catharina1212

FOTO Friberg

7 posts in this topic

Annonce ♥

Der gik lidt rod i denne tråd, der var en bruger der skrev noget om slettede indlæg, der er ikke nogen der har slettet i denne tråd, det er jeg den eneste der kan og har ikke gjort det. Derfor slettede jeg de indlæg, der gik vedr. at nogen havde slettet.

Men tilbage til emnet, vi har en der gerne vil høre om andres erfaringer med Fotofriberg :)

0

Der gik lidt rod i denne tråd, der var en bruger der skrev noget om slettede indlæg, der er ikke nogen der har slettet i denne tråd, det er jeg den eneste der kan og har ikke gjort det. Derfor slettede jeg de indlæg, der gik vedr. at nogen havde slettet.

Men tilbage til emnet, vi har en der gerne vil høre om andres erfaringer med Fotofriberg :)

Hej Ki.

Jeg har også set de første slettede indlæg. Bl.a. fra en, der også havde fået et tilbud fra FotoFriberg (til samme dato som OP). Jeg ved ikke, hvad der skete med de indlæg, men hvis de var sande, må jeg indrømme at det måske alligevel var relevant at vide. Undskyld FotoFriberg, men det er vel rart at vide som potentiel kunde, om ens tilbud er bindende eller om man kan få det taget for næsen af en, hvis man venter en dag for meget. - og det har vel netop noget med fotografen at gøre, hvis man skal være opmærksom på at fotografen kan booke til andre sider, hvis man er for langsom - uden at give en besked først?

Mvh

Sine

Edited by spirsine
0

Vi har booket Friberg, og vi har ikke oplevet noget negativt i den forbindelse. Alt har indtil videre fungeret som det skulle og vi har modtaget kontakt osv. så jeg kan kun sige at vi har været fint tilfredse indtil videre.

ved ikke hvad det er for nogle indlæg der har været tidligere, men hvis man ikke vender tilbage på den aftalte dag, så er det vel fair nok at give et tilbud til en anden. De har jo også en forretning der skal fungere :-)

0

Annonce ♥

Vi har booket Friberg, og vi har ikke oplevet noget negativt i den forbindelse. Alt har indtil videre fungeret som det skulle og vi har modtaget kontakt osv. så jeg kan kun sige at vi har været fint tilfredse indtil videre.

ved ikke hvad det er for nogle indlæg der har været tidligere, men hvis man ikke vender tilbage på den aftalte dag, så er det vel fair nok at give et tilbud til en anden. De har jo også en forretning der skal fungere :-)

Selvfølgelig. Der er mange måder at gøre det på. Eftersom indlæggene ikke er her længere, så bliver det hurtigt he said - she said, så jeg tror, jeg vil lade den ligge, da det er svært at sige, hvor lang tid de forskellige har haft et tilbud. Dog må jeg side, at jeg personligt var vild med Colorize, hvor de skrev til os, at de nu havde fået en anden henvendelse, men at de ville høre os først, før de gav vores dato videre til en anden. Så ved man, hvad man har at forholde sig til. Det er vel stadig den samme forretning, man får ud af det i sidste ende?

Når det så er sagt, så er det rigtig pæne billeder, og prisen er ikke spor gal!

0