2014bride

Nogen der kender nogen der laver invitationer?

13 posts in this topic

Orker slet ikke stå med det selv. To små drenge tager det meste af min tid...

Jeg vil bare gerne have noget, hvor jeg kan printe ud på alm papir. Klippe det til og klistre på en færdig invitation. Gerne en lomme-én.. Der skal en del Info med.

Eller måske kender I et sted man kan købe dem?

På forhånd tak!!

Kram kram:-)

0

Annonce ♥

Jeg har købt mine her... http://www.cardsandpockets.com

HOLDOP hvor er det flotte!

Hvordan fungerer det med at bestille fra en amerikansk side? Har I bare bestilt skabeloner og så rettet med teksten selv eller hvordan? Har set så mange fine på Etsy, men kan ikke helt finde ud af, om det kan lade sig gøre, når man skal skrive på dansk.

0

Jeg har kun bestilt selve invitationerne... og så sætter jeg selv indmaden i..... :-)

0

Annonce ♥

Jeg har kun bestilt selve invitationerne... og så sætter jeg selv indmaden i..... :-)

Arh ja, jeg fik lige set hvad det egentlig er de sælger hæhæ. Men flotte er de!

0

Vi købte på calligraphen.dk - helt vildt flotte !!!

0

Lyder spændende. Kender nogen en side, hvor man kan få lavet invitationer på karton/pap men med sit eget design? (Vi har fået vores ven, og illustrator, til et tegne et billede) Mvh Karina

0

Annonce ♥

Jeg laver selv. Ville gerne indsætte et billede af vores. Men den er ik helt færdig ;). Tilbyder hellere end gerne at klippe klistre for andre da det faktisk er rigtig hyggeligt. Og god underholdnings aktivering for min tøs :) udover det så nyder jeg bar og side og nørkle med forskellige ting. Så si til vil gerne mod billig pris ;)

0

Hvad med inksaloon.com? Vi talte med den på bryllupsmesseb i KBH og de var super søde og man skal bare sende dem en mail med ideer hvis man ikke lige kan finde det man søger på siden (da de er ret nystartede, er hjemmesiden og de forskellige designs stadig under udvikling). De kan også lave bordkort, menukort osv. det matcher invitationen :)

0

Jeg har netop bestilt på optimalprint.dk. Det var super nemt og billigt. Pluds at de har tilbud frem til den 11 februar, hvor man får 35% rabat. Og man kan også up-loade sit eget design.

0

Nogen der kender et sted hvor de går hele vejen. Dvs. Trykker invitationer, oo sender dem direkte til gæsterne, så vi ikke selv skal bøvle med kuverter og frimærker.

0

Annonce ♥