Marie E

Er det for tidligt .......

32 indlæg i dette emne

Sagen er ...er det for tidligt at lave en planlægningstråd eller ej

Manden min mener, jo der er 100 år til ..... hvilket jeg godt kan følge ham i..... MEN tiden flyver jo bare derudaf

Hvad siger i skønne zillas?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man er vel zilla, og jeg syntes personligt, at når H2B havde været på knæ, så er det legitimt at planlægge åbenlyst :-) At man kan nå at ændre mening mange gange er noget andet, men hvis det hjælper dig til at få afløb for nogle kreative tanker, så planlæg eller drøm bare løs :-) Det er også hyggeligt at blive rigtig inspireret, og nogle tanker leder videre til andre fede ting.

Jeg har ikke selv en planlægningstråd - det foregår privat, men jeg tror, det er fordi jeg synes, at de bliver så uoverskuelige...

0

Del dette indlæg

Jeg tror, jeg ville sige, at jeg syntes, det var for tidligt, men omvendt så synes jeg sgu også det var sindssygt hyggeligt at være bryllupsskruk og "planlægge" i smug og tænke over og notere forskellige måder at holde bryllup på. Jeg forstår derfor udmærket, hvis du bare gerne vil igang, for andre skal jo ikke blande sig i, om det er for tidligt, hvis man gerne vil i gang og hygger sig med det. Jeg er nok lidt enig med din mand at det er tidligt, men man har sgu også lov at drømme. Min pointe er: Gør det, hvis du har lyst, og tænk ikke over, hvad andre synes :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror, jeg ville sige, at jeg syntes, det var for tidligt, men omvendt så synes jeg sgu også det var sindssygt hyggeligt at være bryllupsskruk og "planlægge" i smug og tænke over og notere forskellige måder at holde bryllup på. Jeg forstår derfor udmærket, hvis du bare gerne vil igang, for andre skal jo ikke blande sig i, om det er for tidligt, hvis man gerne vil i gang og hygger sig med det. Jeg er nok lidt enig med din mand at det er tidligt, men man har sgu også lov at drømme. Min pointe er: Gør det, hvis du har lyst, og tænk ikke over, hvad andre synes :-)

Tak :hug:

På den ene side kan jeg godt forstå hvad han mener med det er for tidligt, men igen, så kribler det for at gi den maks gas ... :blush:

0

Del dette indlæg

Altså, min kæreste friede den 12. maj, jeg oprettede en planlægningstråd d. 14. juli (mener jeg) og vi skal først giftes d. 15. august 2015 :blush: Jeg kan godt lide at være i god tid, planlægge og få skrevet mine tanker ned.. Med to unger på hhv. snart 4 år og en lillebror på 4 mdr., så er det ikke hver dag der står i bryllup-planlægningens tegn. Jeg kan godt lide at samle inspiration og følge med i andre tråde - og jeg ved allerede nu, at planerne kan nå at ændre sig mange gange :floejt:

Hvis du brænder for, at have en planlægningstråd - så synes jeg du skal gøre det. Det er SÅ hyggeligt :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er så meget enig med Pille. Vi har alle en lille bridezilla i os og når først han har været på knæ så kører tankerne hvad enten vi vil være ved det eller ej. Så planlæg da løs, hyg dig med at finde alle mulige ting frem og hvad så hvis det først er i 2016. Det skader aldrig at være tidligt ude. Som du siger, så flyver tiden bare så hurtigt og inden du ser dig om er det din dag.

Jeg prøver at lave en tråd, men da jeg er helt ny i det her, så kan jeg ikke lige finde ud af det, men hvor er det bare hyggeligt at læse om jer alle sammen. Så opret da en, så vi kan følge med i dine lykkelige planer :-)

0

Del dette indlæg

tusind tak tøser altid dejligt at hører jeres meninger....

Officielt har han ikke friet endnu :pokey: men han kom med datoen for hvornår vi skulle giftes....da jeg kom til at sige at det ikke kunne være i 2015 ( den ældste datter bliver 18 og har hammer mange fester i det år) og i 2016 ja der havde vi kun den yngste der skulle konfirmeres og ja min 40 års ( men der bliver ikke holdt noget for mig ) men ellers ingen planer...... Og to timer efter sagde han så jamen så skal vi da bare giftes den 27 August 2016 for der har du ingen aftaler :blink::lol:

så alt i alt, så har jeg en del der skal planlægges ..... meeen synes bare det hele ligger så langt ude i fremtiden :loveboard:

0

Del dette indlæg

Jeg må indrømme at jeg synes det er tidligt...ens liv kan ændre sig meget på den tid.... Jeg ville ihvertfald ikke købe, bestille eller reservere noget i så god tid selvom man skal være hurtigere ude end man tror

0

Del dette indlæg

Jeg ville nok sige det var for tidligt, men kun af den grund, at jeg har kun brugt 4 måneder på at planlægge mit bryllup, og jeg hader når jeg har planlagt noget også skifter jeg mening, så jeg ville ikke planlægge for langt frem i fremtiden.. men det er også kun mig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes du skal give den gas! Vi har været forlovet i 1 1/2 år, og har ingen dato - andet end at vi satser på 2015 ;)

Men vi skal lave køkken om et par måneder, og valgte at bruge en del af opsparingen på ny bil (nok mest af nød haha) - men jeg har købt min kjole, og NYDER bare at være kommende-zilla. Der er selvfølgelig mange ting der kan nå at ændre sig for dig, men hvorfor ikke bruge tråden som et sted at ligge dine tanker? Jeg ville også oprette en tråd, men har for meget om ørerne nu - og skal liiiiige have en dato :)

0

Del dette indlæg

Jeg synes du skal give den gas! Vi har været forlovet i 1 1/2 år, og har ingen dato - andet end at vi satser på 2015 ;)

Men vi skal lave køkken om et par måneder, og valgte at bruge en del af opsparingen på ny bil (nok mest af nød haha) - men jeg har købt min kjole, og NYDER bare at være kommende-zilla. Der er selvfølgelig mange ting der kan nå at ændre sig for dig, men hvorfor ikke bruge tråden som et sted at ligge dine tanker? Jeg ville også oprette en tråd, men har for meget om ørerne nu - og skal liiiiige have en dato :)

:thumbsupsmileyanim:

vi har godt nok datoen og feststedet....... grundet vi allerede har feststedet er at vi også skal holde konfirmation i april samme år...og i vores lille by, der skal man bare være ude 100 år før...... :rolleyes: nååårh jo har også musikken af samme grund :biggrin:

Jeg har overvejet med at lave en tråd med mine tanker, dog er jeg ikke kommet så langt, pga ALT for mange lektier og ja starter sso på fredag og en uge frem......så der er lidt stille pt :(

Har dog forbudt mig selv, at kigge kjoler, for det ender sku bare med at jeg forelsker mig i hver og en :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KAN DU SÅ KOMME IGANG MED DEN PLANLÆGNINGS TRÅD, SMUKKESEN NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!! :cheerleader3::bunny_4::tunge::wink::super::floejt::sm::thumbsupsmileyanim:

-HAHA- vidste bare du ville komme på banen smukke ....... :floejt:

:blush::floejt: men derfor skal du i gang med den tråd......NU, faktisk skulle du ha været i gang IGÅR,eller i FORGÅRS...så NU er det NU du skal i gang.... :thumbsupsmileyanim::rolleyes::sm:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:badgirl: PinkyL - den når jo at blive 100 km lang :blink:

OG....så er der til mange timers læsning jo hehe :bunny_4::wink::floejt::griner:-

-HAHA- PinkyL ....I loove ma girl ... :hug: mener du det virkelig

DET kan du bide dig selv i næsen på jeg gør (som jeg plejer at sige til Elliot) :wink::biggrin::super:

0

Del dette indlæg

:badgirl: PinkyL - den når jo at blive 100 km lang :blink:

OG....så er der til mange timers læsning jo hehe :bunny_4::wink::floejt::griner:-

-HAHA- PinkyL ....I loove ma girl ... :hug: mener du det virkelig

DET kan du bide dig selv i næsen på jeg gør (som jeg plejer at sige til Elliot) :wink::biggrin::super:

og det første jeg tænkte var....avv min næse :oops:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer