Hnissen

Brudekjole købt!

36 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Det virkede! Tak piger! :cheerleader3:

Beklager, hvis billederne blev for store! men bedre end ingenting! Jeg skal nok øve mig - kan bare ikke vente med at vise jer kjolen!

Okay: nu skal I høre;-)

Billede 1: det er med "chiffon slæb"

Billede 2: Chiffonslæbet der blev "gemt væk"

Billede 3: Med chiffon slæbet bag på

Billede 4: Uden chiffon slæb.

Jeg forestiller mig, at chiffon slæbet bliver fjernet - så blonderne ses tydligere! :-) Ærmene skal også væk.

Måske kan det fjernede chiffonstof bruges som overdel ovenpå blonderne, a´la stil på det allersidste billede....

Hvad synes I? Har I evt. forslag? :biggrin: Kjolen kostede KUN 600 kr.

Kjolen skal kombineres med mint sko - og helt sikkert et headpiece, tror nemlig at et slør ville blive for meget.

post-68624-0-32496400-1395390810_thumb.j

post-68624-0-20246100-1395390819_thumb.j

post-68624-0-03687900-1395390893_thumb.j

post-68624-0-57661200-1395390902_thumb.j

post-68624-0-76479600-1395391186_thumb.j

0

Del dette indlæg

eej det er virkelig en flot kjole..:) Men ville helt sikkert fjerne både ærmer og slæb som du selv har tænkt.

Jeg synes ikke der skal nogen overdel på i chiffonen den er virklig flot i sig selv med de blondedetaljer der sidder foran og knapperne bagpå.

Jeg ville også væle headpiece til den her slags kjole det må gerne være stort synes jeg..

Men tillykke med kjolen den sidder virkelig som den skal på dig..:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

eej det er virkelig en flot kjole.. :) Men ville helt sikkert fjerne både ærmer og slæb som du selv har tænkt.

Jeg synes ikke der skal nogen overdel på i chiffonen den er virklig flot i sig selv med de blondedetaljer der sidder foran og knapperne bagpå.

Jeg ville også væle headpiece til den her slags kjole det må gerne være stort synes jeg..

Men tillykke med kjolen den sidder virkelig som den skal på dig.. :)

TAK:-) Ja, jeg synes også det er flot i sig selv med blonderne - blev måske lidt nervøs for at det blev for meget

0

Del dette indlæg

www.shrinkpictures.com Den bruger jeg. Nemt og hurtigt :)

Har lige oprettet, men forstår ikke helt? skal man betale for det? men tak!:-)

Jeg betaler ikke for det? Bruger bare det der ligger på hjemmesiden. Ved ikke om man skal betale, hvis man vil downloade programmet? Men det er ikke nødvendigt at downloade.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov, glemte helt at kommentere kjolen! Virkelig smuk blonde, der er i den! Jeg kan godt lide slæbet bagfra, men ikke forfra, og synes helt klart også at ærmerne skal lægges lidt ind. Måske den også skal lægges en anelse ind i livet? Men ellers, er det en rigtig flot kjole.

0

Del dette indlæg

Hov, glemte helt at kommentere kjolen! Virkelig smuk blonde, der er i den! Jeg kan godt lide slæbet bagfra, men ikke forfra, og synes helt klart også at ærmerne skal lægges lidt ind. Måske den også skal lægges en anelse ind i livet? Men ellers, er det en rigtig flot kjole.

TAK :) Jeg kender en skrædder som kan hjælpe mig med kjolen, men vi kigger på det omkring januar næste år. der er jo stadig god tid :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er en meget fin kjole - enig med de andre væk med alt chiffonen og når du topper med et headpiece bliver det så fint :)

Tak:-) ja jeg tror også, at alt chiffonen skal væk:-) så nu skal jeg bare lige finde et headpiece der passer perfekt sammen med kjolen.

0

Del dette indlæg

Ej en smuk kjole!! Er helt enig i de ændringer du selv foreslår, det bliver da så smukt! Hvor fandt du den henne? :)

TAK:-) Jeg fandt den i den blå avis, jeg var den første der skrev til sælgeren, for hun fik flere henvendelser.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer