Rose90

Romantik og hygge - Personlige takkekort + en lille stor nyhed :)

992 posts in this topic

Jaaaaaa, tillykke med dagen!!!!!! :) Vejret er jo helt fantastisk!! Håber det bliver fantastisk og i kommer til at nyde dagen og alle problemer kommer i baggrunden!

Massere kram og tanker herfra!

0

Annonce ♥

Stort tillykke med dagen søde. I kunne jo næsten ikke have fået bedre vejr på Jeres store dag.

Jeg håber du har klaret den sidste tid op til brylluppet uden alt for meget bøvl og stress, samt at du formår at nyde dagen i dag i fulde drag. :bunny_4:

0

Annonce ♥

:loveshower: Stort tillykke med jeres bryllupsdag igår. :loveshower: ..( nåede desværre ikke herind og skrive igår :( )

Håber dagen var alt hvad i havde drømt om og forløb lige som den skulle... fyldt med kærlighed, glade gæster og et lykkeligt brudepar... :a1221: glæder mig til at læse alt om dagen... :wink:

0

Annonce ♥

et forsinket tillykke med brylluppet håber i havde en fantastisk og uforglemmelig dag :loveshower: :loveshower:glæder mig til at hører om jeres dag

Edited by Marie E
0

Annonce ♥

:heart: Sneak peak :heart:

Der ruller en masse billeder ind lige så stille - I får lige lov til at se nogle af dem :)

Josephine - ja jeg har stadig mit slør :) Det skulle ikke rives I når nu det var en gave fra min mor :)

Edited by Rose90
1

Hvor ser I bare vidunderlige ud!!! Vejret var jo også bare så fanatisk.

Mangler et kysseslør efter jeg har byttet mit og så foreslog hende i butikken, at jeg kunne købe et lille slør. Men jeg er for nærig, så håber at skrædderen har gode idéer :)

1

Annonce ♥

Annonce ♥

Et forsinket men STORT tillykke med jeres bryllup! Håber dagen var alt I havde drømt om og mere til :) det ser super hyggeligt ud med lyskæderne og din brudebuket ser også super smuk ud!

1

Pyntning af telt

Jeg vil prøve at fatte mig rigtig kort. Vi havde siiiiindsyg travlt ugerne op til brylluppet :rolleyes: Heldigvis fik vi hjælp af en masse skønne mennesker - uden dem havde vi slet ikke nået alt det vi gjorde. Det var hårdt og hyggeligt - men jeg skulle jo også liiiige være med inde over det hele :rolleyes: Især dagene op til var gården fuld af glade arbejdssomme mennesker :heart:

Jeg blev faktisk rigtig tilfreds med hvordan det hele kom til at se ud :) Teltet lignede et eventyr har flere af gæsterne sagt - har desværre ikke billeder af alle detaljerne, men man kan se noget forskelligt, fra de billeder vi har samlet os sammen indtil nu :) Udenfor havde vi sat fakler og lanterner på jorden og i træerne og det blev så yndigt da mørket kom :7himmel:

I får lige nogle billede fra da vi fik lys i teltetene - min skønne lillebror fik lige klaret at hive el ud til en masse lyskæder, samt et professionelt lydanlæg han havde lånt til os :thumbsupsmileyanim: Jeg siger jer piger - det var sååå flot :) Billederne kan slet ikke yde det retfærdighed!

23lej4w.png

...Og nogle billeder fra teltet om aftenen
33esfo2.png21cid13.png

Det lykkedes os at skaffe gamle stofservietter nok - så de blev i renset, stivet og foldet :) Bordkortene broderede jeg (med starthjælp fra min far) og foldede om servietterne. Alle syltetøjsglassene blev pyntet, dåser fik bark omkring og vaserne blev snoet med snor :)

161htl4.jpg

Udendørs pynt med mere

Morgenens forløb og morgengaver

Kirken

Efter kirken

Resten af aftenen

Resten af natten

Afrunding

Fotografbilleder 1 ,2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Personlige takkekort

Edited by Rose90
0