metteoeland

Strandbryllup i Rubjerg

65 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er så Rubjerglejren i baggrunden, hvor vi var nød til at blive viet indendørs, ellers skulle det have været på dette stykke græs. Vi havde et stort trækors i lærketræ og en fantastisk præst

post-72758-0-89311300-1411416933_thumb.j

post-72758-0-42260900-1411416957_thumb.j

0

Del dette indlæg

Her er Adrian med stangtennisketcheren, som han 5 minutter senere "angreb" et fodboldmål med, men ketcheren kom sørme tilbage og gav en kæmpe blå bule midt i panden :oops: Velkommen til livet med en 3årig!

post-72758-0-12031600-1411417106_thumb.j

post-72758-0-90510000-1411417121_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, sådan er det også med Adrian. Jeg er altså glad for, at vi lige nåede at få billeder inden den bule kom for at deltage til festen. Kims bestman spurgte Adrian, om det ikke gjorde ondt? Han kiggede sig lige over begge skuldre og sagde "kun lidt", men det har gjort NAS, når han har indrømmet noget :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak alle. Ja, han er mega lækker den lille guldklump til Adrian :loveshower: Han er godt lavet som vi siger herhjemme, men det er til tider også lidt af en udfordring, sådan skal det være med en 3årig.

Himlen var super smuk og meget efterårsagtig på de fleste billeder, elsker det... Men farverne på de lyseste af dem er også super god, især til forstørrelse. Vi er blevet viet deroppe nemlig pga. vores kærlighed til havet, og glæder os til sommerhusferie ved Skallerup klit i uge 46 :cheerleader3:

Jeg har nu modtaget resten af billederne, og hold nu op, hvor er det svært at vælge... Pyha! Vi vil have lavet et lærred til gangen med os alle tre på, en fotobog, takkekort og nogle billeder såvel til os som til vores forældre og min søster i julegave, men det er godt nok ikke nemt! Kan slet ikke overskue det lige nu, de billeder I har set er valgt ud fra ca. 300 billeder, der også er ret gode... og med billederne fra festen, så er der ca. 850!!! Hvad gør jeg lige???

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer