CamillaBJ

er der nogen der har prøvet at bestille fra udenlandske sider?

12 indlæg i dette emne

Har fundet den perfekte brude pige kjole til min datter, men den er fra en side der hedder jjshaouse .Og kan selvfølgelig ikke se hvilket land det er fra på siden. Er der nogen der har erfaringer med at købe derfra..?? Tænker med hensyn til moms og evt told??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt nogle tinæsker derfra - og de er stadig ikke kommet :(

De blev sendt i starten af oktober, og skulle ankomme senest i starten af november...

Men men de er altså ikke kommet endnu :(

De blev sendt fra kina - til kina :pokey:

Har så haft skrevet til dem, og de lover at sende dem til mig så snart de får dem tilbage, men det kan sku ikke passe at de er så længe undervejs, så de får til starten af januar, og så beder jeg om pengene retur, hvis de ikke er sendt på ny til mig.

Jeg vil absolut ikke anbefale nogen at købe noget via JJs :shooter:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man køber fra Kina, kan der komme både moms, told og gebyrer oveni.

Inde på Post danmarks side, kan man indtaste købssummen.

Men husk, at forsendelsesprisen tæller med for grundlag af told og gebyrer. Så for en varer til f.eks. 1500,- kan der nemt komme 1000,- oveni.

Har til gengæld rigtig god erfaring med Ebay i England og Tyskland. Fordelen er, at da det er indenfor EU kommer der hverken moms eller told oveni.

Dog kommer der gebyr fra Post danmark - griske gribbe :shooter:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har til gengæld rigtig god erfaring med Ebay i England og Tyskland. Fordelen er, at da det er indenfor EU kommer der hverken moms eller told oveni.

Dog kommer der gebyr fra Post danmark - griske gribbe :shooter:

Jeg har aldrig oplevet, at der er kommet gebyr på fra Post Danmark, når man handler indenfor EU og jeg handler flere gange om måneden fra bl.a. GB og D.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer