Rose90

Romantik og hygge - Personlige takkekort + en lille stor nyhed :)

992 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvor er den fed!!

Hold da op en flot kage du har lavet. :thumbsupsmileyanim:

Hvor er den bare flot!!!!

Wow, den kage er da virkelig flot! Og så alle de detaljer. Godt gået :)

Hvor er det bare en vild kage!!!! Sejt du bare lige kan smække sådan en sammen! Det må da have taget en del tid med al den pynt??

Tusind mange tak søde jer :hug: Det er jo svært for mig at være helt tilfreds, men taget i betragtning af at det er min nr. 4 fondantkage og første gang jeg prøver noget så kreativt, så prøver jeg at være lidt stolt :rolleyes::lol: Fødseldagsbarnet var mega glad for den :lol:

AS2014 - ja den tager tid.. Men det er faktisk mest selve kagen. Bruger 1 dag til bunde, 1 dag til mousse og opsmøring, 1 dag til sidste opsmøring og fondant. Min tidsplan skred dog, så endte med at have ½ dag til pynt :unsure: Pænt meget stress, men det gik lige :) Men kat, hat, halvdelen af tekanden og ur havde jeg lavet på forhånd :)

0

Del dette indlæg

Wow.. En flot og cool kage..

Det er SÅ dejligt at læse om jeres bryllup og planlægning.

Jeg skal giftes til sommer og jeres flotte bryllup sætter ord og billeder på sådan en fest som vi arbejder os lidt hen imod:)

så jeg læser/kigger og suger dine gode ideer

tips og tricks til mig :loveshower:

Redigeret af SofAmy
1

Del dette indlæg

Wow.. En flot og cool kage..

Det er SÅ dejligt at læse om jeres bryllup og planlægning.

Jeg skal giftes til sommer og jeres flotte bryllup sætter ord og billeder på sådan en fest som vi arbejder os lidt hen imod:)

så jeg læser/kigger og suger dine gode ideer

tips og tricks til mig :loveshower:

Tak :biggrin:

Ej hvor dejligt :lol: Så arbejder I jer mod en fantastisk dag :lol::heart: Kæmpe meget held og lykke med det - har du nogen spørgsmål til noget af det, så skriver du bare til mig :)

Redigeret af Rose90
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow hvor er det et kæmpe projekt i har haft gang i.., hvor holdte I det henne? Simpelthen så smukt...

:loveboard:

Mange tak :)

Vi holdte det hjemme hos mine forældre, som bor på en gård i et dejligt naturskønt område :) Så vi havde rigtig gode udendørsforhold :) Her havde vi sat 2 telte op (et stort og et lidt mindre), som vi havde lånt fra to forskellige familiemedlemmer :) Dem satte vi ved siden af hinanden, sådan at vi fik et stort telt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Siden jeg læste din beretning er der to ting jeg ikke har kunne glemme :rolleyes:

Det første er dine skilte til fotovæggen. Hvordan har du lavet skriften på dem, hvis de er lavet i sort karton? Og er de evt. til salg?

Det næste er om du har afleveret bæltet tilbage til Bride Fashion? Har jeg forstået det rigtigt, at du fik lov til at låne det? Og havde du også fået det syet fast? Er helt vild med det, men har ikke selv råd til at lægge så mange penge ud, så vil prøve at lave et selv. Men hvis nu man kunne komme til at låne det :wink:

0

Del dette indlæg

Siden jeg læste din beretning er der to ting jeg ikke har kunne glemme :rolleyes:

Det første er dine skilte til fotovæggen. Hvordan har du lavet skriften på dem, hvis de er lavet i sort karton? Og er de evt. til salg?

Det næste er om du har afleveret bæltet tilbage til Bride Fashion? Har jeg forstået det rigtigt, at du fik lov til at låne det? Og havde du også fået det syet fast? Er helt vild med det, men har ikke selv råd til at lægge så mange penge ud, så vil prøve at lave et selv. Men hvis nu man kunne komme til at låne det :wink:

Skilte: Jeg printede skiften på dem, så jeg svagt kunne ane den - og så skrev jeg ovenpå :) Nogle af dem er lidt medtagede, men jeg vil da godt prøve om jeg kan støve dem af - i så fald, så ja :) Var det noget?

Bælte: Jeg fik syet det fast hos skrædderen :) Du kan vist ikke satse på at låne desværre - jeg var bare ekstrem heldig i en ellers uheldig situation :) Det var fordi at min anden kjole ikke blev til noget og jeg så skulle have en ny under 3 måneder før brylluppet - og da jeg prøvede bælter til den nye kjole, så lod de mig først prøve det. Da jeg så spurgte til prisen på det bælte, kom de i tanke om at de ikke havde flere af dem hjemme - det bælte var deres "prøvebælte". Derfor jeg fik lov til at låne det :7himmel::heart:

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

Skilte: Jeg printede skiften på dem, så jeg svagt kunne ane den - og så skrev jeg ovenpå :) Nogle af dem er lidt medtagede, men jeg vil da godt prøve om jeg kan støve dem af - i så fald, så ja :) Var det noget?

Bælte: Jeg fik syet det fast hos skrædderen :) Du kan vist ikke satse på at låne desværre - jeg var bare ekstrem heldig i en ellers uheldig situation :) Det var fordi at min anden kjole ikke blev til noget og jeg så skulle have en ny under 3 måneder før brylluppet - og da jeg prøvede bælter til den nye kjole, så lod de mig først prøve det. Da jeg så spurgte til prisen på det bælte, kom de i tanke om at de ikke havde flere af dem hjemme - det bælte var deres "prøvebælte". Derfor jeg fik lov til at låne det :7himmel::heart:

Mange tak for svar! :)

Jeg tror jeg selv prøver at lave skiltene, så jeg også kan få nogle specifikke tekster med - kunne bare ikke gennemskue hvordan du havde gjort det, da det ligner at det er printet med hvidt.

Det var godt nok heldigt med det bælte! :) Er blevet helt vild med det, men jeg har ikke råd i budgettet til det, så er gået i gang med at lave mit eget. Så nu forstår jeg godt at det er så dyrt for sådan et, så lang tid som det tager :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyntning af telt

Udendørs pynt med mere

Morgenens forløb og morgengaver

Kirken

Efter kirken

Resten af aftenen

Resten af natten

Afrunding

Fotografbilleder 1 ,2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

:heart: Personlige takkekort :heart:

Så blev jeg endelig færdig med de takkekort :) Intet mindre end 59 stk er det blevet til :o Har selv printet dem på dobbeltsidet fotopapir :)

Forsiden:

Har med vilje skrevet indholdet i talesprog - for at gøre dem lidt mere hyggelige :) Eksempler på indhold:

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

Har med vilje skrevet indholdet i talesprog - for at gøre dem lidt mere hyggelige :) Eksempler på indhold:

25t7wo0.png

Ihh hvor er det nogle skønne takkekort - og tror da vidst der er noget jeg har misset eller ikke opfattet før nu (har det været skrevet før?) :loveshower::tunge:

KÆMPE STORT TILLYKKE med familieforøgelsen - hvor er det skønt for jer. :loveflag: Ønsker jer alt det bedste i fremtiden :loveflag:

Redigeret af Eheliw15
1

Del dette indlæg

Ihh hvor er det nogle skønne takkekort - og tror da vidst der er noget jeg har misset eller ikke opfattet før nu (har det været skrevet før?) :loveshower::tunge:

KÆMPE STORT TILLYKKE med familieforøgelsen - hvor er det skønt for jer. :loveflag: Ønsker jer alt det bedste i fremtiden :loveflag:

Hihi mange tak for begge dele! :blush::heart: Nej har ikke skrevet noget herinde før - ligesom folk der fik takkekort med hints heller ikke vidste noget :) Vi har fået rigtig mange fine reaktioner ud af det :lol:

WHAAAAT!!!! Tillykkeeeeee!!! :loveshower: Hvor langt er du henne? (hvis man må spørge :) ) Hvor er det dejligt for Jer!

Og sikke et flot arbejde med takkekortene. Gennemført som resten ; )

Taak :hug: Jeg er i uge 14+6, så det gik stærkt efter brylluppet :) Tog lidt fusen på os, men vi føler os selvfølgelig bare meget heldige :heart::)

Og tak - rart at få den sendt afsted :)

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke med det lille liv derinde, hvor spændende

Mange tak :hug:

Ej altså hvor vildt!!! Kæmpe kæmpe tillykke!! Så kan I jo faktisk få kønnet at vide nu!!! :cheerleader3: Hvis i vil :wink: Jamen altså... Der er baby'er alle vegne!! :lol:

Tak :lol: Vil helt sikkert vide det :lol: Men lige nu tænker jeg at vi venter til misdannelsesscanning om en måned - og hvis de ikke vil sige det der, så køber vi os til en kønsscanning :):heart: Så må vi se om jeg kan vente så længe :rolleyes:

Haha det lyder meget larmende med babyer alle vegne? :rolleyes: Ej jeg har faktisk også flere babyer i familien nu her og ude i byen er der godt nok mange med højgravide maver eller barnevogne :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Ihh, stort tillykke med den lille spire! Det er da helt vildt spændende! Ved I hvad det skal være endnu? Har det ikke været svært at holde på hemmeligheden?

Mange tak :hug::) Neej ikke endnu, som skrevet lige ovenover satser vi på at vente til misdannelsesscanning om en måned :) Vil kende kønnet :) Synes faktisk ikke det har været så svært igen - jo måske her senere, men den især første tid var jeg ret usikker på om nu det gik i sig selv igen og så havde jeg jo ikke lyst til at folk skulle vide det :unsure: Tossede mig :rolleyes: Kasper har været mere utålmodig end mig :rolleyes::tunge: De aller nærmeste har vi dog været forbi og hintet det face to face - dog stadig først efter nakkefoldsscanningen (lige pånær mine forældre og min lillesøster - den sidste har boet inde hos i 1½ måned) :)

kæmpe tillykke med det lille spir :loveshower::loveshower: hvor er det fantastisk

super fine takkekort

Tusind mange tak :heart::) Det er så dejligt :)

Og tak ! :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer