Camilla_krøier

Øst, vest, hjemme bedst... Så er beretningen i gang igen....

2,278 indlæg i dette emne

INDBYDELSER KLAR

Så blev den sidste indbydelse puttet i kuvert og er klar til afsendelse i morgen.... Fandt ud af at alm dobbeltklæbende tape ikke kan klistre på glimmerpapiret, men så kom jeg i tanke om at jeg ved en fejl var kommet til at bestille noget dobbeltklæbende tape beregnet til reparation af mobiltelefoner og det er noget stærkere og kan godt klistre så det var et hurtigt løst panik-moment jeg havde.....

Indbydelserne er blevet præcist som jeg ønskede så de har været arbejdet og de ekstra penge værd....jo mere jeg har siddet med kartonen i hånden jo mere lækkert synes jeg det er i forhold til almindeligt.... Kvalitet koster....

Er det muligt at få nær-billeder af de der info-kort ???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

De ser super flotte ud :loveshower:

Ihh forstår ikke hvordan I får alle de flotte skrifttyper ind i word :help:

Skrifttyperne er fra dafont, der ligger rigtig fine instruktioner hvordan du får dem ind i word når du Googler, jeg er en idiot til computer-halløj men det lykkes faktisk i første forsøg....

Hold nu helt ferie der er mange fantastiske skrifttyper :) Det skal jeg helt sikkert have kigget lidt nærmere på :)

0

Del dette indlæg

INDBYDELSER KLAR

Så blev den sidste indbydelse puttet i kuvert og er klar til afsendelse i morgen.... Fandt ud af at alm dobbeltklæbende tape ikke kan klistre på glimmerpapiret, men så kom jeg i tanke om at jeg ved en fejl var kommet til at bestille noget dobbeltklæbende tape beregnet til reparation af mobiltelefoner og det er noget stærkere og kan godt klistre så det var et hurtigt løst panik-moment jeg havde.....

Indbydelserne er blevet præcist som jeg ønskede så de har været arbejdet og de ekstra penge værd....jo mere jeg har siddet med kartonen i hånden jo mere lækkert synes jeg det er i forhold til almindeligt.... Kvalitet koster....

Smukke invitationer :)

Hvad er det for noget karton du har brugt? og hvor har du købt det ?

Tak :-) Det er fransk Canson karton, mit er fra Grafical, men det er det samme de har hos cc-hobby, Panduro Hobby osv.

1

Del dette indlæg

INDBYDELSER KLAR

Er det muligt at få nær-billeder af de der info-kort ???

Ja selvfølgelig...

post-72085-0-32718300-1402433490_thumb.j

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de flotte de invitationer !! Har du en guide til hvordan man laver dem :D ??????

Den er tyvhugget fra Mettes udførlige DIY guide her: http://www.bryllupsklar.dk/diy/pocket-invitationer.html og så har jeg bare brugt glitterpapir og vores monogram udenpå....

0

Del dette indlæg

De ser super flotte ud :loveshower:

Ihh forstår ikke hvordan I får alle de flotte skrifttyper ind i word :help:

Skrifttyperne er fra dafont, der ligger rigtig fine instruktioner hvordan du får dem ind i word når du Googler, jeg er en idiot til computer-halløj men det lykkes faktisk i første forsøg....

Hold nu helt ferie der er mange fantastiske skrifttyper :) Det skal jeg helt sikkert have kigget lidt nærmere på :)

Ja der er rigtig mange flotte, det er bare lige at bestemme sig :-)

1

Del dette indlæg

Hvor er de flotte de invitationer !! Har du en guide til hvordan man laver dem :D ??????

Den er tyvhugget fra Mettes udførlige DIY guide her: http://www.bryllupsklar.dk/diy/pocket-invitationer.html og så har jeg bare brugt glitterpapir og vores monogram udenpå....

Tusinde tak :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusinde tak :D

Jamen det var da så lidt.... Vil lige give det fif at den højre tapeflap (den største der kommer automatisk når du måler op, med fordel kan gøres tyndere så den passer til din tape, så holder det bedre.....

1

Del dette indlæg

Update fra Lilly

Jeg har fået en mail fra Lilly der beklager at deres kundetelefoner ikke har oplyst om at de havde lukket hele pinsen plus det løse...

Men jeg kan så returnere det hele som reklamationssag da der mangler en del af varen, så nu sender jeg pakken i morgen og håber så på at pengene finder tilbage til min konto....

Sunes suit har forladt Indien og er på vej op så glæder mig rigtigt meget til at se det rigtigt og så skal vi på jagt efter skjorte og slipsehalløj...

1

Del dette indlæg

KØB TIL RECEPTIONEN...

Receptionen er det eneste på dagen som "vi selv" står for, vi har lejet kirkens sognehus der ligger lige ved siden af, så det er dejligt nemt og vi slipper for transport...Det koster 3700 inkl rengøring så det er til at overleve...

Så at Netto havde bambustallerkner, men da jeg først stod med dem synes jeg de var for store og havde for høj kant, de var ellers sat yderligere ned til 12 kr, så tænkte at de jo altid kan bruges til små skåle i en snæver vending....

Lagerhaus (i Sverige) havde så lige 20 pct rabat på alt engangsservice så det var jo et klart tegn fra foroven at jeg bare skulle købe mit første udkast.... De er rigtig rare at holde og holder bedre end de billigste paptallerkner (og så synes jeg de er pænere end både de billige paptallerkner og plast)

post-72085-0-03431300-1402484517_thumb.j

0

Del dette indlæg

DE VARME DRIKKE

Vi kommer begge fra kaffe familier hvor der kan ryge mange liter kaffe ned så slog til da Irma havde 2 for 1 for deres gode kaffe (det er favorit kaffen i min familie).

Jeg drikker ikke selv te så derfor bliver jeg så glad når der er alternativer udover 5 gamle teposer i et hjørne....

Teen bliver løsbladste fra Kusmi, jeg har en større samling så den kommer med på dagen og så har jeg købt 10 af de billige tesier fra Ikea

Jeg er jo en krejler så da Fredgaards instant pulver i enkeltpakninger kom på tilbud til 20 kr valgte jeg at vente og så blev de faktisk sat yderligere ned til 10/pakke med 10 så der røg klassisk chokolade, chai latte og cappuccino i kurven, vil også gerne have 2-3 æsker alm eller grøn chai, de havde kun den med kakao....

post-72085-0-01907400-1402485053_thumb.j

post-72085-0-84340400-1402485267_thumb.j

Redigeret af Camilla_krøier
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FRUGT

Jeg elsker selv udskåret frugt som et friskt alternativ til den søde bryllupskage og mini flødeboller... Min første plan var at vi skulle udskære alting fredag, smide det i poser og så lægge det op på fad lørdag.... Men som tidligere nævnt er min svigermor af den overbevisning at det stress man kan betale sig fra er givet godt ud (måske kender hun bare sin svigerdatters panikanfald når noget går galt) derfor betaler hun for at vi betaler os fra arbejdet og lader de professionelle om det og får det leveret lørdag formiddag så pigerne tager imod dem ligesom bryllupskagen....

Jeg har lige mailed lidt frem og tilbage med Fruit and the City som vi tidligere har brugt da Sunes søster fik sin kandidat.... Det er super lækkert og ærligt talt må jeg jo give svigermor ret i at det ski også ser lidt federe ud end skåle med random skåret melon ;-)

De anbefaler 2 store buketter af følgende, og så kan de erstatte evt. cupcakes med frugt og også de chokoladedyppede jordbær, men dem elsker vi selv så de får nok lov til at forblive dyppede ;-)

post-72085-0-82396100-1402485954_thumb.j

post-72085-0-21264200-1402485963_thumb.j

post-72085-0-53225400-1402485969_thumb.j

post-72085-0-85442100-1402485977_thumb.j

post-72085-0-70477800-1402485985_thumb.j

0

Del dette indlæg

LIDT MERE SLIK TIL SLIKBUFFETEN

Når jeg nu alligevel var i Netto skulle man da være et skarn hvis man ikke udnyttede at de havde sat rigtig meget tilbuds slik yderligere ned så der røg lige lidt i kurven ;-)

10 plader Toms mørk chokolade, skal bruges til overtræk af miniflødeboller (Toms gav det bedste resultat da jeg lavede sidste år til lillesøsters studenter halløj)

5 store poser dronningemandler, skal i favorboksene sammen med lakridsmandler

4 store poser vingummibamser til buffeten

Et stort antal lakridssnøre, karamel stjerner og jordbær stjerner, det var både mine og Sunes favoritter da vi var børn

post-72085-0-23373600-1402486432_thumb.j

post-72085-0-04987400-1402486440_thumb.j

0

Del dette indlæg

Hold nu op, det bliver lækkert det hele! Mums :smiley-eatdrink026: Der bliver virkelig kræset om gæsterne, det bliver de glade for! :happy:

Haha... Ja når de vil rejse på tværs af landet og enkelte endda fra udlandet så skal de også forkæles :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DANSEKJOLE, SKIFTEKJOLE, ?KJOLE

Hov.... Kom lige til at bestille den førnævnte tea-length kjole da jeg fik krejlet lidt på prisen... Så £75 for en custom made kjole da jeg jo ikke kan få mit overskudshud presset ned i alm størrelser :-S så det synes jeg er en fin pris... Den er jo ret enkel så tænker at den måske også kunne gå som alm kjole til en festlig lejlighed....

post-72085-0-38737700-1402487495_thumb.j

post-72085-0-94400000-1402487504_thumb.j

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer