Marie E

Er der andre der er 2016 brude?

231 posts in this topic

Vi skal også giftes i 2016, men mere end det har vi omtrent ikke nået at snakke om da han friede til mig i lørdags i Operahuset :7himmel:

hvor fantastisk :loveshower::loveshower: kæmpe tillykke med frieriet

0

Annonce ♥

Jep jep 2016 brud lige her .. Dato fastsat: 6. August 2016. Kirke booket: check. Sted fundet: check. Er vist lidt tidligt ude 😉

0

Jeg er også 2016 brud :D
En af de lidt tidligere - nemlig 27.02.16 :)
Vi kan vinge kjole, feststed, kirke og tema af. Og forhåbentligt både fotograf og DJ på fredag :D

0

Jeg er også 2016 brud :D

En af de lidt tidligere - nemlig 27.02.16 :)

Vi kan vinge kjole, feststed, kirke og tema af. Og forhåbentligt både fotograf og DJ på fredag :D

velkommen til og tillykke med brylluppet :loveshower:

0

Annonce ♥

jeg er osse en 2016 brud.

men her er intet fast sat. og hold fast der er meget der skal arrangerer, det er jo helt vildt.

synes det er svært og sætte en dato.
har 2 mdr jeg gerne vil holde det i. august eller september.

og ved vi skal have Dj/disk jockey.

nogle der kender nogle gode location eller forsamlings lokaler i randers, århus omegn. ?

0

Jep jep 2016 brud lige her .. Dato fastsat: 6. August 2016. Kirke booket: check. Sted fundet: check. Er vist lidt tidligt ude

ej synes ikke du er tidlig ude vores kirke, feststed, Dj , fotograf og mad har været booket i et år nu :blush::lol:

Men Velkommen til og tillykke med brylluppet.... synes vi er ved at være nogle stykker i august 16 efterhånden :loveshower:

Edited by Marie E
0

jeg er osse en 2016 brud.

men her er intet fast sat. og hold fast der er meget der skal arrangerer, det er jo helt vildt.

synes det er svært og sætte en dato.

har 2 mdr jeg gerne vil holde det i. august eller september.

og ved vi skal have Dj/disk jockey.

nogle der kender nogle gode location eller forsamlings lokaler i randers, århus omegn. ?

Velkommen til ...det er også nogle gode mdr i har udset jer at holde bryllup

Ang. lokaler mv. Så lav et oplæg her i bryllupsforberedelses tråden, det kan være der er nogen der kender til nogen gode steder som kunne have jeres interesse :)

0

Jeg er også 2016 (medmindre vi ikke kan få en lørdag til vores vielse på Sicilien!) Men satser stærkt på sommeren 2016 :) Og har planlagt lææææænge :)

0

Annonce ♥

Jeg melder mig også under fanen her :)

Puha, kan fornemme jeg begynder at få lidt travlt, når man læser hvor langt i andre er i planlægningen! Vi har INTET på plads endnu, heller ikke datoen :blush: Men vi har snakket lidt om måske den sidste weekend i Maj...

Edited by Lisim
0

Vi skal have den kirkelige velsignelse på vores 7 års bryllupsdag i 2016.

Vi blev gift på rådhuset, og nu tænkte vi at det var tid til at gøre det på den rigtige måde.

0

Tak - vi blev forlovede den 11. december så det er stadig meget nyt :7himmel:

vi blev den 12 dec :)

Og vi den 10!

Vi den 13. :)

Det myldrede med frierier i december 2014 synes jeg!

HEJ!

Jeg er også 2016-brud, og jeg er så glad for jeg ikke er den eneste 'tosse' der elsker at være i god tid. :floejt: når jeg har ringet for at booke kirke og lokale og fotograf bliver de sådan helt overraskede over, at det først er 2016 vi snakker... Det forstår jeg jo ikke :blink:

0

Tak - vi blev forlovede den 11. december så det er stadig meget nyt :7himmel:

vi blev den 12 dec :)

Og vi den 10!

Vi den 13. :)

Det myldrede med frierier i december 2014 synes jeg!

HEJ!

Jeg er også 2016-brud, og jeg er så glad for jeg ikke er den eneste 'tosse' der elsker at være i god tid. :floejt: når jeg har ringet for at booke kirke og lokale og fotograf bliver de sådan helt overraskede over, at det først er 2016 vi snakker... Det forstår jeg jo ikke :blink:

ja december 2014 var en dejlig og meget travl måned for frierier :lol: jeg blev selv friet til den 21 december vores 5 års dag for at vi mødte hinanden første gang

jeg får også afvide vie r i god tid, men det har jeg det godt med for så skal man ikk stresse ...og nyde planlægningen

0

Annonce ♥

Hej alle I dejlige brude.

Jeg kan også komme med ind under fanen som 2016-brud.

Datoen er ikke 100 % fastlagt endnu, men layoutet/indbydelser er skam lavet. :D

0

Hej alle I dejlige brude.

Jeg kan også komme med ind under fanen som 2016-brud.

Datoen er ikke 100 % fastlagt endnu, men layoutet/indbydelser er skam lavet. :D

Velkommen til og tillykke med brylluppet

0

Er også på 2016 holdet. <3

Sådan da, vi var på rådhuset sidste år - overraskede forældrene til en sommerbrunch "skal I ikke med ud og køre en tur, vi har bestilt tid på rådhuset" ... men den rigtige fest og velsignelse i kirken skal være i 2016 :)

/Line

0

Er også med som 2016 brud, nu er du ihvertfald ikke alene mere, vi vælter ind ;)

0

Annonce ♥

Er også med som 2016 brud, nu er du ihvertfald ikke alene mere, vi vælter ind ;)

:cheerleader3::cheerleader3: Yeah og jeg er SÅ glad for jeg ikke er alene mere :wink: glæder mig til at følge jer alle og få en masse inspiration

0

Det er slet ikke for tidligt at booke fotograf og andet. Jeg vil anbefale at booke minimum 1 år før, såfremt man planlægger bryllup mere end 1 år frem i tiden.

Jeg har de fleste bookinger på plads mere end 1 år før vielsen. Jeg må derfor afvise mange der henvender sig lige nu om fotografering i juni/juli/august 2015.

Nogle enkelte har booket mig 2 år frem i tiden :-)

Jeg forsøger at henvise dem jeg afviser til bryllupsklar.dk eller til kollegaer jeg kender til. Men det er som regel for sent andre steder også.

Derfor skal man ikke føle at man er mærkelig ved at være i rigtig god tid.

Mange hilsner

Jesper

Så er det godt at man allerede har booket dig Jesper :wink: og har styr på den post

0

Melder mig på 2016 holdet - vi har ikke en endelig dato, men går efter 3/9 :loveshower:

0

Melder mig på 2016 holdet - vi har ikke en endelig dato, men går efter 3/9 :loveshower:

Velkommen til og tillykke med brylluppet , hvor er det fedt at der er så mange nu, glæder mig til at følge jer alle :loveshower:

0

Annonce ♥

Jeg er også på 2016 holdet…. Kæresten, gennem 7 år, gik på knæ for små 2 uger siden :loveshower:

0

Jeg er også på 2016 holdet…. Kæresten, gennem 7 år, gik på knæ for små 2 uger siden :loveshower:

Velkommen til denne tidsrøvende side og Kæmpe tillykke med frieriet og det kommende bryllup.

uuuh kan se du er fra øen :wink: vil glæde mig til at følge dig frem til jeres store dag

0

Velkommen til denne tidsrøvende side og Kæmpe tillykke med frieriet og det kommende bryllup.

uuuh kan se du er fra øen :wink: vil glæde mig til at følge dig frem til jeres store dag

Tak :)

0

2016 brude - husk vi har en Facebookgruppe :) Send en besked hvis I med ind i vores lille univers...

0

Jeg vil da meget gerne med i Facebook gruppen ☺️

0