pryge

P&S 16.08.2014 med et billede fra den store dag.

234 indlæg i dette emne

Altså tror nu ikke folk spiser sig mæt i slikbuffeten... men kan godt forstå din kærestes bekymringer. Vi skal dog stadig have slikbuffet og minisandwichs - samt 3 retters middag og bryllupskage bagefter...og tror altså ikke det bliver noget problem :)

Andre forslag vil være gulerod-, agurke- og brødstænger med dip. Pølsehorn og pizzasnegle mætter selvfølgelig lidt mere. Men tænk også på, at gæsterne ofte er kørt tidligt hjemmefra og nok ikke har nået at få andet end morgenmad! Så når I når eftermiddagen vil de fleste altså være sultne! Jeg ville i hvert fald nå at blive meget sulten, hvis der kun var saltstænger og peanuts indtil middagen ...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså tror nu ikke folk spiser sig mæt i slikbuffeten... men kan godt forstå din kærestes bekymringer. Vi skal dog stadig have slikbuffet og minisandwichs - samt 3 retters middag og bryllupskage bagefter...og tror altså ikke det bliver noget problem :)

Andre forslag vil være gulerod-, agurke- og brødstænger med dip. Pølsehorn og pizzasnegle mætter selvfølgelig lidt mere. Men tænk også på, at gæsterne ofte er kørt tidligt hjemmefra og nok ikke har nået at få andet end morgenmad! Så når I når eftermiddagen vil de fleste altså være sultne! Jeg ville i hvert fald nå at blive meget sulten, hvis der kun var saltstænger og peanuts indtil middagen ...

Ja er også min tanke.. måske han kan lokkes til en slik buffet hvis vi laver noget andet ved siden af det kan mætte lidt..

0

Del dette indlæg

Jeg går også med tankerne... vi overvejer så frugtbord... :)

Tillykke med milepælen datosøster... :)

Tak :)

Uhh ja.. frugtbuketter måske... men er også bare ret dyre..

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der bestilt 11 kg. Slik..

Sammen med det vil vi til vores "reception" have kirsebær (hvis vi kan få nogen pæne), jordbær, ærter og blommer.. så er der lidt af hvert :)

0

Del dette indlæg

Sammen med det vil vi til vores "reception" have kirsebær (hvis vi kan få nogen pæne), jordbær, ærter og blommer.. så er der lidt af hvert :)

MUMS - det lyder lækkert...

11 kg slik? Så er der vist også hvad hjertet kan begærer... ha ha...

0

Del dette indlæg

MUMS - det lyder lækkert...

11 kg slik? Så er der vist også hvad hjertet kan begærer... ha ha...

Ha ha :) kunne bestille meget mere hvis jeg måtte ;)

Vi bruger så også resterne senere til kaffen :) så det er to fluer med et smæk.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh... og så lige som man skal til at bruge pc'en.. så vælger den at p.... på mig og vil overhovedet ikke samarbejde. Og hvis den så bare kunne tænde.. næh nej.. argh.. bare svigerfar kan fixe den så jeg kan få alle mine forberedelser til bryllupet ud... åhh den forbandede teknologi...

0

Del dette indlæg

Så er der aftalt samtale med præsten. D. 24 juli. Syntes der er MEGET lang tid til endnu.. så må vente lidt med at lave kirkehæfter..

Uhh og så er der kun 80 dage tilbage i dag.. glæder mig mere og mere..

Der er også blevet indkøbt en masse pompom'er til at hænge i loftet over bordene.. (billeder må komme når min pc'er er fixet) så har vi fået kigget lidt på bordplanen og fået den til at gå op. Så nu er der bare ikke flere der må melde fra :) vi havde stort set alle muligheder med bordene, så vi valgte at lave runde borde.

Der er blevet lavet flere sukkerknalder :)

Vil rigtig gerne videre med mange af mine projekter. Men ved ikke rigtig hvor jeg skal starte. Nu hvor jeg jo mangler min pc, så bliver jeg sat endnu længere tilbage. Mangler stadig menu'er, bord numre, bordkort børne og kærligheds citater.. og det kræver jo pc'en.. :(

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det omtalte slik..

Umm.. der er kommet 12 kg. ind af døren.. og må indrømme at det frister når det står for enden af sengen.. Men når man skal være i en kjole (man i forvejen ikke kan passe) så gøre det man holder snitterne væk.. og så er der jo andre der skal nyde det og ikke mig...

post-65479-0-62835300-1401535441_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Danse kjolen..

Har længe (efterhånden) været på udkig efter en danse kjole.. Har endelige fundet en som jeg syntes er rigtig fin og behagelig at have på.. Men syntes måske der manglede noget.. Så havde det her brune bånd (som jo passer ind i vores farve tema) liggende som jeg tænkte måske kunne passe til.. men hvad tænker i? Go eller no go??

post-65479-0-06980800-1401535728_thumb.j

post-65479-0-62471100-1401535734_thumb.j

0

Del dette indlæg

Mit something blue..

Vidste ikke helt hvad mit blå skulle være. Så kom op med at jeg jo bare kunne smide en lille blå sløjfe på mit undertøj. Så det gjorde jeg, og syntes faktisk at det ser ret sødt ud.

post-65479-0-59753500-1401535987_thumb.j

0

Del dette indlæg

Det brune ånd tilføjer helt sikkert nogen godt til kjolen... må vi se mulighederne på? :) årh mums med slik... kan godt forstå det frister..

Skal se om jeg her senere eller imorgen kan få sneget mig til at taget nogen billeder ude H2B opdager det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pompomer og pink pinde :)

Så fik vi købt lidt pynt til loftet. H2B er helt vilde med dem, han går meget op i at det skal se ordenlige ud og at der skal være masser af pynt.

Og så lidt pinde til en velkomst snack :) syntes de var meget søde.. og så med hjerter.. kærlighed kærlighed.. :)

post-65479-0-41083000-1401536311_thumb.j

post-65479-0-76601900-1401536317_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer