Stinabk

S og M - 7 juni 2014 <3 3 måneder igen .. uuuuh

30 indlæg i dette emne

Nå nu vil jeg også prøve, at lave min egen tråd :bunny_4:
Hurtigt om os .. Jeg er 24år og min mand er 27år .. Vi har været sammen i 3år og det var mig der friede til ham ;) Jeg syntes selv at, jeg er kreativ og det kommer brylluppet også til at bære præg af. Når jeg skriver mand er det fordi vi faktisk er gift, det blev vi i januar 2013 på rådhuset, men da dette var af praktiske årsager (hus køb) har vi valgt, at holde vores rigtige bryllup d.7 juni. 2014
Vi skal have vores kirkelige velsignelse i birkende kirke, en rigtig lille og hyggelig kirke og efterfølgende middag i Rønninge forsamlingshus med 65 inviterede gæster.

Glæder mig som et lille barn og kan mærke det er ved, at tage overhånd da jeg har kun bryllup i hovedet ;)

Dato: 7 juni 2014
Kirke: Birkende kirke
Sted: Forsamlingshus
Gæster: 65 er inviteret ;)
Budget: 35.000
Farve: lilla

Opgaver der er fuldført:
- Invitationer
- Tændstiksæsker

- Drinks dispensere
- Favour bokse
- Toilet kurv
- Gavebords skilt
- Pompommer

- Infohæfter

- Sko

- Billedrammer med sangtekster

- kjolen

- Tøj til manden

- Fotograf - En ven af MT

- Bryllupskagen - Bliver lavet af en kusine

- Bord numre

- Træ skilt

- Photoboth

Mangler:

- Lave bordplan

- Aftale menu - d.8 marts

- Vielses Ringe

- Bestille Bryllupsrejse

- Samtale med præst - marts

- Øve brudevals

- Handle ind til drikkelse

- Finde - duge, vaser og bord kort

- Bestille blomster

- Brudeslør ( med eller uden )

- Servietringe

- Ramme til photoboth

Redigeret af Stinabk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til!

Lille detalje - der er fejl i teksten på jeres invitation..... Håber ikke, I har fået lavet dem alle endnu.......

I har skrevet "de" i stedet for "se" i linjen "I anledningen af vores bryllup, vil det glæde os at de jer i....." - det skal være "se jer".

Og hvis det skal være helt rigtigt, så skal i være med stort, når det er personer, det refererer til, fx her: "Herefter inviteres I..."

Nej dette var bare en demo, der er rettet på fejlne ;) men tak :) Redigeret af Stinabk
0

Del dette indlæg

Så er jul, nytår og eksamen overstået og jeg har igen tid til at få planlagt lidt :loveshower:

Jeg har nu fundet kjolen og den er købt. Jeg har desværre kun lidt dårlige billeder, men skal selvfølgelig prøve den flere gange. Nu hvor den hænger i skabet kan man jo ikke lade være ;)

post-70560-0-72187600-1390819123_thumb.j

post-70560-0-20518600-1390819144_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bord pynt

Prøvede lige, at sætte lidt op her hjemme i stuen og syntes egentlig det blev okay. Det er selvfølgelig ikke de rigtige blomster, jeg tænker lilla hortensia, men det må tiden vise. Vi skal også have runde borde, men det var for at se essensen i det hele. :)

post-70560-0-38348300-1392988602_thumb.j

post-70560-0-24226700-1392988626_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes da helt klart du skal lave den firkant med jeres monogram, som I også havde på jeres indbydelser. Det vil give en rigtig fin rød tråd :)

Forstår ikke hvordan I kan korte "hvem er hvem" ned til 1 side, men godt gået :)

0

Del dette indlæg

Synes din bordopdækning er rigtig flot.

Vil som Celi sige at jeres monogram vil passe godt.. Det er ihvertfald planen her, at bordhæfte er mangen til invitation udenpå. Påkær størrelsen ;)

0

Del dette indlæg

Synes da helt klart du skal lave den firkant med jeres monogram, som I også havde på jeres indbydelser. Det vil give en rigtig fin rød tråd :)

Forstår ikke hvordan I kan korte "hvem er hvem" ned til 1 side, men godt gået :)

Ja det har jeg også overvejet..

Vi har valg kun at skrive hvem er hvem om dem folk sidder til bords med :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer