Soon2bemrsH

Ideer til anderledes gæstebøger

7 posts in this topic

Hey!

Faldt lige over disse kreative gæstebogsideer, som jeg fik lyst til at dele :-)

Hvis I er stødt på andre sjove ideer, så del endelig til inspiration!

post-65672-0-74610700-1385923544_thumb.j

post-65672-0-58133100-1385923552_thumb.j

post-65672-0-06623700-1385923567_thumb.j

post-65672-0-94879600-1385923584_thumb.j

0

Annonce ♥

Ja vi regner med at få lavet en masse firkanter i glas. Hvilke farver ved vi ikke endnu.

Disse skal gæsterne så skrive på. Og bagefter får vi en glaskunstner til at lave et fad af dem.
Ideen fik min dejlige H2B, og jeg synes den er alletiders. Vi får et flot fad, som kan stå fremme. Vi tror nemlig at en almindelig gæstebog, bare vil stå på bogreolen og samle støv.

0

Ja vi regner med at få lavet en masse firkanter i glas. Hvilke farver ved vi ikke endnu.

Disse skal gæsterne så skrive på. Og bagefter får vi en glaskunstner til at lave et fad af dem.

Ideen fik min dejlige H2B, og jeg synes den er alletiders. Vi får et flot fad, som kan stå fremme. Vi tror nemlig at en almindelig gæstebog, bare vil stå på bogreolen og samle støv.

fantastisk ide!! den tror jeg lige jeg vil lege lidt med også.. som du selv siger så kommer en almindelig gæstebog tit til at stå på en reol og samle støv... så tak for ideen ;)

0

Jeg havde en ide og at lave vores egne gæstebog, men den vil komme til at samle støv.. SÅ nu er vi gået over til et gæstetræ hvor folk sætter deres fingertryk og så kommer den i ramme bagefter..

0

Annonce ♥

Fede ideer.

Vi har faktisk også lige bestilt på etsy, det er en plakat hvor gæsterne skriver i balloner:-)

0

vi er hoppet på den med træet og fingeraftryk. H2B's niece er meget kreativ og har lover at lave det for os, så vi ikke skal købe det over nettet.

Vi har "træ-møde" den 14.12.13, så vi kan blive enige om hvordan det skal se ud - glæder mig

Edited by Monta150870
0

Jeg overvejede også et gæstetræ i laaang tid fordi det er rigtig fint. På et tidspunkt vendte jeg den også om og spurgte mig selv hvordan jeg ville have det med at sætte mit fingeraftryk på et tilfældigt stykke karton. Jeg betragter fingeraftryk som værende på linje med CPR-numre (fordi begge er unikke og kan spores til én person) og dét ville jeg bestemt ikke have det godt med at skrive ned alle mulige steder. Derfor vil jeg heller ikke tilbyde mine gæster det og den gæstebogs-idé blev dermed sløjfet.

0