Metti

Kærlighed <3 20/6-2015 - Billedespam fra vores dag <3

463 posts in this topic

Tak. Ja, vi bor næsten lige ved siden af Gladsaxe Kirke, så det ville jo være oplagt. Er også den jeg er mest til. :)

Vi skal giftes i Søborg Kirke til sommer:-)

Og tillykke med frieriets og din tråd:-)

Edited by BetonCirkeline
0

Annonce ♥

Slet ikke. :)

Vi gav ca. 16.000 per person. Og med i det var der fly til og fra København og fra Cape Town til Port Elizabeth, overnatning med morgenmad i Cape Town, townshiptur og overnatning med alle måltider og drikkevarer og safari det andet sted.

Det er helt klart en tur jeg vil anbefale!! Det var vildt fantastisk og det er billigt at leve dernede. :)

0

Annonce ♥

Tak. Ja, vi bor næsten lige ved siden af Gladsaxe Kirke, så det ville jo være oplagt. Er også den jeg er mest til. :)

Vi skal giftes i Søborg Kirke til sommer:-)

Og tillykke med frieriets og din tråd:-)

Stort tillykke med det! Bliver da spændende! Må vidst ind og kigge din tråd lidt igennem :wink:

0

Annonce ♥

Så fandt jeg ud af hvordan man kan ændre i sin titel, takket være Marie E :BKSTREET:

Fik snakket med noget familie og de fortalte at de er inviteret til konfirmation den dato vi havde tænkt os at blive gift. Øv bøv :( Men vil bare have min familie med og samtidig vil jeg ikke have at min familie skal dele sig op eller at jeg føler at jeg mangler halvdelen af dem - og synes også det ville være alt for syndt overfor den søde pige der skal konfirmeres. Så nu tænker jeg d. 20/6-2015 - skal bare lige have overtalt min H2B. :)

Og desuden har vi heller ikke bestilt hverken kirke eller lokale, så tænker at det er meget nemt at ændre. :)

Edited by Metti
0

Det var alligevel tidligt at de allerede er inviteret til konfirmation næste sommer.. Men dejligt du har fået det at vide så I kan nå at ændre dato og forhåbentlig være mere sikker på at alle kan komme..

Synes den 20 juni lyder som en god dato... håber ikke kæresten stejler helt.. Han kan vel nok også godt se fornuften i det... :wink:

0

Det var alligevel tidligt at de allerede er inviteret til konfirmation næste sommer.. Men dejligt du har fået det at vide så I kan nå at ændre dato og forhåbentlig være mere sikker på at alle kan komme..

Synes den 20 juni lyder som en god dato... håber ikke kæresten stejler helt.. Han kan vel nok også godt se fornuften i det... :wink:

Ja, det er super heldigt. Er ved at overtale ham allerede. Han kunne godt lide d. 6. på grund af det symbolske, at hvis man vendte det rundt var det et 9 tal, som er vores årsdag. Men har allerede fået lagt noget symbolik i d. 20., så der kommer nok snart en ny dato. :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hi hi... Så kom fuglen på.... :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: Du har nået en del flere detaljer end jeg gjorde kan jeg se... Den er super fin... :)

Dejligt i har fundet datoen... 20 juni... det kan kun blive en god dag.. :)

0

Annonce ♥

Det så sikkert også ud som du forestiller dig. Haha!! :)

Heldigvis arbejder jeg sammen med en som har kendt mig siden jeg var 7 år, så hun var lige så glad som mig og hoppede næsten også op og ned. :)

Er så dejligt at kirken er på plads. Gjorde det hele lidt mere virkeligt og nu kan vi kigge videre på lokaler :)

0