Soon2bemrsH

Ideer til anderledes gæstebøger

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja vi regner med at få lavet en masse firkanter i glas. Hvilke farver ved vi ikke endnu.

Disse skal gæsterne så skrive på. Og bagefter får vi en glaskunstner til at lave et fad af dem.
Ideen fik min dejlige H2B, og jeg synes den er alletiders. Vi får et flot fad, som kan stå fremme. Vi tror nemlig at en almindelig gæstebog, bare vil stå på bogreolen og samle støv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja vi regner med at få lavet en masse firkanter i glas. Hvilke farver ved vi ikke endnu.

Disse skal gæsterne så skrive på. Og bagefter får vi en glaskunstner til at lave et fad af dem.

Ideen fik min dejlige H2B, og jeg synes den er alletiders. Vi får et flot fad, som kan stå fremme. Vi tror nemlig at en almindelig gæstebog, bare vil stå på bogreolen og samle støv.

fantastisk ide!! den tror jeg lige jeg vil lege lidt med også.. som du selv siger så kommer en almindelig gæstebog tit til at stå på en reol og samle støv... så tak for ideen ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi er hoppet på den med træet og fingeraftryk. H2B's niece er meget kreativ og har lover at lave det for os, så vi ikke skal købe det over nettet.

Vi har "træ-møde" den 14.12.13, så vi kan blive enige om hvordan det skal se ud - glæder mig

Redigeret af Monta150870
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg overvejede også et gæstetræ i laaang tid fordi det er rigtig fint. På et tidspunkt vendte jeg den også om og spurgte mig selv hvordan jeg ville have det med at sætte mit fingeraftryk på et tilfældigt stykke karton. Jeg betragter fingeraftryk som værende på linje med CPR-numre (fordi begge er unikke og kan spores til én person) og dét ville jeg bestemt ikke have det godt med at skrive ned alle mulige steder. Derfor vil jeg heller ikke tilbyde mine gæster det og den gæstebogs-idé blev dermed sløjfet.


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer