pryge

P&S 16.08.2014 med et billede fra den store dag.

234 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Dagen har stået i bryllupets tegn. Vi har (for første gang) set lokalet vi skal holde festen i. Det var bare slet ikke som forventet. Det var meget småt. Så småt vi er begyndt at kigge efter andre steder med mere plads (selv om vi har afleveret halvdelen af invitationerne og der kun er lidt over 4 måneder til). Her til aften fik jeg dog lavet de resterende invitationer færdige og fik lavet vores datters hårbøjle med blonder magen til dem i mit headpiece. (Billeder og blær kommer imorgen) ;)

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Billederne af bedstemødrene til brudebuketen

Vandt jo nogen papir sugerør tidligere. Miss Lena havde dog ikke mulighed for at skaffe de farver jeg ønskede. Så blev tilbudt at få en lille ramme i stedet. Det takkede jeg pænt ja tak til da jeg i forvejen havde tænkt at jeg skulle ha nogen. Så købte jeg to mere og fik så de her tre meget fine rammer :)

post-65479-0-99768500-1396893026_thumb.j

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det hele bare fint! :)

Og nu fik jeg lige set tidspunktet for vielsen, så nu ved jeg hvornår jeg skal være i kirken!! :)

Mange tak :-) He he.. du skal være mere end velkommen smukke. Vil kun blive glad for at se dig! Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Undertøj

Har kig på noget undertøj fra wonderbra. Men har ikke selv nogen erfaring med wonderbra. Så håber nogen af jer andre brude har. Det er denne her model jeg er lidt forelsket i, da det virker som om der er nogen push-up i (hvilket er ret nødvendigt med mine mor babser :td: )

post-65479-0-43122700-1397309976_thumb.j

post-65479-0-60846000-1397309982_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har prøvet den i virkeligheden (ikke købt). Den giver ikke nær den push up effekt, som vist på modellen, tror det er hendes silikone :b223: der giver den effekt. Når det så er sagt, så synes jeg den gav et rigtigt godt hold. Da jeg har en 75F (skulle op i en G-skål i den model i øvrigt :o ), så skal der alligevel en del til at give et godt hold.

0

Del dette indlæg

Jeg har prøvet den i virkeligheden (ikke købt). Den giver ikke nær den push up effekt, som vist på modellen, tror det er hendes silikone :b223: der giver den effekt. Når det så er sagt, så synes jeg den gav et rigtigt godt hold. Da jeg har en 75F (skulle op i en G-skål i den model i øvrigt :o ), så skal der alligevel en del til at give et godt hold.

nå da.. ja de er nok ikke helt ægte :wink:.. men syntes det er svært at finde en uden stropper som kan give noget vavavoom til en kjole der er lidt for stor i barmen.. bruger normalt en 80-85 E.. Men det er nok mere hud end fylde :td:

0

Del dette indlæg

nå da.. ja de er nok ikke helt ægte :wink:.. men syntes det er svært at finde en uden stropper som kan give noget vavavoom til en kjole der er lidt for stor i barmen.. bruger normalt en 80-85 E.. Men det er nok mere hud end fylde :td:

Der er som sagt fint hold i den, og tror sagtens den kan give et rigtig godt resultat. Det er i hvert fald den bedste stropløse jeg har prøvet til mine bryster (som bestemt heller ikke er selvsiddende :tunge: ). Men for at holde oppe, så sidder den meget stramt omkring barmen og presser den lidt ind mod kroppen, så selvom barmen ser flot ud, så bliver den måske trykket lidt ind. Men enhver god selvsiddende vil jo formentlig give samme resultat, desværre :td:

0

Del dette indlæg

Jeg har lige købt den, bare uden blonde stoffet. Synes ikke rigtig den giver push-up (jeg er en 70D), men det er helt klart også den bedste stropløse, jeg har prøvet. Den skal lige hives lidt mere op i ryggen end man tror (var min oplevelse), men så er der overhovedet heller ikke skyggen af, at den klemmer ind oven på brystet, hvis det giver mening. Det er i hvert fald tit mit problem med stropløse, at det ligner en elastik sidder og strammer ind oven over brystet og trykker det lidt ned.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige købt den, bare uden blonde stoffet. Synes ikke rigtig den giver push-up (jeg er en 70D), men det er helt klart også den bedste stropløse, jeg har prøvet. Den skal lige hives lidt mere op i ryggen end man tror (var min oplevelse), men så er der overhovedet heller ikke skyggen af, at den klemmer ind oven på brystet, hvis det giver mening. Det er i hvert fald tit mit problem med stropløse, at det ligner en elastik sidder og strammer ind oven over brystet og trykker det lidt ned.

Er helt med på hvad du mener.. Er også tit mit problem.. Ellers må man jo bare kigge vidre.. :pokey:

Men ak for hjælpen GP

0

Del dette indlæg

Jeg har også købt den. Klart den bedste stropløse jeg kunne finde :) Den kan virkelig anbefales.

Jeg ledte også efter en med lidt fyld i men når de kommer op over C skål fjerner de desværre tit fyldet. Jeg synes dog alligevel du skal prøve den. Den er virkelig god.

Kender du en butik hvor man kan prøve den??

:help:

0

Del dette indlæg

Hvor bor du henne? Mener Laze i Århus har den. Jeg har prøvet den i Randers.

Jeg har også mest hud og ingen fylde så mine bryster hænger. Denne model hjælper ikke på fylden men har et godt hold, hvilket jeg aldrig har oplevet med en stropløs før. Den blev jo siddende! hihi Jeg købte den dog ikke pga prisen dengang (var på jagt efter alm bh den dag). Men skulle jeg ha en stropløs så blev det den. Jeg er en 70e/f men mindes jeg vist nok skulle ha en f eller g i den.

Bor på sjælland i stor København.. Så desværre ikke lige i nærheden af Århus.. Men mon ikke der finden en Laze på sjælland der skulle ligge inde med den??

Mange tak for tilbagemeldingen.. Lyder som der er mest posetivt at melde tilbage om..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøve opsætning.

Og opsætningen manglede jeg jo også. Det er bare hurtigt sat så jeg havde en ide om hvordan det vil ende ud. Så det vil være uden strittere og sådan på selve dagen. Der kommer så kun en fletning i min højre side som kommer til at starte længere ovre til venstre. Og så kommer håret til at ligge fladt i min venstre side. Der kommer også til at sidde nogen få perler inde i "hullerne" bag i.

post-65479-0-28038000-1397327659_thumb.j

post-65479-0-50740100-1397327666_thumb.j

post-65479-0-04502600-1397327674_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer