Rose90

Romantik og hygge - Personlige takkekort + en lille stor nyhed :)

992 indlæg i dette emne

:lol: Så fik vi bestilt ringe!!! :lol:

..Og det bliver meget billigere end vi havde regnet med :lol: Vi havde været rundt og spørge vores bedsteforældre om de havde noget guld liggende, som de ville give til vores ringe :) Vi kunne begge to rigtig godt lide tanken om at gå med noget af vores bedsteforældre, hver dag, resten af vores liv :):heart: Egentlig troede vi ikke (og havde ikke regnet med) at det skulle være nok til at have nogen videre betydning for prisen af ringene, men det havde det sørme! :) Så 7000,- blev til 3000, og vores budget gik da op i en højere enhed igen :happy: Tror så også at vi fik ekstra meget rabat, for så meget guld var der ikke - jeg synes der stod 5,6 g - H2B kunne ikke se om det var 9,noget eller 5,noget ... :rolleyes:

:lol: Så var vi til middag hos vores præst!!! :lol:

Det var bare mega hyggeligt! :happy: Vi fik talt om det hele og fik valgt samler :) Vi valgte nogle af "de normale":

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol: Så fik vi bestilt ringe!!! :lol:

..Og det bliver meget billigere end vi havde regnet med :lol: Vi havde været rundt og spørge vores bedsteforældre om de havde noget guld liggende, som de ville give til vores ringe :) Vi kunne begge to rigtig godt lide tanken om at gå med noget af vores bedsteforældre, hver dag, resten af vores liv :):heart: Egentlig troede vi ikke (og havde ikke regnet med) at det skulle være nok til at have nogen videre betydning for prisen af ringene, men det havde det sørme! :) Så 7000,- blev til 3000, og vores budget gik da op i en højere enhed igen :happy: Tror så også at vi fik ekstra meget rabat, for så meget guld var der ikke - jeg synes der stod 5,6 g - H2B kunne ikke se om det var 9,noget eller 5,noget ... :rolleyes:

:lol: Så var vi til middag hos vores præst!!! :lol:

Det var bare mega hyggeligt! :happy: Vi fik talt om det hele og fik valgt samler :) Vi valgte nogle af "de normale":

Hvor fantastisk at i sparede så meget :cheerleader3: fine salmer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JAAAAAAAAH!!! Ringe :cheerleader3:

Har du ikke nogle billeder? :pokey:

Fine og meget klassiske bryllupssalmer.

Jaa :lol: Nej desværre ingen billeder :o Vi fik ellers lov til at se guldet blive smeltet - MEGA SEJT :lol: Vi stod begge og tænkte - det her kunne være sjovt at tage billede af, men ingen af os turde at spørge :huh:

Tak tak :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol: Så fik jeg et hårbånd :lol:

Købte et hårbånd af Miss Lena :) Straks måtte det prøves med slør og halskæde :lol: Håret er godt nok ikke lige sat, men I kan vel se ideen :rolleyes:

Håber det hele bliver flot til sidst :o

post-70770-0-55875100-1402601605_thumb.p

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

:loveshower: Ringe :loveshower:

..Og så var vores ringe jo kommet :lol: Jeg er lidt i tvivl om min måske skal lægges lidt ud - har taget et billede af hvordan den sidder når jeg har "normal" temperatur. Mine fingre skifter en del størrelse efter hvor varmt/koldt det er :rolleyes:

post-70770-0-24428700-1402602406_thumb.p

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det passer jo perfekt til!

Ja det tænker jeg også :) Bæltet er godt nok med en del mere sten, så glæder mig lige til at se det hele sammen :) Men er glad for det - og fik en riiiigtig god pris, fordi Lena ikke har været helt 120 % tilfreds :) Så har kun betalt materiale og post :) Og jeg synes det SMUKT :D

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

Det passer jo perfekt til!

Ja det tænker jeg også :) Bæltet er godt nok med en del mere sten, så glæder mig lige til at se det hele sammen :) Men er glad for det - og fik en riiiigtig god pris, fordi Lena ikke har været helt 120 % tilfreds :) Så har kun betalt materiale og post :) Og jeg synes det SMUKT :D

Hvor dejligt med en god pris. Jeg synes det er så fint. Tror ikke at det gør noget, at der ikke er bling på i forhold til bæltet.

Smukke og simple ringe :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smukke enkle ringe. Husk at din finger bliver tyndere der hvor du har ringen på fordi guldet vil veje og lave et "hak" hvor ringen sidder. Der skal ikke ret meget til af vægt før hakket kommer og du mærker ikke det sker før hakket er der.

Jeg blev skilt for 9 år siden og jeg kan stadig mærke hakket efter den anden ring. -Og så tilføjer jeg lige at det bare var en enkel og ikke specielt tung ring jeg havde på. :wink:

0

Del dette indlæg

Hvor dejligt med en god pris. Jeg synes det er så fint. Tror ikke at det gør noget, at der ikke er bling på i forhold til bæltet.

Smukke og simple ringe :)

Det er så vigtigt med gode priser! Vi er godt nok pressede på økonomien lige nu - vi er ret uheldige med alt muligt for tiden :( Så vi er meget påpasselige med at holde budgettet.

Smukke enkle ringe. Husk at din finger bliver tyndere der hvor du har ringen på fordi guldet vil veje og lave et "hak" hvor ringen sidder. Der skal ikke ret meget til af vægt før hakket kommer og du mærker ikke det sker før hakket er der.

Jeg blev skilt for 9 år siden og jeg kan stadig mærke hakket efter den anden ring. -Og så tilføjer jeg lige at det bare var en enkel og ikke specielt tung ring jeg havde på. :wink:

Arh okay, tak for info!! :hug: Det ser jo også dumt ud at hvis ringen er for stor, men er jo heller ikke glad for at den pølser ud over ringen :unsure:

0

Del dette indlæg

Synes også min forlovelsesring var lige det mindste, da jeg fik den. Men efter et par måneder var den næsten for stor, når jeg frøs. Så jeg ville lade den være, og måske kigge på det igen efter et par måneder, hvis den stadig er lidt lille, så få gjort noget ved det.

0

Del dette indlæg

Synes også min forlovelsesring var lige det mindste, da jeg fik den. Men efter et par måneder var den næsten for stor, når jeg frøs. Så jeg ville lade den være, og måske kigge på det igen efter et par måneder, hvis den stadig er lidt lille, så få gjort noget ved det.

Ja jamen det er lige netop det jeg tænker.. Hmm :help: Det eneste er bare at det virker som om at vi kunne få det gjort uden omkostninger nu her, men kan selvfølgelig også være at vi kan det senere :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:o :o :o :o 30 dage!! :o :o :o :o

...Og vi har en laaaaaang liste af gøremål, puha der er lang vej igen :rolleyes: Jeg glæder mig til at jeg har tid til rigtigt at komme i gang! :)

Var til anden prøvning i går - og I får lige et billede :) d. 1/7 skulle den er være færdig! :)

post-70770-0-39833300-1403210801_thumb.p

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer