Camilla_krøier

Øst, vest, hjemme bedst... Så er beretningen i gang igen....

2,278 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Åh Camilla, nu fik du mig lige til at søge på de der fruit and the city :oops: Og det ser jo bare vildt lækkert og meget smukt ud!

Jeg er dog lidt nysgerrig - var det ikke besværligt for gæsterne at få fat i frugten? På billederne ser det ud til at det står ret tæt sammen i buketter, så man ikke rigtig kan få fat i nogen pind nedenunder, men er nødt til at tage på selve frugten i toppen?

Ja man tager selve frugten ud....

Vi havde 3 store flasker håndsprit med pumpe stående (ja bruden er laborant/bioanalytikerstuderende og lidt baktusse-forskrækket)

0

Del dette indlæg

Kæmpe tillykke med bryllupsdagen :loveshower::loveshower: håber i har en fantastisk dag hvor i kan nyde hinanden inden i bliver tre......mon i er på fødegangen :floejt:

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :-) vi har holdt lidt alternativ bryllupsdag da den planlagte brunchhygge blev til cornflakes på sengen på hospitalet fordi lillepigen laver tossestreger, men vi håber på at hun lige kan holde sig i skindet og lade os nyde noget lækker mad i aften og fejre det lidt.... Vi har desværre lidt klippekort til fødegangen pt uden at der sker noget så vi må finde tålmodigheden frem lidt endnu

0

Del dette indlæg

Tak :-) vi har holdt lidt alternativ bryllupsdag da den planlagte brunchhygge blev til cornflakes på sengen på hospitalet fordi lillepigen laver tossestreger, men vi håber på at hun lige kan holde sig i skindet og lade os nyde noget lækker mad i aften og fejre det lidt.... Vi har desværre lidt klippekort til fødegangen pt uden at der sker noget så vi må finde tålmodigheden frem lidt endnu

håber da alt er ok, og at i kan komme lidt ud og nyde tiden inden hendes ankomst

0

Del dette indlæg

Tak :-) det er utroligt som tiden går stærkt... Vi har spist dejlig mad og så har vi læst de hilsner som vores gæster skrev til brylluppet som har været tapet inde, så hyggeligt at kunne læse deres søde og sjove hilsner

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

heeiii you, er der sket noget :cheerleader3: :cheerleader3:man venter jo med spænding :lol:

Pt er jeg indlagt med alt for højt blodtryk så det er lidt øv, lillepigen er dog helt upåvirket og i morgen skal lægerne så finde ud af om hun skal have lidt hjælp til at tage sig sammen og komme ud til os

0

Del dette indlæg

heeiii you, er der sket noget :cheerleader3: :cheerleader3:man venter jo med spænding :lol:

Pt er jeg indlagt med alt for højt blodtryk så det er lidt øv, lillepigen er dog helt upåvirket og i morgen skal lægerne så finde ud af om hun skal have lidt hjælp til at tage sig sammen og komme ud til os

øv at du er indlagt med for høj blodtryk, uuuh en lille miss diva du venter dig :wink: jeg gik ti dage over begge gange, så begge mine var også små divaer og lod vente på sig.....håber der snart sker noget :loveshower:

0

Del dette indlæg

øv at du er indlagt med for høj blodtryk, uuuh en lille miss diva du venter dig :wink: jeg gik ti dage over begge gange, så begge mine var også små divaer og lod vente på sig.....håber der snart sker noget :loveshower:

Hun er virkelig en diva, hun gør præcis det modsatte af hvad de synes hun skal, så hende skal vi nok få vores hyr med når hun kommer ud

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun er virkelig en diva, hun gør præcis det modsatte af hvad de synes hun skal, så hende skal vi nok få vores hyr med når hun kommer ud

:lol: arg det er bare SÅ skønt, håber i hvertfald at hun snart synes hun skal se dagens lys :wink:

0

Del dette indlæg

Leonora er arriveret....

Jeg lovede at jeg ville skrive når vores lille frø kom ud, det gjorde hun så i lørdags den 19/9 kl 19:33 ved kejsersnit efter 3 dages mislykket igangsættelse....

3025 gram og 48 cm ren kærlighed, der ligner sin far rigtig meget....

post-72085-0-85765000-1443206494_thumb.j

Redigeret af Camilla_krøier
2

Del dette indlæg

Leonora er arriveret....

Jeg lovede at jeg ville skrive når vores lille frø kom ud, det gjorde hun så i lørdags den 19/9 kl 19:33 ved kejsersnit efter 3 dages mislykket igangsættelse....

Endnu engang kæmpe tillykke med jeres lille frø Leonora :loveshower::loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg

Leonora er arriveret....

Endnu engang kæmpe tillykke med jeres lille frø Leonora :loveshower::loveshower::loveshower:

Tak :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer