natascha1987

marcipan låg

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg købte et da de lige var blevet lanceret, og det var almindelig marcipan farvet og altså ikke helt hvid. Som sådan lige til at lægge på, men havde den fået stød kunne der godt være striber eller folder i marcipanen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan farve marcipanen hvid med hvid bolsjefarve. Det er et hvidt puljer du ælter ind i marcipanen. Det kan sagtens blive helt hvidt. Mine veninder havde brugt til min søns dåbskage. Der skal vist bare bruges en del farve for at få det helt hvidt.

Redigeret af Jaa jeg skal giftes
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan farve marcipanen hvid med hvid bolsjefarve. Det er et hvidt puljer du ælter ind i marcipanen. Det kan sagtens blive helt hvidt. Mine veninder havde brugt til min søns dåbskage. Der skal vist bare bruges en del farve for at få det helt hvidt.

okay ved du hvor man kan købe det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der findes Odense marcipan låg(marcipan farvet) og Odense hvid marcipan låg - har vedhæftet et billed hvor der er brugt hvid marcipanlåg (tag dig ikke af kagens udseende, den blev hurtig klasket sammen :-) )

Jeg vil dog også lave det selv hvis jeg var dig, låget er ikke ret stort synes jeg ikke..

post-70786-0-93173700-1389565177_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der findes Odense marcipan låg(marcipan farvet) og Odense hvid marcipan låg - har vedhæftet et billed hvor der er brugt hvid marcipanlåg (tag dig ikke af kagens udseende, den blev hurtig klasket sammen :-) )

Jeg vil dog også lave det selv hvis jeg var dig, låget er ikke ret stort synes jeg ikke..

Når okay synes også jeg havde set det i hvid, passer det til en alm. størrelse lagkage ( dem man køber) ? Hvis bare det bliver lige så godt med pulverfarve tror jeg at jeg laver det selv så.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer