Blomsten89

Én eller to brudekjoler

58 indlæg i dette emne

Hey allesammen

Jeg står i den situation at jeg skal giftes i en kæmpe kirke og vil derfor gerne have en stor kjole med laangt slæb MEN om aftenen vil jeg ikke være besværet af kjolen så overvejer om jeg skal skifte til en mindre kjole ELLER om jeg skal få lavet en combi-kjole så det er et aftageligt slæb??

Nogle der nogle erfaringer, idéer eller som er faldet over noget spændende på nettet..??

Her er et eksempel på en kombi-kjole:

post-70337-0-77523800-1385064968_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den ser godt nok fin ud den kjole, det er virkeligt to forskellige kjoler.

Og jeg kan godt se dit dilemma med en stor kirke, og fri dans om aftenen uden at stå på hovedet i sit slæb:-)

Ja, og to kjoler i en, ville gøre nogle ting lidt nemmere :wink:

Og vi er en meget danseglad familie så jeg kommer til at være mange timer på gulvet :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Hvad med en pencildress og så to tylskørter, som du kan udskifte - fra et gulvlangt og til et tea length? Så skal du ikke helt købe to kjoler, og du kan bevare næsten samme look og blive fri for noget, gæsterne kan træde i :-)

Der er rigtig mange på Etsy at lure. Måske det var noget?

post-65672-0-38787500-1385066094_thumb.j

post-65672-0-71395800-1385066496_thumb.j

Redigeret af Soon2bemrsH
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med en pencildress og så to tylskørter, som du kan udskifte - fra et gulvlangt og til et tea length? Så skal du ikke helt købe to kjoler, og du kan bevare næsten samme look og blive fri for noget, gæsterne kan træde i :-)

Der er rigtig mange på Etsy at lure. Måske det var noget?

Det skal jeg da lige tjekke ud, takker :)

Vil gerne have begge kjoler er lange og den sidste må gerne have lidt slæb..

0

Del dette indlæg

Celina Christensen i Roskilde har sådan en kjole (nu kan jeg ikke lige se I'm du er fra Sjælland;). Mener den er fra rosa clara, så måske er den dyr! Det er ikke tyl, men den er virkelig fin!

Fandt den lige;) http://celinachristensen.dk/brudekjoler/two-by-rsa-clara/

Der er den første med sløjfer på ryggen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Celina Christensen i Roskilde har sådan en kjole (nu kan jeg ikke lige se I'm du er fra Sjælland;). Mener den er fra rosa clara, så måske er den dyr! Det er ikke tyl, men den er virkelig fin!

Fandt den lige;) http://celinachristensen.dk/brudekjoler/two-by-rsa-clara/

Der er den første med sløjfer på ryggen.

De er også rigtig fine :) Vil rigtig gerne have sløbet til at gå rundt om livet på mig og ikke kun sat fat bag på, synes de kjoler der har det, nemt kan komme til at se underlige ud når man går.

Men ellers tak for inspirationen :super:

Jeg kommer fra Aalborg og det er ikke lykkedes mig at finde noget heroppe.. :td:

0

Del dette indlæg

Hey allesammen

Jeg står i den situation at jeg skal giftes i en kæmpe kirke og vil derfor gerne have en stor kjole med laangt slæb MEN om aftenen vil jeg ikke være besværet af kjolen så overvejer om jeg skal skifte til en mindre kjole ELLER om jeg skal få lavet en combi-kjole så det er et aftageligt slæb??

Nogle der nogle erfaringer, idéer eller som er faldet over noget spændende på nettet..??

attachicon.gifCombi-kjole1.jpg

Du skal tænke på at din kjole kan bindes op så slæbet forsvinder, det giver ikke fuldstændig frihed men hjælper meget.... Jeg havde et kort slæb som blev bundet op og jeg havde ingen problemer overhoved , et eller andet sted skal man jo kunne mærke man har brudekjole på ikke :c166:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey allesammen

attachicon.gifCombi-kjole1.jpg

Du skal tænke på at din kjole kan bindes op så slæbet forsvinder, det giver ikke fuldstændig frihed men hjælper meget.... Jeg havde et kort slæb som blev bundet op og jeg havde ingen problemer overhoved , et eller andet sted skal man jo kunne mærke man har brudekjole på ikke :c166:

Det har du ret i, men tror bare jeg vil blive vandvittig af at skulle op og ned af stolene hele aftenen i en "tung brudekjole" og synes de kjoler med slæb, der kan bindes op er for korte i forhold til det slæb jeg godt kunne tænke mig.. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg har en combi kjole hængende - den er fra Lohrangel fra deres 2013 kollektion... prøv at kigge på deres hjemmeside eller find en forhandler ovre i nærheden af dig :-)

Synes det er svært at finde en go og nem side med de kjoler.. kan ikke se hvilke der er combi og hvilke der ikke er.. Men ellers tak for infoen :thanks:

0

Del dette indlæg

Har du overvejet at få syet en? Jeg så en i say yes to the dress. Manner den var fed! Kæmpe kæmpe påhængsskørt, der var lige til at klipse af, og vupti enkel - men stadig - brudekjole. Gid jeg havde været så smart. Jeg smed min under forretten.

0

Del dette indlæg

Jeg er ret sikker på Lucca også har en. Min veninde blev gift i en. Den var en såkaldt high-low kjole- Der var et kæmpe tylskørt under den og så lå der tyk satin lignende stof i draperinger ud over. Da hun var færdig i kirken tog hun blot skørtet af, og havde en kort kjole foran og en land kole bagved - uden slæb. Den var så smuk

Jeg håber du finder kjolen for dig

Saksen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du overvejet at få syet en? Jeg så en i say yes to the dress. Manner den var fed! Kæmpe kæmpe påhængsskørt, der var lige til at klipse af, og vupti enkel - men stadig - brudekjole. Gid jeg havde været så smart. Jeg smed min under forretten.

Ja, men herhjemme bliver den alt for dyr..

Du kan tilfældigvis ikke huske hvilket afsnit det var i..?? har ikke set det afsnit desværre.. men vil vildt gerne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg er ret sikker på Lucca også har en. Min veninde blev gift i en. Den var en såkaldt high-low kjole- Der var et kæmpe tylskørt under den og så lå der tyk satin lignende stof i draperinger ud over. Da hun var færdig i kirken tog hun blot skørtet af, og havde en kort kjole foran og en land kole bagved - uden slæb. Den var så smuk

Jeg håber du finder kjolen for dig

Saksen

Takker for infoen, men har været i Lucca i Ålborg og hun siger de ikke har noget lignende overhovedet. Hun kiggede på mig som om jeg var underlig :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej beklager. Jeg har set dem alle sammen 15 gange tror jeg, over de sidste 2 år, så har ikke styr på dem. Men jeg glæder mig til at se hvad du ender op med.

Hehe oki, prøver og ser om jeg kan lokalisere den :biggrin: Er også selv lidt spændt på hva der bliver muligt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ja, men herhjemme bliver den alt for dyr..

Du kan tilfældigvis ikke huske hvilket afsnit det var i..?? har ikke set det afsnit desværre.. men vil vildt gerne :cheerleader3:

Jeg fandt et afsnit i "Randy to the rescue" med en kjole hvor slæbet kunne fjernes. Den var sat på med velcro.. måske det var den du så..??

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer