- og ikke mindst toiletfaciliteter. Nå ja og så er der en faktor der hedder strøm :lol: Generelt er havefester en dyrere løsning end "forsamlingshus-fester" men også noget helt andet. :lol:

0

Del dette indlæg

Hvis det er et egentligt festtelt (hvad det angiveligt er når det er med gulv m.v.) så er det en rigtig god pris. En ting man så også skal huske er noget opvarmning. Selvom det er sommer så bliver det stadig fugtigt og koldt i nattetimerne. Der kan også godt ligge en udfordring i det når du siger en grund, idet der jo bør være køkken- og ikke mindst toiletfaciliteter. :lol: Generelt er havefester derfor en dyrere løsning end "forsamlingshus-fester" men også noget helt andet. :lol:

Nårh men det er ved deres hjem, så køkken og toiletter er der :lol: Varme skal vi huske, det må jeg hellere lige tilføje til listen :)

Ja telt koster mindst det dobbelte. Vi var også først på forsamlingshus, problemet er bare at det får man tidligst fredag aften og så skal man være ude søndag formiddag. Teltet kan vi få torsdag og så henter de det tidlist mandag. Så har vi god tid til både at pynde op og dække bord, samt oprydning :) Så fordi der også er så yndigt ude ved mine forældre, (og fordi de billige forsamlinghuse med plads til 70 mennesker ej er så romantiske igen), besluttede vi os for telt, (efter at have brugt en krig på at finde forsamlingshuse :blink:).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jep varme og strøm ud til teltet som tages fra et jordet udtag (dvs. 3 ben). Jord er altid godt men særligt når det er udendørs og fugtigt (statisk elektricitet). Pas også på med at bruge de helt billige kabeltromler (og sørg generelt for at de er udrullet).

0

Del dette indlæg

I forbindelse med vores datters barnedåb, som vi fejrede i haven, så lejede vi telt incl gulv og opsætning/nedtagning fra fredag til søndag for 4500 kr. Dette var hos Frederiksværk serviceudlejning, hvor man også kan leje stole, borde, duge, service mm til fair priser. De var meget søde og venlige.

Håber at det kan hjælpe jer lidt :)

Tusind mange tak for svar :) Vi valgte dem efter at have set din besked, men hun havde åbenbart set forkert på datoen - de er på ferie der :unsure: Øv

Jep varme og strøm ud til teltet som tages fra et jordet udtag (dvs. 3 ben). Jord er altid godt men særligt når det er udendørs og fugtigt (statisk elektricitet). Pas også på med at bruge de helt billige kabeltromler (og sørg generelt for at de er udrullet).

Det bliver vist heller ikke noget problem - min lillebror er elektriker, så det må han have styr på :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer