Oxytocin

MIN morgengave?

8 posts in this topic

Jeg ved VIRKELIG ikke hvad jeg skal ønske mig i morgengave!! :blink:

Manden er ikke sådan én der selv finder på - faktisk har jeg ikke fået gave på de fleste af vores mærkedage (inkl. fødselsdage :pokey:) så han skal altså ha lidt hjælp.

Men smykker går jeg ikke med - det bliver kun min vielsesring der kommer til at pryde. Jeg har ønsket mig et par malerier jeg har fundet på etsy - men krus, tæpper og tøj synes jeg bare er så hverdagsagtigt og forgængeligt. Ligesom en ny pung :rolleyes:

Har I nogen geniale idéer?

0

Annonce ♥

Hmm, jeg ved faktisk heller ikke hvad man sådan ønsker sig.. Men jeg har en idé til dig :-)

Du kunne ønske dig et polaroidkamera med fx 100 skud og så lave en løbende collage med billeder fra jeres første år som nygifte?

Jeg venter på at modtage dette, et instax 90, som vi skal bruge til anderledes parbilleder, der først skal på bordplanen og senere i gæstebogen og ellers til stemningsbilleder, som gæsterne kan tage. Måske bruger vi det til takkekort også med billeder af os med gaven fra gæsterne.

Det kunne være, jeg skulle ønske mig en masse film i morgengave.. :-)

post-65672-0-34142400-1389136134_thumb.j

post-65672-0-77948700-1389136313_thumb.j

post-65672-0-44788300-1389136320_thumb.j

post-65672-0-95025100-1389136327_thumb.j

0

Vi har bare et super godt kamera og er i forvejen rigtig gode til at huske at tage billeder..

Ikke andre bud? :rolleyes:

0

Hvad med noget wellness eller noget den dur

0

Annonce ♥

Hmm, jeg ved faktisk heller ikke hvad man sådan ønsker sig.. Men jeg har en idé til dig :-)

Du kunne ønske dig et polaroidkamera med fx 100 skud og så lave en løbende collage med billeder fra jeres første år som nygifte?

Jeg venter på at modtage dette, et instax 90, som vi skal bruge til anderledes parbilleder, der først skal på bordplanen og senere i gæstebogen og ellers til stemningsbilleder, som gæsterne kan tage. Måske bruger vi det til takkekort også med billeder af os med gaven fra gæsterne.

Det kunne være, jeg skulle ønske mig en masse film i morgengave.. :-)

Wow hvor er det var en fantastisk idé!! Uanset om man får kameraet i morgengave eller på et andet tidspunkt, så er idéen med at lave en collage fra ens første år som nygifte da bare et vildt sødt projekt

Idéen er hermed tyvstjålet :tunge:

Oxytocin: En idé til morgengave kunne også være en oplevelse for dig og ham? Ikke nødvendigvis gennem en gaveboks men måske bare noget han selv planlægger.

En anden idé kunne være en 'Trash The Dress' (nogle fotografer kalder det 'Love The Dress') fotooptagelse, hvor I begge har mulighed for at have jeres fine tøj på igen, og I får flere varige minder fra bryllupet :)

0

Arh :rolleyes: Wellnes og oplevelser er lige mig :wink: Tak for input! :)

0

Hvad med en ballontur? Det vil jeg rigtig gerne, men hubby har højdeskræk :(

0

Arh :rolleyes: Wellnes og oplevelser er lige mig :wink: Tak for input! :)

hehe, skulle det være en anden gang..... ja hvem elsker ikke wellness :7himmel:

0

Annonce ♥