Guest Chalala85

T & C 13.09.14

70 indlæg i dette emne

Ej øv! Synes efterhånden man har hørt den med "dobbeltbooking" en del gange nu:( Tænk det kan være så svært at kigge i en kalender! Øv øv! Joosty kiggede vi også på, men de kunne vidt ikke lave det billigere end 1700kr/prs, og det var for meget for os.

Nu ved jeg ikke hvilke andre steder i har kigget på, eller hvor mange i bliver - men hvad med MS Amerika ved Amerika kaj, eller Muhz på Østerbro (vist max 70prs), eller national museet eller arbejdermuseet (fantastisk flot festsal!!).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg håber lidt vi kan få det i hus hos Jostys, vi hat fået et estimat på 1300kr pr. person :-) MS Amerika har vi luret, men jeg arbejder lige ved siden af, så synes det bliver for tæt på jobbet...

Jeg synes det med dobbelbooking er så for meget, de ved hvor meget man skal have i stand på sit bryllup, sådan noget ting bør bare ikke ske !

0

Del dette indlæg

Jeg håber lidt vi kan få det i hus hos Jostys, vi hat fået et estimat på 1300kr pr. person :-) MS Amerika har vi luret, men jeg arbejder lige ved siden af, så synes det bliver for tæt på jobbet...

Jeg synes det med dobbelbooking er så for meget, de ved hvor meget man skal have i stand på sit bryllup, sådan noget ting bør bare ikke ske !

Kan se det tilbud vi fik på en "bryllupspakke" lød på 1450, så ikke helt 1700;) Og det var inklusiv bryllupskage, menuer på bordene, blomster mm, som vi egentlig gerne selv ville stå for. Men de svarede os aldrig tilbage på, om de kunne gå ned i pris, hvis de ting ikke var inkluderet, og så faldt vi for laden på Sonnerupgård i stedet;)

Bliver spændende hvad i synes om Josty, det er jo et super lækkert sted med lækre omgivelser!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi fået booket præsten og kirken :loveshower: Jeg er så glad for de to ting faldt på plads. Det gjorde nemlig vi kunne få vores drømme location. Belis Bar www.belisbar.dk - de har alt hvad vi drømmer om vi kan få alt hvad vi ønsker. Det bliver så skønt. De har farvede lys, i vores farve. Smukt indrettet. Pejs og skønne hvælvingen i loftet. Bar i den ene ende samt dansegulv.

Jeg har fået booket til at prøve kjoler d. 1/2 - først hos Celina Christensen og derefter Lykke Brudekjoler. Jeg glæder mig heeeelt enormt :c166:

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med det forstående bryllup..
Mega ærgerligt og irriterende med jerres festlokation..Men dejligt i fik en anden drømme location. :)
Da jeg så dit brugernavn måtte jeg hurtigt ind og se, om det kunne passe at jeg "kender" dig fra et andet site. ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg prøvet lidt kjoler. Der var ikke rigtig en der fik benene til at sejle under mig. Men fine er de da, og jeg fik da en lidt bedre fornemmelse af hvad jeg ønsker. Jeg var først hos Celine Christensen, super at være der. Derefter Lykke Brudekjoler, knapt så heldigt besøg, men fik da prøvet kjoler :c166:skal ud igen på lørdag d 15/2 hos Karim og Ceza Lezar, det ser jeg meget frem til. 21/2 står den på besøg hos Bride Fashion, der er mine forventninger egentlig ret store efter at have talt med Tante Hanne på bryllupsmessen :wink:

post-70814-0-16756000-1392032327_thumb.j

post-70814-0-61795900-1392032335_thumb.j

post-70814-0-51604600-1392032343_thumb.j

post-70814-0-90201800-1392032368_thumb.j

post-70814-0-24810900-1392032384_thumb.j

post-70814-0-18141300-1392032395_thumb.j

post-70814-0-28088000-1392032402_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg prøvet lidt kjoler. Der var ikke rigtig en der fik benene til at sejle under mig. Men fine er de da, og jeg fik da en lidt bedre fornemmelse af hvad jeg ønsker. Jeg var først hos Celine Christensen, super at være der. Derefter Lykke Brudekjoler, knapt så heldigt besøg, men fik da prøvet kjoler :c166:skal ud igen på lørdag d 15/2 hos Karim og Ceza Lezar, det ser jeg meget frem til. 21/2 står den på besøg hos Bride Fashion, der er mine forventninger egentlig ret store efter at have talt med Tante Hanne på bryllupsmessen :wink:

Hanne er fantastisk - virkelig! Havde faktisk købt min oprindelige brudekjole hos Hanne, men desværre måtte jeg erkende at den var for original til mig og Hanne kunne ikke bestille Rembo Styling så. Men glæd dig - hun er skøn!

Jeg synes nr. 2 kjole er rigtig flot til dig - det er også den der er billede af lidt længere nede hvor din veninde tager billedet ik?

0

Del dette indlæg

Hanne er fantastisk - virkelig! Havde faktisk købt min oprindelige brudekjole hos Hanne, men desværre måtte jeg erkende at den var for original til mig og Hanne kunne ikke bestille Rembo Styling så. Men glæd dig - hun er skøn!

Jeg synes nr. 2 kjole er rigtig flot til dig - det er også den der er billede af lidt længere nede hvor din veninde tager billedet ik?

Jo det er samme kjole :-) synes også den sad rigtig flot, jeg er bare i tvivl om det er mig. Har sådan en ide om jeg skal i en prinsesse kjole hihi. ihh hvor skønt at høre du havde en fed oplevelse :D Jeg glæder mig også super meget til jeg skal op til hende :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der nyt :-) Kjolen er nu bestilt og jeg har valgt denne flotte sag. Har fået lavet en lille ændring, så den kommer med heartshape i stedet for :-) ihh er så glad. Det har virkelig været en lang "kamp" for at finde kjolen. Men nu er den da på plads.

Vores invitationer er også lige på trapperne, vi har fået speciel lavet dem hos, INK saloon. De er virkelig dygtige må jeg sige :-)

Det var lidt nyt herfra :-)

post-70814-0-04782200-1398240101_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer