Guest Fru Hentze

Invitationerne endelig klar

27 indlæg i dette emne

Efter lang tid med mange forkerte valg, er de endelige indbydelser nu klar. Det letter gevaldigt. 😄

De er lavet i ægte bøttepapir, som giver en virkelig lækker og skøn gammeldags stil. Farverne er holdt helt neutrale i lys grå og creme.

Stilen er skæv og blandet, så den passer lige til os 😉

Redigeret af Fru Hentze
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Super flotte invitationer, og rigtig god måde at frabede sig 'ting og sager' :)

Har læst en del steder herinde, at folk mangler lidt hjælp til at frabede sig noget på en pæn og høflig måde, og det synes jeg I klarer rigtig godt :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er vild med din gæstebog...!! Hvordan har du dog lavet den?!

Den er lavet af bogbinderpap (maskinpap) som jeg så har beklædt med papir, lavet huller i, og sat sammen med ringe. Siderne er bare sjusset sammen i Word, med billeder og rammer jeg har fundet på nettet. Ikke så meget trylleri i dét, men en masse tålmodighed 😊

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er lavet af bogbinderpap (maskinpap) som jeg så har beklædt med papir, lavet huller i, og sat sammen med ringe. Siderne er bare sjusset sammen i Word, med billeder og rammer jeg har fundet på nettet. Ikke så meget trylleri i dét, men en masse tålmodighed

Som jeg nok desværre ikke eger.. Øvøv...

0

Del dette indlæg

Den er lavet af bogbinderpap (maskinpap) som jeg så har beklædt med papir, lavet huller i, og sat sammen med ringe. Siderne er bare sjusset sammen i Word, med billeder og rammer jeg har fundet på nettet. Ikke så meget trylleri i dét, men en masse tålmodighed

Tjah, jeg er heller ikke supertålmodig, men har opdaget at man kan nå langt henad vejen på stædighed :-) Redigeret af Fru Hentze
0

Del dette indlæg

Tjah, jeg er heller ikke supertålmodig, men har opdaget at man kan nå langt henad vejen på stædighed :-)

Kunne være det skulle prøves.... hihi....

0

Del dette indlæg

Tjah, jeg er heller ikke supertålmodig, men har opdaget at man kan nå langt henad vejen på stædighed :-)

Kunne være det skulle prøves.... hihi....

Helt klart! Hvo intet vover, intet vinder... Det kan aldrig gå værre end galt, og så er det bare op på hesten igen, og forsøge en ny fremgangsmåde ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer