pryge

P&S 16.08.2014 med et billede fra den store dag.

234 indlæg i dette emne

Bryllups kagen..

En prøve udgave af bryllupskagen. Den vil bestå af sandkage bunde, hyldeblomst fromage og blåbær mousse. Tror den bliver smurt op med en chokolade smør creme da jeg ikke er tosset med fondant og H2B ikke er fan af marcipan. Super lækkert og dejlig frisk. Vi har spurgt en veninde om hun vil lave den og vil hun meget gerne (hun bager de lækreste kager)

post-65479-0-22455000-1395763081_thumb.j

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg håber de er til at se nu..

Hvor er det en flot kjole :loveshower:

Og WOOOW for en talje du får i den!!! :thumbsupsmileyanim:

Mange tak. :lol:

Følte mig også helt slim i den da jeg prøvede den:)

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Skoene..

Mine fine sko som jeg var så heldig at finde på ophørs udsalg i tops til den nette sum af 200 kr. Regner dog med at købe nogen ekstra lidt fladere til senere på aftenen når fødderne er godt trætte.

post-65479-0-81617500-1395763770_thumb.j

post-65479-0-58143900-1395763779_thumb.j

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Jeg håber de er til at se nu..

Hvor er det en flot kjole :loveshower:

Og WOOOW for en talje du får i den!!! :thumbsupsmileyanim:

Mange tak. :lol:

Følte mig også helt slim i den da jeg prøvede den:)

Det er jo det der er det vigtige.. når man føler sig godt tilpas bliver ens udstråling lige en million gange bedre! :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gæstebog (træ)

Vi (jeg) vil rigtig gerne have vores gæster med på denne her ide. Syntes det kunne være et smukt minde at have om vores bryllupsdag.

post-65479-0-58641600-1395765935_thumb.p

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Professionel fotograf eller en som gør det som en hobby?

Er virkelig i vildrede om jeg skal vælge en professionel fotograf (H2B er slet ikke blevet informeret om mine tanker her omkring). Egentligt skulle en venindes stedfar har taget billeder af os. Men da han skulle have det samme for det som en professionel droppede vi ham. Nu er min svigerfar så ude i at høre en kollega. Men jeg vil så nødigt sidde efter brylluppet og tænke at jeg skulle have fået en professionel til at tage dem istedet. Har fundet en der skal have 7500 fot en hel dag. Syntes dog det er mange penge, selv om det er billigt i forhold til så mange andre fotografer. Men er det ikke alle pengene værd? Og bør jeg ikke ofre det, når det er et minde for livet?

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt at fotografen ikke er et sted man skal spare - det er saa aergeligt at taenke "hvad nu hvis" efter brylluppet - isaer hvis billederne ikke bliver som man gerne vil. Dog kunne man jo erstatte fotografen om aftenen med en hjemmelavet photobooth, bede gaester om at tage kameraer med og sende billederne til jer bagefter eller bruge engangskameraer paa bordene til festen?

0

Del dette indlæg

Åhh.. H2B er bare slet ikke med på ideen og syntes det er alt for mange penge. Han mener bare at svigerfar og hans onkel kan tage nogen her og der. Svigerfar har dog sagt at han ikke er interesseret i det da han aldrig er med på nogen af billederne. Men hvis vi skal have fat i en, så skal vi til at få fingeren ud da de fleste allerede er booket godt op... åhh mænd altså...

0

Del dette indlæg

Det kommer lidt an på om det er en amatørfotograf som i 'en bekendt med et godt kamera' eller amatørfotograf som i 'en der udover udstyret har interessen og evnen samt sans for detaljer og redigering (hvis I ikke selv er gode til at redigere, det betyder meget for billederne i sidste ende, synes jeg).

Sidstnævnte ville jeg være tryg ved.

0

Del dette indlæg

Hvor er I fra?? I kan godt få det billigere jo :) Hvad med at mådes på halvejen og nøjes med at få taget billeder indtil middagen?? Det har vi og det synes vi er rigeligt :)

Ej du må lige nedlægge veto! :sm: Hellere spare et andet sted da :o Det skal ikke være svigerfar og onkel der tager billeder her og der .. Ej og slet ikke svigerfar - han skal da være med på billederne, som han selv pointerer! :happy:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer lidt an på om det er en amatørfotograf som i 'en bekendt med et godt kamera' eller amatørfotograf som i 'en der udover udstyret har interessen og evnen samt sans for detaljer og redigering (hvis I ikke selv er gode til at redigere, det betyder meget for billederne i sidste ende, synes jeg).

Sidstnævnte ville jeg være tryg ved.

Altså den bekendte som ikke er bekendt :) har interesse for det og ville også redigere dem. Men syntes det er mange penge for en amatør når jeg kan få en professionel til det samme for den samme pris..

0

Del dette indlæg

Hvor er I fra?? I kan godt få det billigere jo :) Hvad med at mådes på halvejen og nøjes med at få taget billeder indtil middagen?? Det har vi og det synes vi er rigeligt :)

Ej du må lige nedlægge veto! :sm: Hellere spare et andet sted da :o Det skal ikke være svigerfar og onkel der tager billeder her og der .. Ej og slet ikke svigerfar - han skal da være med på billederne, som han selv pointerer! :happy:

Vi et fra sjælland, ballerup men skal holde det i ølstykke. Tænker jeg også. Men han bliver mobset og begynder at misforstå.

Desværre er det ikke så mange andre steder at spare da vi har skrabet det ret meget ind til benet i forvejen.. Svigerfar skal sidde på sin numse og nyde hans eneste søns bryllup. .

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Vi et fra sjælland, ballerup men skal holde det i ølstykke. Tænker jeg også. Men han bliver mobset og begynder at misforstå.

Desværre er det ikke så mange andre steder at svare da vi har skrabet det ret meget ind til benet i forvejen.. Svigerfar skal sidde på sin numse og nyde hans eneste søns bryllup. .

Okay, jamen det ved jeg jo hvor er, sådan nogenlunde da :) Man kan sagtens få det meget billigere end 7-8000 kroner, hvis man kan nøjes med mindre timer. Vi har samme problem og havde egentlig opgivet at få en fotograf - det var så kun fordi min mor og bror kendte en og mine forældre ville hjælpe med betaling :) Men efterfølgende er jeg da faldet over flere som har okay priser :)

Men det er bare guld at have nogle gode billeder :) Ærgerligt at han bliver mobset og misforstår? Det er da fjollet :o Billederne er noget I kommer til at se på resten af livet - de må godt være gode :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja.. tror nogen gange han har pms ;) men må bare søge nettet tyndt. Regner ikke med at vælge fotograf til middagen. Men vil helt vildt gerne have en der følger mig fra påklædningen, da jeg syntes der ofte kommer nogen helt unikke og anderledes billeder ud af det :)

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Faldt også over et forum på et tidspunkt (tror nok det var med noget fotografi), hvor en person havde skrevet de manglede fotograf en bestemt dato og så var der flere fotografer de bød ind med gode priser :)

Her inde? Eller?

0

Del dette indlæg

Faldt også over et forum på et tidspunkt (tror nok det var med noget fotografi), hvor en person havde skrevet de manglede fotograf en bestemt dato og så var der flere fotografer de bød ind med gode priser :)

Her inde? Eller?

Nej det var et andet sted, men kan simpelthen ikke huske hvor... Bare at det ikke var et vildt fint forum - som det her der ser flot ud... Men du kan jo bare prøve rundt omkring - også herinde da, her er jo flere annoncører også :)

0

Del dette indlæg

Her inde? Eller?

Nej det var et andet sted, men kan simpelthen ikke huske hvor... Bare at det ikke var et vildt fint forum - som det her der ser flot ud... Men du kan jo bare prøve rundt omkring - også herinde da, her er jo flere annoncører også :)

Må prøve mig frem..

Men mange tak :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer