2014bride

Nogen der kender nogen der laver invitationer?

13 indlæg i dette emne

Orker slet ikke stå med det selv. To små drenge tager det meste af min tid...

Jeg vil bare gerne have noget, hvor jeg kan printe ud på alm papir. Klippe det til og klistre på en færdig invitation. Gerne en lomme-én.. Der skal en del Info med.

Eller måske kender I et sted man kan købe dem?

På forhånd tak!!

Kram kram:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt mine her... http://www.cardsandpockets.com

HOLDOP hvor er det flotte!

Hvordan fungerer det med at bestille fra en amerikansk side? Har I bare bestilt skabeloner og så rettet med teksten selv eller hvordan? Har set så mange fine på Etsy, men kan ikke helt finde ud af, om det kan lade sig gøre, når man skal skrive på dansk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg laver selv. Ville gerne indsætte et billede af vores. Men den er ik helt færdig ;). Tilbyder hellere end gerne at klippe klistre for andre da det faktisk er rigtig hyggeligt. Og god underholdnings aktivering for min tøs :) udover det så nyder jeg bar og side og nørkle med forskellige ting. Så si til vil gerne mod billig pris ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med inksaloon.com? Vi talte med den på bryllupsmesseb i KBH og de var super søde og man skal bare sende dem en mail med ideer hvis man ikke lige kan finde det man søger på siden (da de er ret nystartede, er hjemmesiden og de forskellige designs stadig under udvikling). De kan også lave bordkort, menukort osv. det matcher invitationen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer