Rose90

Romantik og hygge - Personlige takkekort + en lille stor nyhed :)

992 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nu har du jo ret langt og rimeligt tykt hår, så jeg kan godt følge dit dilemma. Jeg tænker at det er en dag, hvor man næsten for alt i verden vil undgå hovedpine (jeg ville i hvert fald blive pænt ærgerlig, hvis jeg fik en grim hovedpine lige den dag). Samtidig skal du jo giftes lige midt i den danske højsommer, hvor det jo (forhåbentlig) er rimeligt varmt, hvilket jo gør, at det kunne være rart at få håret op, så man ikke kampsveder i nakken. Jeg tænker at en mellemting, mellem de to frisurer du har vist måske er en løsning? Så høj at nakken kommer fri, men ikke så højt oppe på hovedet at den kommer til at være meget tung.

For at illustrere min pointe, så kommer der lige et billeder her:

updo-hairstyles-for-short-hair-nkhltqpa.

Dermed ikke sagt at det er lige nøjagtig den frisure du skal have, men mere så du får en idé om hvad jeg mener :wink:

1

Del dette indlæg

Jeg har aftalt med min frisør at jeg tager slør, hårpynt og et tons billeder med til prøvesætningen og så prøver vi det af og ser hvad der er pænest....

Smart!! :) Jeg får ikke nogen prøveopsætning... Hmm men måske jeg selv skulle prøve at sætte det / få hjælp til at sætte det på nogle forskellige måder ??

Jeg har med vilje valgt at have prøveopsætning både så frisøren kan få fingrene i materialet so to speak og så vi begge har en plan og ikke skal være nervøse over det på dagen....

0

Del dette indlæg

Synes sagtens alle tre frisurer kan gå til kjolen! :)

Haha jamen er godt at jeg ikke er helt på vildspor :lol:

Nu har du jo ret langt og rimeligt tykt hår, så jeg kan godt følge dit dilemma. Jeg tænker at det er en dag, hvor man næsten for alt i verden vil undgå hovedpine (jeg ville i hvert fald blive pænt ærgerlig, hvis jeg fik en grim hovedpine lige den dag). Samtidig skal du jo giftes lige midt i den danske højsommer, hvor det jo (forhåbentlig) er rimeligt varmt, hvilket jo gør, at det kunne være rart at få håret op, så man ikke kampsveder i nakken. Jeg tænker at en mellemting, mellem de to frisurer du har vist måske er en løsning? Så høj at nakken kommer fri, men ikke så højt oppe på hovedet at den kommer til at være meget tung.

For at illustrere min pointe, så kommer der lige et billeder her:

updo-hairstyles-for-short-hair-nkhltqpa.

Dermed ikke sagt at det er lige nøjagtig den frisure du skal have, men mere så du får en idé om hvad jeg mener :wink:

Arh se det var jo også en god ide!!! :o:) Mange tak søde! Det vil jeg strakt på i gang med at kigge på :)

Jeg har med vilje valgt at have prøveopsætning både så frisøren kan få fingrene i materialet so to speak og så vi begge har en plan og ikke skal være nervøse over det på dagen....

Kan jeg godt forstå.. Her er det bare pengene - skal selv kun til frisøren fordi min søde mor tilbød at betale for det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arh se det var jo også en god ide!!! :o:) Mange tak søde! Det vil jeg strakt på i gang med at kigge på :)

Det var så lidt :) Med den type frisure burde du også kunne have sløret over knolden, som du oprindelig havde tænkt :)

0

Del dette indlæg

Jeg har fundet en mobil frisør hvor jeg får make-up og hår på dagen samt prøve på begge dele til 1200... Absolut også penge, men så kommer hun ud til min søster på dagen og jeg slipper for transport frem og tilbage

0

Del dette indlæg

Jeg har fundet en mobil frisør hvor jeg får make-up og hår på dagen samt prøve på begge dele til 1200... Absolut også penge, men så kommer hun ud til min søster på dagen og jeg slipper for transport frem og tilbage

Og hvem er det nu du har booket? Undskyld jeg forstyrrer din tråd Rose90;)

0

Del dette indlæg

Og hvem er det nu du har booket? Undskyld jeg forstyrrer din tråd Rose90;)

Det er skønne Philippa fra http://www.lipsius.dk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var så lidt :) Med den type frisure burde du også kunne have sløret over knolden, som du oprindelig havde tænkt :)

Jamen det har du helt ret ! :)

Ja det er da billigt ift. så meget andet :o Min kusine lægger min makeup, så det er ganske gratis :lol:

Hvordan du skal se ud?

Som en smuk og lækker brud! :loveshower:

Og det kommer du til ligegyldig hvilken frisure, du ender med :) Både den høje og lave version af frisure er jo super fine. Synes i øvrigt at roseleins billede ville være rigtig pæn til kjolen.

Haha tak :hug: Ja det må vel være det vi alle stræber efter! :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Iiiih synes faktisk det er svært, da begge stile er super smukke.

Hvad vil du selv gerne udstråle på sagen? :)

Hmm, jamen noget ungt, sødt og romantisk nok :) ... Men efter jeg fik min nye kjole, synes jeg også godt det må være elegant :rolleyes: Min kommende mand ser mig gerne som lille og sød :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så tror jeg at det skal være der i nakken. Løst og frisk, men stadig meget elegant til din skæbne brudekjole :)

Okay - det er også umiddelbart det jeg er til :) Og man kunne jo lige holde det over nakken og ikke helt i nakken, så jeg ikke får mega varme der :rolleyes: ...Er også hel vild med den måde hun har et hårsmykke/bånd i - tror du at det ville gå til mit? Når jeg også har halskæde? :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Helt sikkert! Især fordi din kjole er ret stilren, kan du sagtens pynte dig med sådan et hårsmykke. Det giver også det søde og uskyldige præg, som din kæreste godt kan li %%

Haha ja det har du nok ret i :lol::lol: Han er skør - men lige den dag kan jeg vist godt føje ham :lol::tunge:

0

Del dette indlæg

Men uanset, hvad du ender med at vælge vil du blive smadder smuk :)

Jeg er selv så vild med frisure, som disse jeg tror at de vil være så fine til dig. Især det nederste billede med både hårsmykke og slør :)

post-56633-0-83156600-1401686592_thumb.j

post-56633-0-26252100-1401686694_thumb.j

post-56633-0-89810100-1401686718_thumb.j

post-56633-0-24039300-1401686744_thumb.p

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men uanset, hvad du ender med at vælge vil du blive smadder smuk :)

Jeg er selv så vild med frisure, som disse jeg tror at de vil være så fine til dig. Især det nederste billede med både hårsmykke og slør :)

Det er bare svært at forestille sig :rolleyes:

:loveboard:

Ihh de er også flotte! :) Kan rigtig godt lide når der er fletninger i :happy::happy: Ser også mega flot ud med de store øreringe.. Så skullej jeg nok bare ikke have haft halskæde - ikke en der fylder sådan :rolleyes: Haha man vil bare gerne have det hele :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

:lol: Præst + ringe i morgen :lol:

Så nu går den ikke længere - nu skal vi have bestilt de ringe :rolleyes: Herudover er vi blevet inviteret til middag hos vores præst i morgen :lol: Gratis mad + vi finder ud af hvad der skal ske til vielsen :lol: :thumbsupsmileyanim:

Jeg har også talt med Miss Lena om hun kan lave mig et lille hårbånd med perler og sten :)

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol: Præst + ringe i morgen :lol:

Så nu går den ikke længere - nu skal vi have bestilt de ringe :rolleyes: Herudover er vi blevet inviteret til middag hos vores præst i morgen :lol: Gratis mad + vi finder ud af hvad der skal ske til vielsen :lol: :thumbsupsmileyanim:

:lol: i har da masser af tid til at bestille ringe i :floejt: hehe ej glæder mig sindsyg meget til at se jeres ringe og fedt at i er blevet inviteret over til præsten til middag :wink: Gratis mad er altid godt

1

Del dette indlæg

:lol: i har da masser af tid til at bestille ringe i :floejt: hehe ej glæder mig sindsyg meget til at se jeres ringe og fedt at i er blevet inviteret over til præsten til middag :wink: Gratis mad er altid godt

Hahaha JA DA :lol: Ej vi får dem lavet hos en guldsmed - bare helt almindelige guldringe :) Så der er ikke noget som skal bestilles hjem :)

Gratis mad er noget af det bedste :lol::tunge:

Fedt med middag hos præsten. Lyder helt vildt hyggeligt.

Jeg var da også lige ved at få dårlige nerver over jeres mangel på ringe :D

Ja det er :) Det er jo min mormors brors kone som er præst - så de er gæster ved vores bryllup :) Men er første gang vi skal hjem til dem - lige bortset fra da vi delte invitationer ud :)

Hahaha jeg begyndte også at blive lidt presset da I andre fik jeres :tunge:

0

Del dette indlæg

Godt i får gang i ring-projektet, så vi andre ikke skal få stress på jeres vegne :D

JA alt for jer søde damer - I har rigeligt af andre ting at stresse over! :lol::lol::lol: Det bliver forhåbentlig godt :) Det var egentlig guldsmeden, som gerne ville have at vi ventede til det blev varmere - så vores fingre var tykkere :tunge: .. :huh:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer