Rose90

Romantik og hygge - Personlige takkekort + en lille stor nyhed :)

992 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:) Det kreative :)

Så kom jeg også endelig i gang med at lave nogle af syltetøjsglassene. For lige at tjekke om vi var på rette spor, var jeg ude og købe nogle blomster til en prøveopdækning - 140 KRONER :o :o :o Så er de blomster da også betalt :rolleyes: Nå men fine er de da :)

Vedhæfter lige et par billeder og tager mine tanker i punktform

1. Se bort fra at vi ikke ejer almindelig rødvinglas eller hvidvinsglas overhovedet (erstattet med champagneglas) :)
  2. Vores bord er 4 cm bredere end de lejede borde og der skal også være plads til vandkander og hvidvinsflasker. Så pynten skal nok ud over lidt større område. Vil nok også at blomsterne er lidt lavere...
  3. Den ene serviet har fået noget mørkt hør omkring sig - her tænker jeg at vi skal brodere navne på folk. Skal bare lige finde ud af hvordan det skal ligge og hvordan servietterne skal foldes.
  4. Vil gerne finde nogle salt- og peberbøsser alla dem på billedet
  5. Jeg kan godt lide det at blande det elegante med de naturlige. Så jeg vil gerne have lidt krystaldetaljer på bordet (i stil med salt/peber). Til vandkander overvejer jeg om vi kan bruge krystal karaffler. Det er godt nok ikke lige det, man normalt bruger dem til, men synes bare de kan være så fine :):help: :help:

post-70770-0-50950400-1403216203_thumb.p

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh, du bliver bare SÅ smuk!!!!! :) Er helt vild med den kjole! Og sikke en figur :wink: Ærgerligt du ikke kan være med i morgen :(

Jaa det bliver desværre bare for presset :( Men I andre må have en god aften! :)

Den er så flot til dig den kjole! På en måde er det næsten held i uheld, at du ikke fik den anden... Du får så fin en figur :) Synes også, at det er det fineste bælte du har fundet til :thumbsupsmileyanim:

Ja det er det faktisk :happy: Nu hvor det kommer på afstand, så begynder jeg også at tænke sådan :) Jaa er også vild med bæltet! Det er et jeg låner af butikken - koster 3000 kroner ellers :o:o:o Meget sødt af dem :loveboard:

Det ser godt ud! Det fungerer rigtig godt med den dug!

Tak :lol: Ja jeg synes også det ser fint ud når det står som en helhed :) Det kommer tæt på nu!

0

Del dette indlæg

Ih - din kjole er altså så fin... Jeg tror jeg må have min på igen snart - jeg går jo og bliver småmisundelig på Jer andres kjoler, men det går jo over når jeg har min egen på.... Tossede brud!! :a1221:

Hvor er Jeres prøve bordopdækning flot!! Jeg er meget vild med det rustikke i det og de små romantiske detaljer giver lidt ekstra uden at blive for meget. Idéen med at brodere gæsternes navne er virkelig fin.... Sådan et bordkort ville jeg gerne have :wink:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mega fin prøveopdækning. Den minder på sin vis lidt om den, som vi planlægger.

Jeg eeeelsker farven på dugen, den er så flot!

Arh det jo sejt ! :) Kan du så lægge lidt flere billeder op med det, så jeg kan blive inspireret :lol: Er også mega glad for dug - godt valg mig :lol::rolleyes:

Det ser mega godt ud med den opdækning!! Det bliver så fint!

Ja det håber jeg :) Der kommer lidt ændringer, men kan godt se ideen med det nu :) Det er rart!

Ih - din kjole er altså så fin... Jeg tror jeg må have min på igen snart - jeg går jo og bliver småmisundelig på Jer andres kjoler, men det går jo over når jeg har min egen på.... Tossede brud!! :a1221:

Hvor er Jeres prøve bordopdækning flot!! Jeg er meget vild med det rustikke i det og de små romantiske detaljer giver lidt ekstra uden at blive for meget. Idéen med at brodere gæsternes navne er virkelig fin.... Sådan et bordkort ville jeg gerne have :wink:

Haha kan du så holde op med det! - I kjolen med dig så!! :lol:

Ja jeg er også glad for kombinationen :) Håber også det bliver godt med bordkort :rolleyes:

du er SÅ smuk i din kjole

super flot bordopsætning :loveshower:

Dobbelt taak :lol::loveshower: :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Polterabend part 1 :)

I lørdags skulle jeg til SPA med min veninde - troede jeg. Pludselig stod 8 dejlige mennesker i vores opgang med morgenmad :) Dagen stod på morgenmad, hvorefter jeg vil en yndig krone med tilhørende tylsslør og "bride to be" skilt på. Vi tog da ud og kørte lokumsræs - det var MEGA sjovt! :lol: Selvom mit hold tabte - haha vi havde to, som kørte ret forsigtigt, især min mor :blush::tunge: Efter det tog i ud til et græsareal, hvor vi fik plastrikkrus-briller på, og så skulle vi spille fodbold :lol: Øjjj det var svært - mit hold tabte igen :rolleyes: Efter nogle gode hjemmelavede sandwich, tog vi alle (pånær min bedste veninde) ud og bowle en times tid. Fandt senere ud af at min veninde skulle hjem og tage imod mad :rolleyes: Nå men det var jo også rigtig sjovt - selvom jeg tabte igen :huh: :rolleyes:

Til slut tog vi hjem til min veninde, hvor vi fik aftensmad og senere lagkage-konkurrence - som mit hold igen tabte :blink: :tunge: Der var lige en holdkammerat, som fik pisket flødeskummet en tand for meget, så det grynede helt - ihhh! :rolleyes: :tunge:

Redigeret af Rose90
1

Del dette indlæg

:) Polterabend part 2 :)

Herefter tog familiemedlemmerne hjem, så vi var to veninder, min svigerinde og mig tilbage. Planerne for dagen var slut - men der var åbent for en bytur, hvis jeg ville.. OM JEG VILLE :lol: Vi fandt en god bar, med god musik og et aktivt dansegulv :) Efterfølgende så jeg ikke meget til de andre (i byen med singler - kender I det? :huh:), men det lykkedes mig at have en god aften alligevel - og jeg fik danset :lol:

Fik også lov at slippe for kronen der - til sidst, tilgengæld fik jeg et par fine briller på. Kronen strammede desværre helt vildt meget på et dumt sted, så fik ekstra ondt i hovedet af den :blush:

Det var en fin dag :) Kunne godt fornemme der var lidt rod i planlægningen og min veninde har vist ikke været så god til at tage imod input fra de andre, hvilket der havde været lidt sure miner over :( En anden veninde havde stået for en del af eftermiddagen, men havde måtte melde afbud to dage inden. Bowlingen var en sidste øjebliksbeslutning af mine kusiner fordi vejret var ret køligt og fordi vi ikke vidste hvad vi skulle ellers :rolleyes: - den beslutning var jeg glad for :happy: Der har også været ret mange afbud, men det er jo som det nu er ... :)

Min lillesøster har taget rigtig mange billeder fra lokumsræs og fodbold - det er nogle sjove billeder :lol:

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

Lyder nu som en ret god polter- selvom du tabte. Du må se det på den måde at du til gengæld allerede har vundet ved at finde din drømmemand. :loveshower:

(p.s. Du skulle da bare have ladet veninden som piskede for meget, piske videre. Så kunne du have bildt alle ind at det var smørcreme I ville have på kagen. :tunge: )

0

Del dette indlæg

Lyder nu som en ret god polter- selvom du tabte. Du må se det på den måde at du til gengæld allerede har vundet ved at finde din drømmemand. :loveshower:

(p.s. Du skulle da bare have ladet veninden som piskede for meget, piske videre. Så kunne du have bildt alle ind at det var smørcreme I ville have på kagen. :tunge: )

Haha ja jeg kan heldigvis godt tåle at tabe i alt hvad der bare er for sjov :lol: Så det gjorde mig nu ikke noget :) Og ja - held i kærlighed :heart:

Haha ja det skulle jeg have gjort - husker jeg til en anden gang :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder som en fantastisk hyggelig PA også selv om dit hold tabte

Haha jamen at tabe i sådan noget er nu det mindste :wink::lol: Handler om at være med og have det sjovt :lol:

Ihh, så havde vi lige polter samme dag : ) Lokumsræs lyder virkelig sjovt! Jeg tabte også i de konkurrencer vi havde, det skal man åbenbart! Uheld i spil, held i kærlighed ; )

Ja det havde vi da :lol: Vi ku ha støt på hinanden ^^ :lol: Ej vi var mest i indre by om natten - ellers var vi kun lige lidt i valby og lidt ved christianshavn - men kun på gennemgang :)

Der så vi ingen sure mennesker, men der kom lidt tillykker - godt gjort, for jeg kiggede næsten ikke op på folk på noget tidspunkt :blush: Der kom også en mor med sin lille pige, for at pigen skulle spørge om jeg skulle giftes - hun blev bare for genert til at spørge, mega sødt :rolleyes::lol:

Lokumsræs var MEGA sjovt :lol:

Ja det har du ret i! :thumbsupsmileyanim::heart:

0

Del dette indlæg

Lidt øv tanker

Min mor skrev til mig her til morgen - det store af de telte vi skulle have lånt er gået i stykker :boohoo: Heldigvis har er der et helt nyt telt vi kan låne (samme størrelse håber jeg).. Det er jo umidddelbart helt fint - men det nye telt er hvidt og gråt :( Så nu får vi et helt nyt hvidt og gråt telt, som skal stå sammen med et gammelt hvidt telt :( Det er jeg lidt ærgerlig over ..

Så har min svigermor skrevet at hun har købt sit outfit til brylluppet. Hun sender mig et link til kjolen (jeg viser jer den lige også). Kjolen er jo vildt flot - lidt ungdommelig til en på 50+, men det er jo fint nok. Jeg bliver bare lidt ked af at den er så lys, når hun jo skal sidde til venstre for min kommende mand :( Det jo ikke fordi jeg tror, at folk tror hun er bruden eller noget, og havde det været hvem som helst af de andre gæster havde det været helt fint (ja lige pånær min mor, som også sidder ved højbordet)... :unsure:

Måske er det også bare fordi jeg forventede at hun kom i noget mørkere - for hun går normalt altid i mørkere farver, når hun skal være fin. Søde damer - fortæl mit efterhånden småstressede zilla-sind at det ikke gør noget!

post-70770-0-53017800-1403610236_thumb.p

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære søde Rose! Jeg kan tydeligt se på dit indlæg at disse ting går dig på lige nu og her, men jeg tror virkelig ikke at det kommer til at betyde noget på selve dagen. Kjolen er jo for det første ikke i nærheden af hvid. For det andet lyder det som om at svigermor er gået udenfor sin normale komfortzone mht farver for at være ekstra fin på jeres store dag. For det tredje passer den i stilen faktisk rigtig godt til jeres bryllup, så hun har jo tydeligt gjort sig umage for at finde den rigtige kjole og passe ind i stilen.

Teltet er ærgerligt, men kun en ramme for festen og uden betydning i det store billede. Jeg tror ikke der er nogen der fokuserer på selve teltene, men derimod alt det I har stablet på benene i dem.

0

Del dette indlæg

Kjolen ligner på ingen måde noget brude-noget og så lys er den jo altså heller ikke... Tag en dyb indånding

Ja det tænkte jeg heller ikke - hun kommer ikke til at ligne mig... Men ja du har ret :blush:

Kære søde Rose! Jeg kan tydeligt se på dit indlæg at disse ting går dig på lige nu og her, men jeg tror virkelig ikke at det kommer til at betyde noget på selve dagen. Kjolen er jo for det første ikke i nærheden af hvid. For det andet lyder det som om at svigermor er gået udenfor sin normale komfortzone mht farver for at være ekstra fin på jeres store dag. For det tredje passer den i stilen faktisk rigtig godt til jeres bryllup, så hun har jo tydeligt gjort sig umage for at finde den rigtige kjole og passe ind i stilen.

Teltet er ærgerligt, men kun en ramme for festen og uden betydning i det store billede. Jeg tror ikke der er nogen der fokuserer på selve teltene, men derimod alt det I har stablet på benene i dem.

Det har du helt ret i :hug: Uhh man ved aldrig med hende, men jeg vil gerne tro på at du har ret :)

Og ja, intet af det får betydning på dagen - det er nok også bare lige nu her, hvor jeg har ret mange ting over hovedet :unsure: Stort suk..

0

Del dette indlæg

Kjolen ligner på ingen måde noget brude-noget og så lys er den jo altså heller ikke... Tag en dyb indånding

Ja det tænkte jeg heller ikke - hun kommer ikke til at ligne mig... Men ja du har ret :blush:

Det har du helt ret i :hug: Uhh man ved aldrig med hende, men jeg vil gerne tro på at du har ret :)

Og ja, intet af det får betydning på dagen - det er nok også bare lige nu her, hvor jeg har ret mange ting over hovedet :unsure: Stort suk..

Jeg kender godt det med at være i tvivl om svigermors intentioner - men jeg vælger altid at forsøge at tro det bedste, selvom det kan være svært. :hug:

Der er så meget at tænke på op til sådan et bryllup og jeres nærmer sig jo med hastige skridt, så der er ikke noget at sige til at du har lidt tankemylder. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg kender godt det med at være i tvivl om svigermors intentioner - men jeg vælger altid at forsøge at tro det bedste, selvom det kan være svært. :hug:

Der er så meget at tænke på op til sådan et bryllup og jeres nærmer sig jo med hastige skridt, så der er ikke noget at sige til at du har lidt tankemylder. :bearhug:

Ja det er nemlig lige netop den med at det er svært :unsure: Rigtig ærgerligt at det skal være sådan... :(

Ja og var det så bare det.. Egentlig skulle jeg havde haft rigtig sommerferie nu (for første gang i to år), men sidder med et (for svært?) studiejob, som jeg bare kæmper med. Og når programmerne engang kører, så skal jeg stadig bruge tid på det i ferien, hvilket jeg er ked af... :( Og frustreret over, for det var ikke den oprindelige aftale :(

Min søde H2B har fået sig en mærkeligt udslet over det hele, og lægerne ikke kan finde ud af hvad er. Sådan noget HADER jeg, og selvom det ikke er mig det klør på, så fylder det bare rigtig meget.

Osv osv... Og ja så er der jo et bryllup som skal være klar lige om lidt, - som jeg egentlig gerne ville have hygget mig med at blive klar til..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer