Guest Chalala85

T & C 13.09.14

70 indlæg i dette emne

Så er det vidst på tiden jeg får lavet min bryllupsplanlægning. Håber lidt den kan give mig et bedre overblik, inspiration gode råd fra jer skønne kvinder og afløb fra frustrationer og selvfølgelig smil og glæde :a1221:

først vil jeg bare så gerne vise jer min smukke ring. Den er bestilt i USa da man åbenbart ikke kan få den klarhed og karat herhjemme :huh: Den er på 18karat guld og hvidguld med en 0,50 karat diamant en VS1 og farve i. Meget smuk og så glad for den.

Vi er indtil videre så langt i vores planlægning:

Dato for vielse : 13.09.2013 kl. 13.00

Kirke : Taastrup Ny Kirke

Gæster : 35-40

Lokation : Belis Bar på Frederiksberg :biggrin: Er nu fuldt booket og betalt dep. Ankomst. 17.00

Receptionen: Park Hotel Taastrup :wink:

Budget 80- 120.000 kr - Er spændt på om vi kan overholde det - Vi er nu landet på 130.000 :blush::huh::blink:

Kjole : Endte med en skræddersyet model :c166:

Gommen : Skræddersyet i Holbæk

Ringe : De er bestilt. 14k guld med mønster 6mm bredde.

Vores drenges tøj : Købt, lilla skjorter, grå jakkesæt, lilla slips og sorte sko..

Brudepigekjole: Min bedste veninden skal være min brudepige, er dog i tvivl om kjolen endnu - hun skal selvfølgelig være med til at vælge den :lol::biggrin:

Fyrværkeri og lanterne : vi skal søge tilladelse har jeg fundet ud af :blink: Og vi får ikke lanternerne op. i stedet puttes de i en goodie bag sammen med morgenbrød og et sæt Panodil :tunge:

Kagen : Min gode veninde Anna skal lave den, hun er mega dygtig

Der mangler meget mere endnu, men kan slet ikke samle mig om mere før lokation etc er helt på plads :)

Kom gerne med gode råd og ideer, :loveflag:

Lidt updates:

Kjole prøvning hos Celina Christensen og Lykke brudekjoler

Mine bordkort - Chokolade

Redigeret af Chalala85
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til! Min H2B har også været på knæ en masse gange, hvor jeg også sagde ja.

Det var bare først, da han sad med ringen, det gik op for mig, at han mente det :wink:

Glæder mig til at følge din planlægning – er sikker på, det nok skal lykkes denne gang :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer