gybbelgobbel

Hvad er "jeres sang"?

29 indlæg i dette emne

Egentlig har jeg aldrig tænkt over hvad Thomas' og min sang er. Vi har aldrig rigtig haft den ene sang der bare er os. Men så i dag sendte Thomas mig en sang på Spotify. Jeg skulle kun høre den én gang, så vidste jeg at det kunne lige så godt have været ham der havde lavet og indspillet denne sang til mig. Det er sådan han har det med mig. Det her er det han konstant forsøger at få mig til at fatte. På trods af mit inkarnerede rockelskende hjerte, så har den kørt på repeat lige siden.

John Legend - All of me

Hvad er jeres sang?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores er Michael Learns to Rock: Take me to your heart, H2B er mega popdreng og vi er begge vilde med den sang

Gud det bringer mig tilbage til jeg var purung teenager, der havde jeg en kort periode hvor MLTR var det eneste jeg hørte <3

0

Del dette indlæg

Vores er Michael Learns to Rock: Take me to your heart, H2B er mega popdreng og vi er begge vilde med den sang

Gud det bringer mig tilbage til jeg var purung teenager, der havde jeg en kort periode hvor MLTR var det eneste jeg hørte <3

Haha, de sidste 3 år har de tre tilbageværende medlemmer lavet akustiske intimkoncerter herhjemme i Danmark og det er bare så hyggeligt, de er jo stadig kæmpe kæmpe store i Asien :-D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha, de sidste 3 år har de tre tilbageværende medlemmer lavet akustiske intimkoncerter herhjemme i Danmark og det er bare så hyggeligt, de er jo stadig kæmpe kæmpe store i Asien :-D

Det har de jo været hele vejen igennem - store i Asien, altså. Det er vildt, for herhjemme slog de aldrig rigtigt igennem.

0

Del dette indlæg

Hehe - blev lige nødt til at høre den - selvom den ikke er på repertoiret over sange med dem jeg kender, tror den er "for ny". Jeg hørte det i slut 90'erne, og måske så langt frem som 2002. Så ja, de var ekslusive i meget kort tid, men forblev da på spillelisten et par år, indtil jeg skiftede mere og mere over til noget lidt hårdere... Det er en sød sang. :)

0

Del dette indlæg

Hehe - blev lige nødt til at høre den - selvom den ikke er på repertoiret over sange med dem jeg kender, tror den er "for ny". Jeg hørte det i slut 90'erne, og måske så langt frem som 2002. Så ja, de var ekslusive i meget kort tid, men forblev da på spillelisten et par år, indtil jeg skiftede mere og mere over til noget lidt hårdere... Det er en sød sang. :)

Ja den er hvad man kan kalde en rigtig kærlighedssang, vi overvejede faktisk kort om vi skulle udskifte den traditionelle brudevals med den

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå, det ville da være ret personligt. Brudevalsen er lidt højtidelig, selv om den er sød også.

Ja lige præcis, men der er jo stadig god tid så jeg kan nå at skifte mening et par 100 gange :-D lige nu er jeg på jagt efter en sang at gå ud af kirken til, men synes det er svært at finde nogen der egner sig sådan rigtigt godt.... Min sportstossede H2B mener bestemt at We are the Champions er den oplagte sang, men det kommer jo bare ikke til at ske....

0

Del dette indlæg

Vi fandt først vores sang en uge før brylluppet - "september" fra Earth, wind and fire, fordi de synger "do you remember, the 21st night of september?" Det passer perfekt ;)

Og vi gjorde netop som Diskobil foreslår - satte den på lige efter brudevalsen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fandt først vores sang en uge før brylluppet - "september" fra Earth, wind and fire, fordi de synger "do you remember, the 21st night of september?" Det passer perfekt ;)

Og vi gjorde netop som Diskobil foreslår - satte den på lige efter brudevalsen :)

Det er da også en cool sang!! Er vild med at det ikke lige er en klassisk kærlighedssang der er "jeres"!

0

Del dette indlæg

Oplever tit mange brude/gomme som er "bange" for at et nummer som de selv ønsker lige efter brudevalsen er for stille Det samme kan man sige om We are the champions. Men plejer at sige til dem at det ikke betyder så meget for der er altid nogle efterdønninger lige efter brudevalsen. Nogle står og danser lidt. Andre er fokuseret på brudeparret (gommens mangl. strømpe) og så er der nogle som ikke har fået kaffen 100. Det gør bestemt ikke noget at man "bygger det lidt op" så der ikke er fuld fart på lige efter brudevalsen. Så man kan sagtens vælge det nummer som man selv brænder for uden at skele til at det også skal være dansevenligt.

0

Del dette indlæg

Vores er blevet øde ø med Rasmus Seebach... ha ha... I starten da han boede på Lolland og jeg på Bornholm var det dog Burhan G med Søvnløs... Ellers er vi ALDRIG enige i musiksmag... haha....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores er " I'm yours" med Jason Mraz.. og så har jeg også en speciel tilknytning til " Knocking on heavens door" med Gun's and roses .

Vi var til fest og så kom den . Pludselig stod min kæreste foran mig og sagde at hvis vi skulle danse var det NU..

Han danser ALDRIG og har aldrig danset med nogen, og desuden var der ingen på dansegulvet. Jeg sprang op og selvom vi bare stod og "vuggede" og kyssede kan jeg ikke hører den uden at tænke på den ENE gang han dansede og at han valgte at det skulle være med MIG.. :heart::a1221:

0

Del dette indlæg

Årh hvor hyggeligt! Jeg var SÅ meget fan af MLTR engang! :loveshower:

Min og Jeppe's sang er faktisk en total popsang "cascada - Everytime we touch" … Den er blevet mixet ind i vores brudevals :)))))

- Det var den sang der spille første gang vi dansede sammen i byen, siden da har den bare hængt ved os :) <3

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaa, jeg elsker også MLTR, de har lavet nogle skønne sange

Vores sange er alt med Rasmus Seebach :cheerleader3: vi mødte hinanden, da vi sammen skulle ind og se Rasmus til fredagsrock i Tivoli, og vi havde de første mange kys til den koncert :bunny_4: dog kan vi ikke huske hvilken en, kun at det var fra hans første album :a1221:

0

Del dette indlæg

Vi har virkelig mange faktisk... Det er ret vildt.

Men en af de mest sigende er nok Eriks Hassles - Isn't it obvious. Den hørte vi, da det ligesom gik op for os, at vi nok var forelskede i hinanden.Men ellers er der Come What may fra Moulin Rouge, som også bare betyder alverden for os. Har også Chreyl Coles - Parachute, som egentligt nok var vores allerførste sang. Eller nej, den første sang, som Kasparr sendte til mig, var faktisk Regina Spektors Fidelity.

Jeg har lavet en bryllupsafspillingsliste på Spotify med alle vores sange og lige nu er der over 40 :floejt::blink: Haha

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg

Hyggeligt med alle de forskellige sange! Overvejer lidt at lave en Spotify playlist med dem alle! Louise - hvor er det SKØNT at "The bad touch" er jeres sang, det er sgu da for morsomt altså! Den eneste anden sang vi indtil videre har snakket om bare SKAL være på listen til vores bryllup er "Best day" med Carpark North. Fordi - det vil være den bedste dag i vores liv sammen indtil videre. Så det er en oplagt sang for os, som begge godt kan lide Carpark North.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer