Guest Trumpf

2. gangs brud - hvilken kjole?

31 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, gør som du vil.

Det med den hvide kjole stammer fra Dronning Victoria, og er symbol på jomfruelighed, så selv om det er første gang man bliver gift er det nok de færreste der er "rene", så dem der vælger hvid kjole er jo bare fordi man synes at det passer sig bedst til lejligheden. Vælg den kjole du synes passer bedst til dit bryllup.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes at du skal tage det på som du har lyst til :-)

Jeg synes personligt at det er noget pjat at men ikke kan have hvid kjole på, fordi det er 2 gang..

Det er en ny mand, ny start, nyt ægteskab..

Min mand har også været gift tidligere, og jeg ville nok være blevet pænt tøse fornærmet hvis han ikke ville gøre lige så meget ud af det, som første gang. Tværdigmod gik vi all-in, og fik et storslået, eventyrligt og fantastisk bryllup...

Men det er selvfølgelig også bare min mening :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har valgt lige præcis den store prinsessekjole som jeg ønskede mig. Jeg har været gift før i meget ung alder, men jeg ser på dette bryllup som var det mit første - mit 'rigtige' bryllup føler jeg lidt faktisk :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer er ny her i forumet..

Jeg har aldrig været gift...men samboende.

Nu har min nye kæreste og jeg snakket om at vi skal da giftes.

Et er sikkert.. Jeg vil være hvid brud,det har altid været mit ønske..

Men jeg er jo ingen vorhare og ej heller ikke sylfide :)

min tanke er en kjoleder er gulvlang, i a-facon uden for meget fylde og uden slæb..med ærmer, 1/2 eller 3/4 og noget der camuflerer på maven.

og ikke slør.

Hvad er jeres mening om det? og er der nogen der har billeder jeg evt. kan sammenligne med mine tanker.

Jer er 51 år 162cm og str. 40/42

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt en hvid brudekjole. Jeg blev gift i en meget ung alder (19år, er 31år nu) Dengang var jeg en ret stor pige. Havde godt nok en brudekjole på. Men det var bare en meget simpel kedelig kjole. Så denne gang skal jeg bare være en prinsesse :-) Jeg synes man skal tage det på man vil.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jer er ny her i forumet..

Jeg har aldrig været gift...men samboende.

Nu har min nye kæreste og jeg snakket om at vi skal da giftes.

Et er sikkert.. Jeg vil være hvid brud,det har altid været mit ønske..

Men jeg er jo ingen vorhare og ej heller ikke sylfide :)

min tanke er en kjoleder er gulvlang, i a-facon uden for meget fylde og uden slæb..med ærmer, 1/2 eller 3/4 og noget der camuflerer på maven.

og ikke slør.

Hvad er jeres mening om det? og er der nogen der har billeder jeg evt. kan sammenligne med mine

jeg havde denne kjole på da jeg blev gift

post-66772-0-72806800-1389733631_thumb.j

Redigeret af denmodne
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. gang jeg blev gift for nu 15 år siden, havde vi et meget lille budget, så jeg lånte en kjole af en veninde. Meget flot kjole.

Nu skal jeg giftes 2. gang og jeg synes der er SÅ MANGE kjoler at vælge i mellem, men jeg vil helt sikkert og sige, vælg den kjole som du mener passer til din stil. Pyt med farve m.v.

Jeg er romantisk anlagt, så der kommer nok nogle perler, bånd m.v. på min, men jeg har stadig ikke fundet den endnu.

Regner med at tage min søster og en god veninde med ud og se på kjole, så de kan støtte mig i, hvad der passer mig :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal selv giftes for anden gang. Jeg valgte en kjole sidste gang som måske ikke var helt så meget mig. Denne gang skal den have hele armen og jeg vil ikke stille mig tilfreds med en kjole, medmindre jeg får kriller i maven :wink:

Synes det er helt op til en selv hvad man vil tage på. Der er vel ingen regler som sådan der gør man ikke kan være hvid brud 2. gang hvis det er det man vil være!

Find den kjole du vil have!! Lettere (eller sværere) kan det ikke være :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er Jeres bryllup og der er ingen lov om at du ikke skulle kunne have en vildt fantastisk brudekjole på :D
Jeg har ikke været gift før, men Jeres bryllup har jo intet med dit tidligere ægteskab at gøre så mit råd: GO FOR IT! Find den kjole der er din/Jeres stil og som passer til Jeres bryllup.

Ønsker Jer stort tillykke og held og lykke med at finde DIN kjole :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal giftes for 2 gang. Min tilkommende for 3 gang. Vi er begge slut i halvtredserne.

Min søster er meget dygtig ved symaskinen, så jeg har spurgt hende om hun ville sy min brudekjole.

Jamen selvfølgelig, og her i starten af marts tager vi en tøsetur til Kbh, og kigger på stof.

Som kjolemodel er min inspiration Dronning Margrethe´s blå kjole med blondebluse over i asymetrisk snit. Blondestoffet er købt, og nu kigger vi efter

Thaisilke i en kraftig farve i det pink over i det lilla. Over Thaisilke-kjolen kommer en kjole i hvid tynd chiffon, så den kraftige farve

gøres sløret.

Blondeblusen skulle gerne være prikken over I-et. Er meget spændt på, hvad min søster og jeg ender op med.

Slør skal jeg heller ikke have på, men hvide roser skal flettes ind i håret.

Jeg glæder mig.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først: Stort tillykke med brylluppet :cheerleader3:

Jeg slutter mig til de andre: Gør hvad du finder bedst :) Hvorfor skal det være anderledes, bare fordi du har været gift før? Det vigtigste er hvad du (og din tilkommende) har det bedst med, så pyt være med hvad andre måske syntes :wink:

God jagt på DIN kjole :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blev gift første gang på rådhuset da jeg var 19 hvor jeg bare havde en skjorte og pencilschirt på og det hele var hemmeligt....

Så jeg ser det her bryllup (med ny H2B) som det første rigtige bryllup så jeg skal i stor hvid kjole og med stor fest og det hele, dette skulle jo gerne være sidste gang :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer