pryge

P&S 16.08.2014 med et billede fra den store dag.

234 indlæg i dette emne

Jah.. H2B har ændret mening omkring fotograf..

På trods af uenigheden igår. Så har H2B i dag ændret mening og er med på ideen om en professionel fotogra. Måske fordi han har snakket med sin onkel som godt kunne forstå MIG i at jeg gerne vil have taget nogen ordenlige billeder. Eller også har han bare seriøse humørsvingninger :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nervøsiet omkring H2B's operation.

Lidt forklaring. I oktober 2008 blev H2B for krydsbid og fik skåret en del af kæben i begge sider. Han har efterfølgende haft togskinder på i den del år. Det har resulteret i at tandkødet ved en af hans fortænder i undermunden har trukket sig ned g blotter hele tandroden. Desuden er han født med kun tre fortænder i undermunden.

Nå til sagens kerne. H2B skal derfor ha trukket den tand ud som er helt blottet. Det har Rigshospitalet givet ham tid til slut juni. Og så (min store bekymring) skal han ha rekonstrueret noget kæbe i undermunden, sat en skrue og en dobbelt krone ned (kronen måske samtidigt eller efterfølgende). Det har de så givet ham en tid til den 7 August. Altså 9 dage før vores store dag. De siger dog at han skulle være klar til vores bryllup og skulle kunne spise og det hele. Men tænker, 9 dage er ikke særlig lang tid at komme sig over en operation. Han har ventet i et par år efterhånden for at få de tænder ordnet, så kan godt forstår det skal gøres. H2B har også sagt at hvis han ikke ville være klar, så ville han få rykket hans tid. Men de siger det er fint, så det regner han også med.

Det er nok bare mig der er nervøs for han ikke kan spise den super lækre mad vi skal ha.

Rart at komme ud med sine tanker og bekymringer..

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå din bekymring, men når det er en operation han har ventet så længe på, og de forsikrer jer, at han vil være klar til brylluppet, så ville jeg vælge bare at stole på det...

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er slanke kuren for alvor gået igang. Prøvede min brudekjole for 2. gang i dag.. Og lynlåsen kunne ikke lukkes. Så nu er det igang med projekt slank om 4 måneder. Heldgvis er det "kun" 5-7 kg. Men det er også rigeligt på kun fire måneder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er slanke kuren for alvor gået igang. Prøvede min brudekjole for 2. gang i dag.. Og lynlåsen kunne ikke lukkes. Så nu er det igang med projekt slank om 4 måneder. Heldgvis er det "kun" 5-7 kg. Men det er også rigeligt på kun fire måneder.

Jeg tabte 5 kilo på ca. 4-5 uger ved bare at kører 2-5 kuren.. Så 4 måneder til at tabe 5-7 kg, skulle være rigelig tid :)

0

Del dette indlæg

Jeg tabte 5 kilo på ca. 4-5 uger ved bare at kører 2-5 kuren.. Så 4 måneder til at tabe 5-7 kg, skulle være rigelig tid :)

Ja regner jeg også med. men fik med en set back da jeg troede jeg stadig kunne være i kjolen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så knokler musen med invitationerne...

Puhhaa.. De der invitationer.. Den nye printer køre på højtryk for at få printet indhold. Og der bliver tegnet streger den ene og anden vej. Der bliver klippet den ene og den anden vej.. Ser snart i tern..

Så har jeg også bestilt manchetknapper til H2B.. Spændende hvornår de kommer. I får også lige et billede af dem..

post-65479-0-56202200-1396641642_thumb.j

0

Del dette indlæg

Årh fin taske, og fint hairpiece.. og så elsker jeg da de manchetknapper.... hvor er de mon fra? Årh ja... ender godt det med at se i tern... Gør jeg også selv snart... og er så meget bagud i tidsplanen med de invitationer... :(

0

Del dette indlæg

Årh fin taske, og fint hairpiece.. og så elsker jeg da de manchetknapper.... hvor er de mon fra? Årh ja... ender godt det med at se i tern... Gør jeg også selv snart... og er så meget bagud i tidsplanen med de invitationer... :(

Mange tak :biggrin:

De er da fra etsy.. hvor ellers :wink:

Og man får ikke meget søvn, når man gerne vil have dem færdige og ud..

Vi skal aflevere ti af vores imorgen til en fødselsdag så vi spare lidt på porto.. Så de ti skal bare være klar kvart i elleve imorgen :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja så skal de ti være færdige... øv med de tidsplaner ind i mellem... :P

Ja hvor ellers.... ha ha... etsy er et faaaaarligt sted...

Kunne komme til at bruge mange tusinde kr. Der inde...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer