Loony

Bryllupslocation: Japansk Have Århus

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej loony

Det er et fantastisk sted!

Bordene var flot dækket og klar til at jeg kunne pynte dem.

Hvis jeg ikke allerede var blevet gift på Harlev Mølle i sommers, så tror jeg vi havde valgt den japanske have. Vi så den kun med sne på og kunne sagtens se mulighederne i at holde bryllup derude.

Der står pris på mad på hjemmesiden og det de skulle have i lørdags lød lækkert.

1

Del dette indlæg

Hej loony

Hvis jeg ikke allerede var blevet gift på Harlev Mølle i sommers, så tror jeg vi havde valgt den japanske have. Vi så den kun med sne på og kunne sagtens se mulighederne i at holde bryllup derude.

Der står pris på mad på hjemmesiden og det de skulle have i lørdags lød lækkert.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej loony

Det lyder godt, tak for svar nullebay!

Jeg savner lidt flere billeder af stedet (primært af restauranten) end de der er på hjemmesiden. Her tænker jeg på placeringen af borde og pynt mm. Jeg tror at det eneste der er at gøre, er at tage derud. Vi skal lige have gjort op med os selv, hvor meget vi gerne vil give for brylluppet, for det er nok liiige en anelse dyrere end vores udgangspunkt :wink:

0

Del dette indlæg

Vi skal holde vores bryllup derude i 2015 :) Det er booket.

Vi vsr derude og se det. Det er SÅ flot og de er virkelig flinke og samarbejdsvillige i forhold til "selvskabs pakkerne" på deres hjemmeside :)

Spændende! Må man spørge hvor meget I skal give for kuvertprisen?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal holde vores bryllup derude i 2015 :) Det er booket.

Vi vsr derude og se det. Det er SÅ flot og de er virkelig flinke og samarbejdsvillige i forhold til "selvskabs pakkerne" på deres hjemmeside :)

Spændende! Må man spørge hvor meget I skal give for kuvertprisen?

0

Del dette indlæg

Ja planen indtil videre er at vi får :

Velkomstdrink

2 retters menu (vi har valgt at få vores kage til dessert)

kaffe/the

natmad

Drikkevarer ad libitum fra 1730-0200

Kuvertpris bliver ca. 800 kr

Det er mange penge men det er virkelig perfekt til vores bryllup og det er priser som vi også har fået præsenteret nogle af de andre steder vi har kigget.

0

Del dette indlæg

Ja planen indtil videre er at vi får :

Velkomstdrink

2 retters menu (vi har valgt at få vores kage til dessert)

kaffe/the

natmad

Drikkevarer ad libitum fra 1730-0200

Kuvertpris bliver ca. 800 kr

Det er mange penge men det er virkelig perfekt til vores bryllup og det er priser som vi også har fået præsenteret nogle af de andre steder vi har kigget.

Det er en del over vores budget med de 800kr/kuvert, men synes bestemt ikke at det er dyrt når I får så meget for pengene!

Håber at I får en rigtig god fest :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer