Camilla_krøier

Øst, vest, hjemme bedst... Så er beretningen i gang igen....

2,278 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kære Camilla.

Jeg har netop læst (det meste af) din tråd. Og jeg må indrømme, jeg næsten kneb en lille tåre undervejs, for hold da op, du beskriver det hele fantastisk. Og hvor har du gjort meget ud af det. Mange gange tillykke med brylluppet, 1. bryllupsdag og den lille nye bebs! :denmarkflag:

Er helt tosset med navnet Leonora! Meget kongeligt.

Jeg håber, I har det godt oven på det hele, og ønsker jer al held og lykke fremover :)

0

Del dette indlæg

Kære Camilla.

Jeg har netop læst (det meste af) din tråd. Og jeg må indrømme, jeg næsten kneb en lille tåre undervejs, for hold da op, du beskriver det hele fantastisk. Og hvor har du gjort meget ud af det. Mange gange tillykke med brylluppet, 1. bryllupsdag og den lille nye bebs! :denmarkflag:

Er helt tosset med navnet Leonora! Meget kongeligt.

Jeg håber, I har det godt oven på det hele, og ønsker jer al held og lykke fremover :)

1000 tak for den søde besked og wow at du er kommet igennem det meste af tråden for den er virkelig blevet lang....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Leonora er arriveret....

Jeg lovede at jeg ville skrive når vores lille frø kom ud, det gjorde hun så i lørdags den 19/9 kl 19:33 ved kejsersnit efter 3 dages mislykket igangsættelse....

3025 gram og 48 cm ren kærlighed, der ligner sin far rigtig meget....

Nææææææ hvor er HUN BARE LÆKKER!!! :cheerleader3: Kæmpe tillykke!

0

Del dette indlæg

Leonora er arriveret....

Jeg lovede at jeg ville skrive når vores lille frø kom ud, det gjorde hun så i lørdags den 19/9 kl 19:33 ved kejsersnit efter 3 dages mislykket igangsættelse....

3025 gram og 48 cm ren kærlighed, der ligner sin far rigtig meget....

Nææææææ hvor er HUN BARE LÆKKER!!! :cheerleader3: Kæmpe tillykke!

Tak :-)

0

Del dette indlæg

I dag er det 2 år siden vi blev forlovet i Paris, på en lille café kun et stenkast væk fra de skrækkelige terrorhandlinger for et par måneder siden....

Vores lille Leonora er blevet 3 måneder og hendes mor er allerede ved at gå helt amok med hendes barnedåb i februar (totalt overraskende, I know)

Min anden lille baby, Glitz er efterhånden 1 år gammel og jeg har det sidste år leveret lidt over 1000 bryllupsindbydelser plus en masse bordkort, kirkehæfter, favourbokse og en masse andet, helt vildt overvældende at der har været så meget gang i det, det var langt mere end jeg havde forventet...

Så happy New Year alle sammen og held og lykke til alle de brude for hvem 2016 bliver et helt specielt år

0

Del dette indlæg

Hvor dejligt med en opdatering Camilla😉

Det et vildt hvad der sker på to år, og gudskelov er det fantastiske ting.

Det er dejligt det lykkedes for jer ar blive forældre og alt er gået så fint.

Imponerende med Glitz. Men det kommer ikke rigtigt bag på nogle, for du er rigtigt dygtig.

Rigtigt godt nytår til dig, din mand og din datter😘

Redigeret af BetonCirkeline
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor dejligt med en opdatering Camilla😉

Det et vildt hvad der sker på to år, og gudskelov er det fantastiske ting.

Det er dejligt det lykkedes for jer ar blive forældre og alt er gået så fint.

Imponerende med Glitz. Men det kommer ikke rigtigt bag på nogle, for du er rigtigt dygtig.

Rigtigt godt nytår til dig, din mand og din datter😘

Tak, håber også at jeres lille familie har det godt :-)

0

Del dette indlæg

Ikke lige bryllup meeeennnn i søndags blev vores bedårende baby døbt i samme kirke med samme præst og med dejlig mad på samme hotel....

Altså jeg kan bare ikke rose Skjalm Hvide nok, det var afsindigt lækkert og endnu en gang var personalet fantastiske og fandt sig i alle mine tossede ideer

post-72085-0-94564700-1456254689_thumb.j

post-72085-0-38044500-1456254733_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med Leonora :) og wow hvor var din tråd spændende! Må man være fræk og spørge om du kunne tænke dig at sælge de flade fade forest i jeres slikbuffet? :blush:

Jo, nogle af dem kan vi sagtens finde ud af, send mig en PM...

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med Leonora :) og wow hvor var din tråd spændende! Må man være fræk og spørge om du kunne tænke dig at sælge de flade fade forest i jeres slikbuffet? :blush:

Skulle egentlig bruge 8stk., har du købt dem i Ikea eller hvor har du købt dem henne?

0

Del dette indlæg

Skulle egentlig bruge 8stk., har du købt dem i Ikea eller hvor har du købt dem henne?

Ja de er fra IKEA

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja de er fra IKEA

Er det de små eller store?

0

Del dette indlæg

Ikke lige bryllup meeeennnn i søndags blev vores bedårende baby døbt i samme kirke med samme præst og med dejlig mad på samme hotel....

Altså jeg kan bare ikke rose Skjalm Hvide nok, det var afsindigt lækkert og endnu en gang var personalet fantastiske og fandt sig i alle mine tossede ideer

Det er også et suverænt sted. Har spillet der masser af gange og skal også derop rigtig mange gange her i år. Deres fredagsbryllupsfester (med 15% rabat) er tilsyneladende en stor succes. Det kan i hvert fald ses på vores kalender .:)

0

Del dette indlæg

Det er også et suverænt sted. Har spillet der masser af gange og skal også derop rigtig mange gange her i år. Deres fredagsbryllupsfester (med 15% rabat) er tilsyneladende en stor succes. Det kan i hvert fald ses på vores kalender .:)

Det er så fint deroppe, vi sov der fra lørdag til søndag og værelserne er jo bare blevet endnu finere nu end til vores bryllup selvom det var fint dengang.... Og så er personalet altid så søde og hjælpsomme

0

Del dette indlæg

Ja de er fra IKEA

Er det de små eller store?

Det er de små, men som du kan se er de alligevel pænt store

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er så fint deroppe, vi sov der fra lørdag til søndag og værelserne er jo bare blevet endnu finere nu end til vores bryllup selvom det var fint dengang.... Og så er personalet altid så søde og hjælpsomme

Har så aldrig sovet deroppe (eller set værelserne). Har ca. 6 km. kørsel derud hjemme fra og ca. 13 km. fra lageret så det er ikke lige de jobs man overnatter på :)

0

Del dette indlæg

kæmpe tillykke med Lille Leonora med hendes fine navn :loveshower::loveshower: elsker at du også er gået all in på dåben :loveshower::loveshower:

Når det kommer til fester osv så er jeg måske nok ikke den mest nøjsomme og minimalistiske person.... Go Big or go Bigger ;-)

0

Del dette indlæg

kæmpe tillykke med Lille Leonora med hendes fine navn :loveshower::loveshower: elsker at du også er gået all in på dåben :loveshower::loveshower:

Når det kommer til fester osv så er jeg måske nok ikke den mest nøjsomme og minimalistiske person.... Go Big or go Bigger ;-)

:lol: og jeg er vild med det :floejt:

0

Del dette indlæg

:lol: og jeg er vild med det :floejt:
Tak :-) Sune siger jeg har været amerikansk partyplanner i et tidligere liv
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer