Regnbuebarn

Ideer til pynt i papir?

12 indlæg i dette emne

Min fars kone er magisk hvad angår diy papir/kort/skrabbog/æsker/boxe lign ting og vi har i samarbejde med hende lavet de smukkeste invitationer. Hvad man ikke kan med maskiner, maling og ideer :-D

Vi skal også lave favourbokse, bordkort, menukort.

Men hvad kunne ellers være nogle gode ideer til pynt? Vi holder et havehippiebryllup hvor middagen skal spises inden i hovedhuset og bryllupskagen og festen skal holdes udenfor og i et stor telt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Haha Rikke, jeg vil dog sige at jeg var total afhængig længe før kæresten var ned og støve gulvet af :-)

Samme her! Hold nu op hvor har jeg brugt mange timer der..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan oprette din egen profil på pinterest.com og så er det bare at pinne løs fra wedding kategorien... Du kan lige se mine boards til inspiration

http://www.pinterest.com/camilla83/

Okay nu har jeg pin'et nogle billeder som ligger på en opslagstavle jeg har lavet - men hvordan ser jeg så de specifike pins tættere på? Når jeg trykker på opslagstavlen går den ind på den men der står bare opret opslagstavle. Ude til højre kan jeg se at den opslagstavle indeholder 11 pins, men stadig ikke se de enkelte billeder...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan oprette din egen profil på pinterest.com og så er det bare at pinne løs fra wedding kategorien... Du kan lige se mine boards til inspirationhttp://www.pinterest.com/camilla83/

Okay nu har jeg pin'et nogle billeder som ligger på en opslagstavle jeg har lavet - men hvordan ser jeg så de specifike pins tættere på? Når jeg trykker på opslagstavlen går den ind på den men der står bare opret opslagstavle. Ude til højre kan jeg se at den opslagstavle indeholder 11 pins, men stadig ikke se de enkelte billeder...

Jeg er ikke 100 på hvad du spørger om, men jeg prøver lige og så må du rette mig ;-)

Når du trykker på dit brugernavn oppe i højre hjørne kommer der en menu frem hvor du kan vælge "your boards and pins" så får du et stort rum hvor de forskellige boards ligger i sådan nogle hvide firkanter, med et billede af en af dine pins. Herefter skal du trykke på det board du vil ind på og så ligger de enkelte pins der i hver deres kasse, hvis du så vil ind på det enkelte pin trykker du på billedet, så bliver selv pin billedet forstørret og så trykker du på billedet en gang til og ryger derefter direkte ind på den originale side hvor der er pinnet fra i første omgang....

Gav det mening???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

http://blog.mrprintables.com/how-to-make-honeycomb-pom-poms/

Jeg fandt faktisk lige et gammel pin hvordan man kan lave honeycomb kugler selv, var det ikke dig der var på jagt efter sådan nogen.... Utroligt hvad man finder når man rydder op på ens pinterest boards ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer