Camilla_krøier

Øst, vest, hjemme bedst... Så er beretningen i gang igen....

2,278 posts in this topic

Annonce ♥

Det er da en super fed idag, at lave et lille interessefirma. :cheerleader3:

Det ligger også lige i din ånd!

Hvordan skal konceptet være? Sådan at du laver det og man så kan bestille det, eller at du har dele til, at man selv kan lave det? :):)

Konceptet er at jeg laver det hele fra grunden præcis efter kundens ønsker, så man som kunde er en del af idefasen, men slipper for selve klippe-klister arbejdet

Super fedt koncept. Det glæder jeg mig til at se mere til :wink:

Tak :-) jeg kalder det DIAY...Do It Almost Yourself...

uhhh det ville være så fedt camilla :) jeg ville helt klart bruge dig når vi kommer dertil :)

0

Annonce ♥

Det er da en super fed idag, at lave et lille interessefirma. :cheerleader3:

Det ligger også lige i din ånd!

Hvordan skal konceptet være? Sådan at du laver det og man så kan bestille det, eller at du har dele til, at man selv kan lave det? :):)

Konceptet er at jeg laver det hele fra grunden præcis efter kundens ønsker, så man som kunde er en del af idefasen, men slipper for selve klippe-klister arbejdet

Super fedt koncept. Det glæder jeg mig til at se mere til :wink:

Tak :-) jeg kalder det DIAY...Do It Almost Yourself...

uhhh det ville være så fedt camilla :) jeg ville helt klart bruge dig når vi kommer dertil :)

Tak :-) I disse dage flyver de to 2 aller første Glitz bryllupsbestillinger ud herfra....

1

STORT tillykke med din nye business. :bunny_4:

Hvor er det fedt med dit nye tiltag... Du har jo også været enormt kreativ og fedt at andre nu kna nyde godt af det.

Elsker ideen med deres ideer og så du laver resten. Sådan noget er så dejligt. Selv sutter jeg numse på den kreative del.. eller det vil sige, jeg har ideerne, men kan bare ikke udføre dem.. God jeg så har H2B som er lidt mere fingernem end mig :-)

FEDT for dig at du allerede har 4 brylluppet på tapetet. Du fortjener det også med din kreativitet!! :cheerleader3:

0

STORT tillykke med din nye business. :bunny_4:

Hvor er det fedt med dit nye tiltag... Du har jo også været enormt kreativ og fedt at andre nu kna nyde godt af det.

Elsker ideen med deres ideer og så du laver resten. Sådan noget er så dejligt. Selv sutter jeg numse på den kreative del.. eller det vil sige, jeg har ideerne, men kan bare ikke udføre dem.. God jeg så har H2B som er lidt mere fingernem end mig :-)

FEDT for dig at du allerede har 4 brylluppet på tapetet. Du fortjener det også med din kreativitet!! :cheerleader3:

Tak :-) og nu kommer der jo snart en juleferie, så er der måske også chance for at jeg får lavet demo'er til min hjemmeside.... Tiden flyver

1

Annonce ♥

I får altså lige et billede af indbydelserne til de to bryllupper der blev afleveret lige før jul.... Den ene er ikke svær at gætte inspirationskilden til ;-)

Og så fik jeg i går bestilling på endnu et bryllup fra en af gæsterne der lige havde modtaget en indbydelse, det er meget sjovt :-)

post-72085-0-45796400-1419964749_thumb.j

0

Hvor er de fine :loveshower: :loveshower:hvor er det dejligt at hører at der er gang i forretningen

Tak :-) de næste 2 hold står på henholdsvis perlemorskarton og fransk karton med blonder.... En indbydelsesskabelon, men meget forskellige indbydelser

0

Så fik jeg læst din tråd igennem og har lige et par spørgsmål ☺️ Men først og fremmest hold nu op nogle fede ting du har lavet

1: de bordtal, skilte og andet du har pyntet med glimmer, hvordan har du gjort og hvor er redskaberne til det købt henne?

2: gæstebog/ramme, må jeg ik se et billed efter gæsterne har skrevet på hjerterne? Syns det er en super fed ide...

3: kan jeg evt lokke dig til at smide et link til hvor du har købt de fede lommelærker henne?

4: kan jeg måske også lokke et link til det sølvsukker ud af dig?

Må jeg spørge hvad jeres bryllupsbudget løb op i? ☺️

På forhånd tak.. Og forsinket tillykke med brylluppet

0

Annonce ♥

Så fik jeg læst din tråd igennem og har lige et par spørgsmål ☺️ Men først og fremmest hold nu op nogle fede ting du har lavet

1: de bordtal, skilte og andet du har pyntet med glimmer, hvordan har du gjort og hvor er redskaberne til det købt henne?

2: gæstebog/ramme, må jeg ik se et billed efter gæsterne har skrevet på hjerterne? Syns det er en super fed ide...

3: kan jeg evt lokke dig til at smide et link til hvor du har købt de fede lommelærker henne?

4: kan jeg måske også lokke et link til det sølvsukker ud af dig?

Må jeg spørge hvad jeres bryllupsbudget løb op i? ☺️

På forhånd tak.. Og forsinket tillykke med brylluppet

Tak :-) jeg deler lige svarene lidt op da BK sletter hele mit indlæg hver gang jeg går hen i en anden fane og kopiere et link...

Nr 1) tingene er først grundet med sølvmaling 1-2 gange for at være sikker på at træet/MDF'en ikke skimter igennem glimmeret

Så er der påsmurt decoupagelim (det var lige det jeg havde hjemme og det giver et passende glimmerlag, men du kan sikkert også bruge andet)

Decoupagelimen påføres i etaper så man kan nå at drysse glimmer på mens den er våd (f.eks. kanterne af 2-3 gange efter størrelse, lad tørre, så den ene side af 2-3 gange, lad tørre og så den anden side af 2-3 gange)

Når det hele er gennemtørt har jeg givet det en ordentlig omgang klar lak så det kan tåle lidt mere og ikke drysser.

Håber det gav mening, ellers spørger du bare...

0

Nr 2)

En del af gæsterne glemte at skrive på et hjerte (de havde for travlt med at hygge sig) så de har fået et hjerte med årets julekort til underskrift, så der kommer altså en 15-stykker mere i før den bliver lukket...

post-72085-0-65018400-1420605100_thumb.j

0

Annonce ♥

Nr 5) vi har ikke fintalt, men det ligger omkring 110-120.000 alt i alt inkl de tilskud vi har fået fra vores forældre, men bagefter har jeg så også solgt en del, altså skåle, DIY skilte osv både for at få lidt ind på kontoen igen og for rent fysisk at få det ud af huset...

0

Tusind tak for svar 😊 jeg er selv afhængig af eBay så der tænker jeg også der blir købt en del... Dog er vores budget ikke helt så højt, men nu må vi jo se hvad det ender med ☺️ Har du stadignogle af dineglimmer ting til salg eller er alt solgt?

0

Nr 3)

Lommelærkerne er købt på Etsy, vær opmærksom på at du risikere moms og gebyr da de bliver sendt fra USA...

https://www.etsy.com/se-en/transaction/206206427

Er det vitterligt prisen for 3 lommelærker?? Det er da sygt billigt... og mega fed ide... kan se prisen for forsendelse til dk er 156 kr.. men det er stadig billigt...

0

Annonce ♥

Tusind tak for svar 😊 jeg er selv afhængig af eBay så der tænker jeg også der blir købt en del... Dog er vores budget ikke helt så højt, men nu må vi jo se hvad det ender med ☺️ Har du stadignogle af dineglimmer ting til salg eller er alt solgt?

Jeg kan lige tjekke, men jeg tror at Marie og mine Glitz kunder har ryddet alt med glimmer på ;-)

Jeg arbejder dog pt på at kunne tilbyde skilte igennem min lille nye hobbyvirksomhed...

0

Nr 3)

Lommelærkerne er købt på Etsy, vær opmærksom på at du risikere moms og gebyr da de bliver sendt fra USA...

https://www.etsy.com/se-en/transaction/206206427

Er det vitterligt prisen for 3 lommelærker?? Det er da sygt billigt... og mega fed ide... kan se prisen for forsendelse til dk er 156 kr.. men det er stadig billigt...

Ja det er super pris, og de er rigtig fine... Husk at du kan risikere at der kommer moms og gebyr på

0