Julle2u

Julia og Henriks sommerbryllup Favourboxes, indkøb og stress:-)

35 indlæg i dette emne

Så er det ved at være tid til at starte min egen planlægningstråd!

En gang for længe siden, mødtes to mennesker. Blev kærester, og spået til ikke at holde mere end 3 måneder.

Ak, ja. Det er, til sommer ti år siden og 2 børn rigere ( fattigere?!?) Hus og dyr er der også kommet.

Her slutter det eventyrlige så også..., ja lidt!

Frieri har der ikke bærer, men mange samtaler om " en dag, når vi er gift...."

Den dag nærmer sig så stille og roligt. Romantisk? Nej, ikke så meget...men hvad betyder det når vi elsker hinanden, og det omkring os - intet.

Grøn = klaret

Blå = under forarbejdning

Rød = ikke gjort

Kirke: Aunsø Kirke

Dato: 26/7-2014

klokkeslet: 14.00

Fest : Gl. Svebølle forsamlingshus

Reception: Svigermors have

Lave bordkort/navneskilte

Kirkehæfte

Få styr på bordplanen

Servietringe som kan ses her: http://www.bryllupsklar.dk/forum/85300/julia-og-henriks-sommerbryllup-billede-af-projekt-servietringe.html/?p=1459814

Blomsterdekorationer - hjemmelavet af papir

Brudebuket og knaphulsblomster - en veninde tager sig af dette

Brudens tøj:

Kjole:

Underskørt:

Smykker

Sko som kan ses her http://www.bryllupsklar.dk/forum/85300/julia-og-henriks-sommerbryllup-det-blaa.html/?p=1460503

Slør

Strømpebånd

Hårpynt

Oplægning af kjole

Gommen:

Han siger, han har tjek på det - billeder kan først komme efter brylluppet

Blomsterpiger:

Tøj til begge piger

Sko

Hårpynt

Ringe:

Maden:

Forret: dampet laks med tilbehør

Hovedret: kalvefilet, små krydrede kartofler, garniture

Dessert: islagkage eller blot almindelige kage - vi tænker stadig

Vi har hyret en kogekone til at stå for maden

Drikkevarer

Serverings personale

Bryllupskage (serveres til receptionen)

Transport og fotograf:

Fotograf: fotogaarden.dk

Kørsel: fotografens far - en veteran Mercedes

Redigeret af Julle2u
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det nogle søde kjoler. hvad med dig, har du ikke fået købt kjole?

Her har der altså heller ikke været noget frieri, men altså for mig er det helt ligegyldigt, det er jo ikke det som betyder noget i sidste ende, men selve vielsen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En lille opdatering...

Føj, hvor er der mange ting der skal være styr på! Jeg føler mg liiiidt stresset nu.

Der er styr på ægteskabserklæring nu.

Depositum til maden er betalt.

Musikken er bestilt - fra diskobil.

Min ring er netop blevet færdig -,har fået sat sten i den.

Men så er der bare tusind andre ting, der endnu mangler!

Når jeg engang har lidt overskud vil jeg tage lidt billeder af diverse ting

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En lille opdatering...

Føj, hvor er der mange ting der skal være styr på! Jeg føler mg liiiidt stresset nu.

Der er styr på ægteskabserklæring nu.

Depositum til maden er betalt.

Musikken er bestilt - fra diskobil.

Min ring er netop blevet færdig -,har fået sat sten i den.

Men så er der bare tusind andre ting, der endnu mangler!

Når jeg engang har lidt overskud vil jeg tage lidt billeder af diverse ting

ja tiden flyver afsted og pludselig er dagen der ..... Tror nu nok du/i skal nå det hele

Kan varmt anbefale diskobil :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået hentet min ring. Jeg er nu blevet glad for den. Den første var blevet lavet meget bred - det kan mine fingre ikke bære.

Men som sagt, så er alt godt.

Da jeg endnu ikke har fået lagt billeder ind af min brudekjole - så vil jeg da lige smække nogle billeder op af dem, samt vores ringe.

I øvrigt har min kæreste været ude og købe jakkesæt - og jeg er pisse nysgerrig! Det er mildt sagt...men han vil altså ikke ud med andet end Hugo Boss....og det hjælper mig absolut ikke...godt der kun er 2 måneder til!!

post-64954-0-46475300-1401566464_thumb.j

Redigeret af Julle2u
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg fået hentet min ring. Jeg er nu blevet glad for den. Den første var blevet lavet meget bred - det kan mine fingre ikke bære.

Men som sagt, så er alt godt.

Da jeg endnu ikke har fået lagt billeder ind af min brudekjole - så vil jeg da lige smække nogle billeder op af dem, samt vores ringe.

I øvrigt har min kæreste været ude og købe jakkesæt - og jeg er pisse nysgerrig! Det er mildt sagt...men han vil altså ikke ud med andet end Hugo Boss....og det hjælper mig absolut ikke...godt der kun er 2 måneder til!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg fået hentet min ring. Jeg er nu blevet glad for den. Den første var blevet lavet meget bred - det kan mine fingre ikke bære.

Men som sagt, så er alt godt.

Da jeg endnu ikke har fået lagt billeder ind af min brudekjole - så vil jeg da lige smække nogle billeder op af dem, samt vores ringe.

I øvrigt har min kæreste været ude og købe jakkesæt - og jeg er pisse nysgerrig! Det er mildt sagt...men han vil altså ikke ud med andet end Hugo Boss....og det hjælper mig absolut ikke...godt der kun er 2 måneder til!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ak ja...

Svigermor kommer på besøg med kage. Dejligt....lige indtil hun spørger om jeg har tænkt over hvem der skal føre mig op!

Mit svar er jo, det skal min papfar. Han har boet sammen med min mor siden jeg var 5 år ca.

Sviger udbryder at det gør du bare ikke. Han er jo ikke noget for dig....

Jeg understreger at det bliver han. Og at, selvom han ikke er fejlfri så er det ham der har været der. Børnene kender ham som morfar.

Og at børnene ikke har andet forhold til min rigtige far, andet end at de ged hvem det er. De ser ham højst 3 gange om året.

Bliver sku lidt sur og ked....

Får desuden lige smidt i hovedret st nu når vivi forvejen har børn, så kunne vi godt droppe alle traditionerne. Hun er bare en heks til tider.

Blahh

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvorfor skal hun blande sig i hvem der skal fører dig op? Det synes jeg slet ikke du skal tage dig af… og hvis han er din papfar, så er han da noget til dig! Sikke da en elendig udmelding…

Og forstår heller ikke lige den med traditionerne? Hvilke traditioner kan man ikke have, fordi man har børn? Ej hun lyder som en underlig pind… Jeg elsker min svigermor, men nogen gange er det nu ok, at hun bor på den anden side af jorden… :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej sikke da en :huh: Skidt med hvad hun synes! :) Tror du hun siger det i ond mening, eller er hun bare lidt skør? :rolleyes:

… Jeg elsker min svigermor, men nogen gange er det nu ok, at hun bor på den anden side af jorden… :)

Måske er det derfor? :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej sikke da en :huh: Skidt med hvad hun synes! :) Tror du hun siger det i ond mening, eller er hun bare lidt skør? :rolleyes:

… Jeg elsker min svigermor, men nogen gange er det nu ok, at hun bor på den anden side af jorden… :)

Måske er det derfor? :tunge:

Hihi, ja det kunne man tro :P hehe… ej hun er en fantastisk kvinde og en dejlig mor og svigermor, som kun vil mig det bedste… men kulturforskelle og ikke mindst sprogforskelle kan godt gøre det lidt svært… Hun var den der enehændigt planlagde min svigerindesbryllup, og bruden havde intet at sige! Så lige på det her tidspunkt med planlægningen er jeg glad for at kunne gøre det selv, men ellers er jeg nu faktisk rigtig ked af hun ikke er tættere på… :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil også sige at det skal hun da slet ikke blande sig i og hvis hun havde ret i det andet så burde der slet ikke være kysserunder m.v. når der er børn med i spillet for der er rigtig mange bryllupsfester hvor parret har børn, hvad enten de så er med til selve festen eller ej.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest: hvor er det nogle fine kjoler! Både brudekjolen og dem til pigerne :)

Jeg forstår slet ikke, at din svigermor blander sig. Jeg håber, at du kan overhøre kommentarer som dem, og så bare glæde dig over dit bryllup! Jeg vil så også lige sige, at jeg har taget præcis det samme valg som dig, så jeg forstår dig udmærket! :):hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh ja. Jeg prøver virkelig også at lukke ørerne. Det er bare svært, når følelserne godt kan sidde lidt uden på tøjet. Og vil kommende brude vil jo bare have det hele skal være perfekt denne dag!!!

Men hun er bare god til sådan nogle stikpiller der...

Diskobil: måske får du lov at opleve lidt af hende, hvis det er dig der skal spille til vores bryllup :-p

Lidt opdatering: jeg venter nu på mine sko fra etsy - denne gang bestilt i den rigtige størrelse.

Har været en tur i vitro og købt duge, servietter og bordløber.

Så mangler jeg nu at finde nogle billige bloklys. Og noget de kan stå på, samt lidt små pynt til bordene. Så skulle det være på plads.

Når nu servietterne er købt, skal jeg i gang med de hjemmelavede servietringe. Måske bliver weekenden taget i brug :-) hvis børnene arter sig, og vil putte uden problemer....

Har også fået materialer hjem til at lave hjerte sæber til favour boxen - så mangler jeg bare at finde ud af, hvad mere der skal i!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter indkøb af servietter er prokekt servietringe gået i gang..

Pt. har jeg lavet 10...såååhhh, om en ca. 40 stykker endnu er jeg i mål. Det tager godt nok lidt tid.

De er lavet af silkepapir, med et bånd rundt om servietten med en lille sløjfe bagpå - så gæsterne ikke skal fumle for meget med at få dem af.

Blomsterdeko bliver så ligeledes lavet i hvid/bourdeux silkepapir...håber på et godt slutresultat :-)

post-64954-0-79477300-1402785778_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

DET BLÅ....

Disse sko skal jeg have på. De er købt på etsy.com

Lige de her er nu til salg - da jeg fik klokket i det og bestilt en str. 37 :oops:

Den rigtige str. er pt. på vej - men under alle omstændigheder, så ændrer størrelsen jo ikke på udseendet. Jeg er altså vilde med dem!!!

post-64954-0-46484600-1402954252_thumb.j

post-64954-0-07842700-1402954268_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer