Fr.Thomsen

Noget lånt... Stort Dilemma

13 posts in this topic

Jeg skal giftes på Rådhuset i hemmelighed, HELT hemmeligt , vi har ikke engang vidner med selv.

Og holder så festen ca 20 dage efter hvor vi tager imod gæsterne hvor vi står i stiveste puds, jeg i hele dresset hvid kjole osv.

Jeg har nyt, gammelt og blåt men hvad gør jeg lige med noget lånt???

Kan jo ikke lige spørge nogle om jeg kan låne noget til festen, vel at mærke til at "bære" , da der nok skal være nogle der lugter lunten så.

Smykker har jeg købt nye af så det kan det ikke blive.

Nogle der har nogle Ideer til hvad jeg lige finder på??? :unsure:

0

Annonce ♥

Det er så spændende med det hemmelige bryllup:-) Fedt i så tager imod gæsterne i det fine tøj:-)

Kunne du ikke låne noget af din mand?! Noget du kan ha' i håndtasken.

Ved ikke lige hvad, men en mønt eller sådan noget i den stil;-)

Edited by BetonCirkeline
0

Kan du ikke låne noget uden de opdager du låner det? :)

0

Hmm.. skal man ikk låne af en anden lykkelig gift kvinde? Eller er det lige meget?.. Hvis man kan låne af alle kan jeg sikkert låne noget af en kollega .. men de er flest mænd nemlig.. ;-)

Og Ruby.. He.. He.. det kunne jo måske .. Men gælder det så stadig.. ;-)

Edited by Fr.Thomsen
0

Annonce ♥

Jo jeg mener man siger at det skal være noget lånt fra en kvinde i et lykkeligt ægteskab...

0

Har nogle af dine mandlige kollegaer ikke en kone der har noget du kan låne... ??

Spændende med jeres hemmelige bryllup, og endnu mere spændende med festen og hvad alle gæsterne vil sige til det hele.. De bliver nok noget overrasket.. :a1221:

0

Jo kunne selvfølgelig låne noget den vej.. spørgsmålet er så om de er så lykkelig gifte som deres mænd mener de er :wink:

Ja jeg glæder mig også helt vildt til at se hvordan folk reagerer , specielt mine 2 piger , de er voksne ( 25 år og 28 år ) og det er SÅ svært ikke at dele mine sommerfugle i maven med dem. Og de er begge lykkelige gifte så det ville bare løse alle problemer at fortælle dem det.

Men så forsvinder hele meningen med at holde det hemmeligt, for VED de ikke kan holde på hemmeligheden.

0

Kan du ikke låne noget af din mor, det er jo lige meget hvad det er.... Da jeg blev hemmeligt gift sidste gang lånte jeg en 5'er af en veninde dagen efter som jeg syede ind i skørtet med et par sting

0

Annonce ♥

Eller kunne der være en gift kvinde her på bryllupsklar der kunne låne dig noget?! Jeg skal giftes efter dig, så jeg kan ikke selv låne dig noget desværre.

0

Ja, evt. en mønt og sy i.. F.eks af et familiemedlem.. De vil aldrig spørge om hvorfor du vil låne.. eller stik en lille bitte hvis løgn og fortæl sandheden til festen... :)

0

Tak.. Det var en super ide.. :biggrin:

0

Hvis du har brug for at låne noget af en lykkelig gift kvinde låner jeg dig gerne noget ;-)

Jeg blev gift med manden i mit liv D 7-7-12 men skriv mig en privat besked hvis vi skal finde ud af noget ;-)

2

Annonce ♥

Hvis du har brug for at låne noget af en lykkelig gift kvinde låner jeg dig gerne noget ;-)

Jeg blev gift med manden i mit liv D 7-7-12 men skriv mig en privat besked hvis vi skal finde ud af noget ;-)

Ej hvor er det bare sødt af dig at tilbyde det!! Sådan.. jeg elsker det her forum af netop denne årsag!

0