JeanetteThomsen

J&J - Lykkeligt gift | Beretning: bryllupsfotografering

190 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:a1221: :a1221: 14 dage :a1221: :a1221:

- puuh, det kommer tæt på nu ..

Mangler:

# lave bolche poser til bordkortene

# Planche med bordplan

# Gå sko til

# Øve brudevalsen

# TALEN

# Hente kjolen på onsdag

# Noget LÅNT - har sat svigermor på sagen ..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, tiden går virkelig stærkt ..

Her den anden nat lå jeg og tænkte på det, og blev så nervøs, at jeg ikke kunne sove igen - tør slet ikke tænke på, hvordan det bliver når brylluppet er lige oppe over , puuuh ha! :huh:

Hvorfor har jeg slet ikke opdaget at du skal giftes samme dag som jeg ? … Ih altså, flot flot flot! :wink::oops: Tillykke med vores milepæl .. :D

Sikke lidt du mangler… :-)

Ja, selv tillykke med milepælen :loveflag:

Er du ved at være klar? :biggrin:

Jeg er bare glad for at vi har betalt os fra det hele, så feststedet søger for det hele - ellers var jeg gået ned med stress/nervøsitet :o ..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, tiden går virkelig stærkt ..

Her den anden nat lå jeg og tænkte på det, og blev så nervøs, at jeg ikke kunne sove igen - tør slet ikke tænke på, hvordan det bliver når brylluppet er lige oppe over , puuuh ha! :huh:

Hvorfor har jeg slet ikke opdaget at du skal giftes samme dag som jeg ? … Ih altså, flot flot flot! :wink::oops: Tillykke med vores milepæl .. :D

Sikke lidt du mangler… :-)

Ja, selv tillykke med milepælen :loveflag:

Er du ved at være klar? :biggrin:

Jeg er bare glad for at vi har betalt os fra det hele, så feststedet søger for det hele - ellers var jeg gået ned med stress/nervøsitet :o ..

Sådan har jeg det også! - Nogle gange drømmer jeg at jeg sover hele den 3 Maj forbi og glemmer at møde op i Kirken, .. Andre gange frygter jeg at kokkene ikke laver mad osv .. :(

:D :D

Puha, altså ja.. Så godt som, mangler småting men alligevel en del .. skal have syet tylgardinerne sammen og gjort dem klar til ophæng, er dog stadig meget usikker på hvordan de skal kunne sidde en hel aften i loftet .. har overvejet limpistolt i små klatter så burde kunne hives af igen .. og så er der lidt andre småting - Men mon ikke vi når det hele ;-)

Ja det er da super dejligt, jeg har bare ikke kunne overlade noget til andre, ville være bange for det ikke blev præcis som jeg vil have det ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det også! - Nogle gange drømmer jeg at jeg sover hele den 3 Maj forbi og glemmer at møde op i Kirken, .. Andre gange frygter jeg at kokkene ikke laver mad osv .. :(

:D :D

Puha, altså ja.. Så godt som, mangler småting men alligevel en del .. skal have syet tylgardinerne sammen og gjort dem klar til ophæng, er dog stadig meget usikker på hvordan de skal kunne sidde en hel aften i loftet .. har overvejet limpistolt i små klatter så burde kunne hives af igen .. og så er der lidt andre småting - Men mon ikke vi når det hele ;-)

Ja det er da super dejligt, jeg har bare ikke kunne overlade noget til andre, ville være bange for det ikke blev præcis som jeg vil have det ;-)

Sådanne drømme kører også rundt i mit hoved - puuh ha!

Jo, mon ikke vi når det hele - det er jeg sikker på :wink: Lyder rigtig hyggeligt med tylgardiner.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brudekørsel - *endelig*

.. så blev der endelig styr på brudekørslen! :cheerleader3:

Og det bliver denne sag som skal fragte os rundt på dagen:

attachicon.gifbil.jpg

Sikken en fin øse I har fundet jer der :)

Det bliver da en drøm, at blive fragtet rundt i den..

Redigeret af Rakama
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

5 dage til brylluppet :a1221: - færdige bordkort

Først lige en træls nyhed: H2B skar lidt af sin højre tommelfinger i går - det var ikke lige med i vores planer. Så vi såret heler lidt inden, så han ikke skal have forbinding på til brylluppet.

Men inden han kom så galt i går, nåede vi at lave alle bordkortene færdige - wuuuhuu! Og I skal da ikke snydes for det syn:

post-65408-0-56238200-1398659646_thumb.j post-65408-0-90958100-1398659654_thumb.j post-65408-0-58511000-1398659663_thumb.j

Derudover er jeg blevet færdige med bordnumrene:

post-65408-0-99095300-1398659746_thumb.j

.. Og ENDELIG har jeg fundet mit lånt og gammelt, så det kommer til at lyde sådan:

Noget nyt: undertøjet, kjolen m.m

Noget blåt: stømpebåndet

Noget lånt: Svigermors broche, som hun har arvet af hendes mor

Noget gammelt: en pilleæske, jeg har arvet af min oldemor

post-65408-0-67750700-1398659816_thumb.j post-65408-0-09730300-1398659828_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgen :loveshower:

Der er blevet lavet lyse striber i håret, negle og eyelash extension :a1221:

- så er ved at være klar til i morgen.

Mangler bare at pakke taske til H2B og mig selv ..

post-65408-0-12021700-1399015856_thumb.j post-65408-0-09356900-1399015870_thumb.j

Undskyld den dårlige kvalitet på billederne ...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer